"Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää." [Kaupallinen yhteistyö]

Viestiketju alueella 'Yritykset ja jälleenmyyjät' , aloittaja Jimm's, 19.04.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Palaute on välitetty tuotepäälliköille, ja huomioidaan siis seuraavaa kertaa varten.
     
  2. KorkkiKumi

    Rekisteröitynyt:
    29.03.2011
    Viestejä:
    1 411
    toimitus ajat on kyllä nykyään naurettavia vaikka tossa oli uusivuosi välissä niin viikko 6 kotelotuulettimen lähettämiseen on jotenkin naurettavan pitkä vaikka tuotetta on varastot täynnä :D
     
  3. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Kiitos palautteesta!
     
  4. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    JIMM'SIN FOORUMITARJOUKSET MUUTTUVAT!
    Palaamme vuonna 2020 aikaisempaan käytäntöön eli viikkotarjouksista takaisin kuukausittain vaihtuvaan tarjousryppääseen - näin saadaan laajempi kattaus tuotteita kerralla tarjolle :) Tammikuun kuukausitarjoukset päivitettiin juuri ensimmäiseen postaukseen!
     
    Tege tykkää tästä.
  5. mAtaDor

    Rekisteröitynyt:
    08.07.2011
    Viestejä:
    301
    Ajattelin tässä infota kaikkia murolaisiakin Jimmyn takuukäsittelyn ja asiakaspalvelun laadusta. Tai lähinnä siis laadun puutteesta.

    Palautin siis AIO-nestejäähyn, joka vuoti prossublokista näyttiksen blackplaten päälle nätin vihreän lätäkön. Homma sujui itse asiassa ihan hyvin siihen asti, kun jätin takuupalautuspaketin postin kuljetettavaksi. Sain selkeät ohjeet kuinka pakata ja mitä pakata. Postikin toimi yllättävän ripeästi, ja sain muistaakseni jo suraavana päivänä tiedon, että paketti oli saapunut Jimmylle. Tästä alkoikin sitten ongelmat.

    Ensin odottelin viikon verran, eikä koko asiasta kuulunut mitään. Otin yhteyttä sähköpostitse, ja tiedustelin aikataulua. Vastaus oli, että takuukäsittelyssä on parin viikon jono. Eipä siinä mitään, siihen oli tyydyttävä. Tästä ei lopulta mennyt kuin muutama päivä kun sain jo viestiä, että palautukseni on otettu käsittelyyn ja että: "Tarkistimme palauttamanne tuotteen ja havaitsimme, ettei tuotteen mukana toimitettu kaikkia siihen kuuluvia alkuperäisiä tarvikkeita."

    Olisin hyväksynyt tämän täysin, jos palautusohjeissa ja ehdoissa olisi tätä pyydetty. Saamissani ohjeissa ei kuitenkaan pyydetty palauttamaan kuin "toiminnan kannalta oleelliset osat ja tarvikkeet". Palautin kuitenkin kaikki osat, joita olen käyttänyt. Jimms vaati mm. rgb-nauhan sekä tuulettimen jatkokaapelin palauttamista. Tätä en mitenkään sulata. Minulla jäähy on ollut toiminnassa ostohetkestä asti näillä palauttamillani osilla ja tarvikkeilla, joten mitään puuttuvaa ei toiminnan kannalta oleelliseksi ei mitenkään voi väittää.

    Mainittakoon vielä, että lähetin paketin mukana myös printatun kuvan jäähyvstä, kun siitä tippui nestettä pihalle. Ei siis pitäisi olla mitenkään epäselvää, onko tuote rikki vai ei.

    Nyt joudun siis vääntämään kuluttajasuojaviranomaistn kanssa tästä, kun Jimms ei ole valmis pelaamaan omien takuupalautusehtojensa mukaan. Päivittelen, kun asia etenee. Jos etenee.

    [​IMG]
     
  6. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Tapaus on nyt käsitelty ja tuote hyvitetty asiakkaalle. Pahoittelut vielä tapahtuneesta
     
  7. Kokkarinen Ville

    Rekisteröitynyt:
    28.04.2016
    Viestejä:
    368
  8. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Moi! Tämä näyttö on tosiaan hintaisekseen kerännyt paljon kehuja, mutta kuten mainitsit niin maanantaikappaleita saattaa toisinaan esiintyä. Harmi, että tuote ei ollut mieleinen!
     
