Assytarjoukset ovat valitettavasti vain assyilla ostettavissa. :/ mitä tuohon klarnaan taas tulee niin jos tuotesivulla noin lukee niin eiköhän tuo pidä paikkansa. 
Luototuksen tarkempia ehtoja voi tiedustella KLARNAn asiakaspalvelusta puh 09 425 99 771!
Viimeksi muokattu: 31.01.2018
Hei, ei Jimmsillä satu olemaan mitään erityistä proseduuria takuuasioiden hoitamiseen mikäli pitäisi lähettää ainoa saatavilla oleva hiiri/näppäimistö takuuseen? Rupeaa sekä hiirestä että näppäimistöstä takuu umpeutumaan ja molemmissa ajan myötä pientä vikaa ilmaantumaan, mutta ei ole mitään millä korvata takuukäsittelyn ajaksi näitä. 
Samoin täytynee kysyä, näppäimistön kanssa tuli kaivettua omaa kuoppaa. Eräs näppäinhatuista hajosi "jaloista" ja jäi kytkimen sisälle jumiin (Logitech G810, Romer-G kytkimet) ja koitin niitä tonkia pois, osittain vääristäen kytkimen koteloa. Näppäinhatun jalkoja en saanut tosin pois vieläkään, enkä saanut uutta näppäinhattua asennettua kys. syystä. Samoin, sininen LED kuollut parista näppäimestä, muut värit toimivat OK. Kelpaako vielä takuuseen vai tuliko tuon pienen korjausyrityksen kautta evättyä?
Edit: Tuossa olisi muutama kuva näppiksestä:
Ensimmäisenä S-näppäimen kytkin jonne jäänyt näppäinhatun "jalat" kiinni. https://i.imgur.com/Z2kjkuv.jpg
Kuvaa kuolleesta sinisestä LEDistä:
https://i.imgur.com/q5jqzxv.jpg 0/0/255, ei pala ollenkaan
https://i.imgur.com/392SUkb.jpg 255/0/0 toimii ongelmitta
https://i.imgur.com/qK9SCH0.jpg 255/0/255, vain punainen ledi toimii
Viimeksi muokattu: 04.02.2018
Eihän noiden 8600K/8700K prossujen mukana ole koskaan tullut tuuletinta vaikka kyseessä onkin ns Boxed. Samahan ollut jo useamman sukupolven kanssa.
Viimeksi muokattu: 09.02.2018