  9. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Hox hox hox! Nettisivujemme paahtimilla on vihdoin tarkoitus!!! Lisäinfoa ekassa postauksessa :)
     
  10. Kennedy

    Rekisteröitynyt:
    04.11.1999
    Viestejä:
    62
    Tuohan on hyvä lisäys sivuille.
     
    Jimm's tykkää tästä.
  11. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Joo tätä on kauan puuhattu mutta kummasti on aina jotain akuutimpaa fiksattavaa sivuilla ilmaantunut. Nyt saatiin sit ekaa kertaa linjoille saakka :)
     
  12. Koomanni

    Rekisteröitynyt:
    28.01.2020
    Viestejä:
    18
    Olen jo vanha asiakas. Hyvin toimiva kauppa! Tänään sain näytönohjaimen mukana koodeja peleihin. En ole ikinä pelaillut, niin kysymykseni on, onko nämä edut kelle tahansa vai tietyn AMD-komponentin rekisteröineelle vai jopa yksilöidyn komponentin (sen minkä minä ostin) rekisteröinnin..

    Siis voinko huutokaupata nämä pois? Muutaman kympin arvoisiksi sanottiin...

    https://www.amdrewards.com/
    "Some AMD Rewards promotions require that the qualified AMD product is installed in the participant’s system and verified before the game activation code can be issued. For full terms and conditions, please visit: amdrewards.com/terms."


    )

    Tuolla näkyy kyseiset kampanjat, mutta en minä niistä paljoa ymmärrä. Jokin aikaraja lähestyy toisessa?
    https://www.amdrewards.com/terms


    Tilausvahvistuksessa lukee:
    Xbox Game Pass for PC -kuponki
    KUPONKI-AMD-RADEON-19Q4
    Raise the game -pelikuponki, Borderlands 3 TAI Ghost Recon: Breakpoint
    KUPONKI-AMD-XBOX-GP-PC
     
    Viimeksi muokattu: 29.01.2020
  13. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Moi! Kuponkien lunastus vaihtelee valmistaja-/tuote-/kampanjakohtaisesti mutta tässä tapauksessa komponentin pitää olla asennettuna koneeseen jolla tämä lunastetaan AMD:n portaalista (niiden ohjelma tunnistaa sen). AMD:n portaalista saa sitten Steam-koodin, jolla pelin saa itselle.
     
  14. Koomanni

    Rekisteröitynyt:
    28.01.2020
    Viestejä:
    18
    Kiitos. Kai myös riittää että jos vanhastaan on AMD-ohjain koneessa. Tuossa on yhdenlainen tieto ilmeisesti samasta: https://bbs.io-tech.fi/threads/amd-...i-ghost-recon-breakpoint.225731/#post-6488978
     
  15. 666 PA

    Rekisteröitynyt:
    28.05.2018
    Viestejä:
    5
    Hei haluaisin kysyä, että kannattaako intel i9 9980HK maksaa 1200 euroa enemmän kuin intel i7 9750H prosessorista, kysymykseni liittyy pelikannettaviin. Näytön ohjain kummassakin on sama. Minkälaisia käytännön eroja toi 1200 euroa kalliimpi prosessori tuo? Onko käyttöikä sama? Tulevaisuuden kannalta miten paljon parempi ja varmempi valinta on intelin i9 verrattuna i7? Niin ja miten isoista eroista puhutaan?
     
  16. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Hei. Tässä on osapuilleen dataa verrattaessa pelkkää prosessoria keskenään.
    https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i9-9980HK-vs-Intel-Core-i7-9750H/m797907vsm766364
     
  17. 666 PA

    Rekisteröitynyt:
    28.05.2018
    Viestejä:
    5
    Viimeksi muokattu: 04.02.2020
  18. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Moi! Nyt taisi tulla väärän kaupan ketjuun :think: MSI Creator -sarja on nimensä mukaisesti optimoitu sisällöntuotantoon, ei niinkään pelaamista ajatellen.
     
    Viimeksi muokattu: 05.02.2020
  19. 666 PA

    Rekisteröitynyt:
    28.05.2018
    Viestejä:
    5
    Mikä on pelikannettavan ja tän kyseisen MSI mallin suurimpia eroja? Onnistuuko peleeminen ylipäätänsä kuin kyseillä mallilla, kyseisellä prosessorilla ja kyseisellä näytön ohjaimella? Suorituskyky kuin hyvin jaksaa pyörittää pelejä, vaikka kyseessä ei varsinainen peliläppäri olekkaan.
     
  20. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Moi! Myytävän tuotteen tarkemmista ominaisuuksista kannattaa olla yhteydessä laitteen valmistajaan (MSI) tai myyjään :)
     
  21. rallikuski

    Rekisteröitynyt:
    09.05.2009
    Viestejä:
    351
    Näitä on jo joillakin pelaajilla ja ilmeisestikin 24.1.20 olisi asus ilmoittanut että olisi saatavilla.

    Onko jimmsillä jo uutta tietoa milloin näitä saadaan?
     
  22. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Aspaan asti ei ole tullut edes huhupuhetta mutta tsekkaillaan josko tuotepuolella olisi tästä jo tieto - palataan! :)

    Edit: tämän tiimoilta ei ole tullut tuotepuolelta vastausta. Laitetaan muikkari!

    Edit2: tuotepuolella selvityksessä.
     
    Viimeksi muokattu: 12.02.2020
  23. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    rallikuski tykkää tästä.
  24. mawwen

    Rekisteröitynyt:
    12.02.2016
    Viestejä:
    3
    Takuu pelittää taas vallan mainiosti?
    Ostin alle 6kk vanhan RX570 Asus strix 4GB Näytönohjaimen tunnetusta fb pc rauta ryhmästä.
    Näytönohjain alko heittämään Error 43 viestiä heti, ja ajurit eivät asentuneet.
    Nettiä selatessa selvisi että uudelleen flashaus saattaisi auttaa.. mutta techpowerupista ei löytynyt GPU-Z ilmoittamaa Samsung gddr5 bios tiedostoa.
    Joten, tarkistin fyysisesti muistit ruuvaamalla irti coolerin, jottei olisi joku Hynix/Elpida fläshätty mainausta varten kovemmilla memstrapeilla.

    Noh.. Samsungit siellä.

    Amerikan puolella FTC on jo kieltänyt Asukselta noi takuun eväävät tarrat. Laitoin suoraan Jimmsille RMA:n ylläolevalla selityksellä, JONKA HYVÄKSYIVÄT. Eli 1. kerroin että cooleri ollut irti 2. kerroin miksi 3. kerroin vian olevan kortissa jo ennen toimenpidettä.

    Pari pv vastaanottamisesta valittavat että takuu evätty, koska cooleri käynyt irti ja vaativat 50eur lunnaita. Eikö se ollut jo vikaselvityksessä selvä että cooleri käynyt irti?

    Nyt jimms ei suostu lähettämään uutta, vaan haluavat tarkastuttaa maahantuojalla ja maksattaa minulta vielä enemmän lunnaita.. jottei vaan mene minulle vahingossa uutta korttia.

    Saisiko tätä kautta asiaan vauhtia? Mielestäni ihan järjettömän huonoa luetunymmärtämistä RMA käsittelijöiltä.

    *EDIT: Löydettiin ratkaisu joka toiminee. Lunnaat sovittiin pois ja korvaava kortti lähteen matkaan, mutta maksan luonnollisesti korvaavasta kortista, mikäli maahantuoja löytää huolimattomuudesta johtuvan virheen. Mitäs opittiin? Kuvaa aina PCB ennen RMA :) esim. semi-kuuluisa Buildzoid vastailee kyllä ihan jos häneen on yhteydessä, mikäli tarvitsee experttiapua.
     
    Viimeksi muokattu: 17.02.2020
    LaDeX tykkää tästä.
  25. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    10 967
    Moikka! Laita RMA-tapauksen numero yksärillä, niin päästään asiaan paremmin kiinni!

    Edit: Kiitos yksäristä! Soittopyyntö välitetty asiakaspalveluun tämän asian tiimoilta.
     
    Viimeksi muokattu: 17.02.2020
    mawwen tykkää tästä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti