"Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää." [Kaupallinen yhteistyö]

Viestiketju alueella 'Yritykset ja jälleenmyyjät' , aloittaja Jimm's, 19.04.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. makke2

    Rekisteröitynyt:
    08.09.2011
    Viestejä:
    152
    Kiitokset Jimm's :lle hinnantarkistuksesta (asus rog strix 1070).
    Osoitin vastarakkautta ja laitoin näytönohjaimen tilaukseen :comp:
     
  2. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    11 040
  3. Yatzki

    Rekisteröitynyt:
    05.11.2012
    Viestejä:
    356
    Onko Dellin S2417DG/S27176DG G-sync monitoreissa tuo on-site-vaihtotakuu ja dell premium panel -pikselitakuu? Hoituuko teidän vai Dellin kautta suoraan?
     
  4. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    11 040
    Dell hoitaa näyttöjensä takuuasiat aina ensisijaisesti itse. Kyseisissä näytöissä on kolmen vuoden advanced exchange -takuu, ei kuitenkaan premium pixel -takuuta (tämä ainoastaan Ultrasharpeissa ja Professional-sarjassa). Lisätietoa Dellin pikselilinjauksista löydät täältä: http://www.dell.com/support/article/se/sv/sedhs1/SLN130145/FI :)
     
  5. allu10

    Rekisteröitynyt:
    22.10.2010
    Viestejä:
    592
    Dellin sivuilla pystyy rekisteröitymään jos haluaa saada suoraa tukea näytöllensä, mutta jos Jimmssille pistät näytön huoltoon niin se joka tapauksessa lähtee sieltä Dellille.
     
  6. Potkukelkka

    Rekisteröitynyt:
    04.12.2001
    Viestejä:
    233
  7. allu10

    Rekisteröitynyt:
    22.10.2010
    Viestejä:
    592
    @Jimm's Onko noista Samsung 960 EVO ja PRO -levyistä tietoa että millon tulossa valikoimiin?
     
  8. Antimateria

    Rekisteröitynyt:
    05.07.2010
    Viestejä:
    90
  9. mercer2x2

    Rekisteröitynyt:
    18.04.2012
    Viestejä:
    30
    Kiitoksia jimmsille nopeasta ja hyvästä takuupalveluksesta ! Nallekarkit olivat nannoja c: (se jäi vähän "harmittamaan" että menetin alkuperäisen laatikon koska sille olisi voinut ehkä olla jopa tarvetta. Mutta kyllä noita laatikoita saa aina lisää. Kiitoksia kuitenkin loistavasta asiakaspalvelusta )

    Toivottavasti nyt näytönohjain toimii moiteetta c:
     
  10. Raxama

    Rekisteröitynyt:
    13.12.2009
    Viestejä:
    1 067
    Kuka tälläisessa tilanteessa joutuu maksumieheksi, posti? Ja miten tässä ylipäätään menetellään, mielenkiinto heräsi. Ei ole oma kuva, netistä bongattu

    http://i.imgur.com/0Jw2XlE.jpg
     
  11. Jimm's

    Rekisteröitynyt:
    14.04.2011
    Viestejä:
    11 040
    Tälläisissä tilanteissa ollaan aina ensin postiin yhteydessä vahinkoilmoituksen merkeissä jonka jälkeen asiasta ilmoitetaan meille josta palautus/vaihtorumba alkaa. Asiakas ei näissä tietenkään joudu maksumieheksi kunhan ilmoitus tehdään oikein ja välittömästi tuoteen saannin jälkeen.
     
  12. akselic Banned

    Rekisteröitynyt:
    29.03.2016
    Viestejä:
    234
    Kiitos @Jimm's hyvin hoidetusta tilaussäädöstä kuluneella viikolla. Olin varautunut odottelemaan useamman osan tilausta koska yhtä ei ollut vielä varastossa. Aspa keksi siihen korvaavan tilalle, ja eilen sain postista hakea viimeisen osan tilauksesta joten pääsin vielä viikonlopuksi virittelemään :)

    Tällä kertaa oli suht edullisista ja pienistä jutuista kyse mutta aspa hoiti homman silti hienosti kotiin ja asiakkaana jäi hyvä mieli.
     
  13. Anarion

    Rekisteröitynyt:
    02.01.2008
    Viestejä:
    2 667
    Oli pienoinen yllätys että paketti tuli SmartPostilla lauantaina ja ennen klo 11 perille vaikka perjantaina lähti Turusta liikkeelle. Näköjään posti tosiaan toimittaa niitä lauantaina (vaikka seuranta arvioi maanantaita). Pitää pitää tämä mielessä.
     
  14. Roth

    Rekisteröitynyt:
    15.05.2016
    Viestejä:
    128
    Meilläkin on alkanut launtaisin tulla postia, mutta se ei ole toiminut ihan ongelmitta. Paketin toimitus Postin toimipisteeseen (Ärrällä): saapumisilmoitus tuli lauantaina, samana päivänä nouto luokkaa klo 17.00 jälkeen. Kävin kysymässä ko. kellonajan jälkeen, niin toimipisteessä sanottiin, että maanantaina tulee paketit, eli silloin olisi noudettavissa. Saattoi olla vain yksittäinen tapaus tosin, eikä tuota ongelmaa ole, jos pakettiautomaattiin tilaa.
     
  15. Ehni

    Rekisteröitynyt:
    24.02.2015
    Viestejä:
    144
    Haluaako joku suositella mulle seuraavanlaista kaapelipakettia : 5 metrin hdmi-hdmi johto koneesta telkkariin, 2x usb - micro usb johtoa 5 metriä, koneesta sohvalle. Pitää sopia dualshock 4 ohjaimiin, Tarkotus ostaa Fifa 17 pc:lle ja pelata silti tutulta sohvalta telkkarin kautta. Onko myös mahdolista laittaa väliin usb hub että kytkis nuo 2 ohjainta hubiin , ja siitä yhdellä kaapelilla koneesen?
     
  16. Tege Moderaattori

    Rekisteröitynyt:
    13.06.2005
    Viestejä:
    34 937
    Helsinki, Espoo, Vantaa, Tampere ja Turku. Näihin posti jakaa lauantaisinkin.
     
  17. fadfadfad

    Rekisteröitynyt:
    05.09.2007
    Viestejä:
    98
    https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/112420

    Onko hinta ihan akkuraat, ettei tarvitsisi muualta ostella? Ei nyt mihinkään kiinanpaska-akkujen hintoihin tarvitse alentua, mutta saman mallinumeron Microbatteryä saa Suomesta 80e.
     
    Viimeksi muokattu: 25.09.2016
  18. Nurffe

    Rekisteröitynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    1 737
    Vai että 24/7 luuri/spostiaspa nykyään. Hyvä hyvä. Itse ollut muutenkin tyytyväinen vastausaikoihin. Katsokaa nyt vain ettei aspan laatu kärsi ja siellä paiskita vasemmalla kädellä duunia. Liian monesti tullut vastaukseksi kuitenkin "pitäisi olla/toimia". Kyllä aspan pitää kuitenkin osata vastata kysymyksiin eikä olla ku savolaiset konsanaan
     
  19. LaDeX

    Rekisteröitynyt:
    17.03.2007
    Viestejä:
    6 037
    Kaikista asioista ei pysty sanomaan täysin varmaa tietoa. Sitten jos sanotaan että kyllä toimii ja ei sitten toimikaan niin taas ollaan itkemässä täällä.
     
  20. Nurffe

    Rekisteröitynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    1 737
    "Onko tuote revisiota x vai vanhempaa y" "kyllä pitäisi olla uudempaa"

    Ja postista kolisee vanhaa.. Näin niin kuin ihan vaan esimerkkinä
     
  21. Persojet

    Rekisteröitynyt:
    03.12.2008
    Viestejä:
    867
    Eipä kai Jimm's sitä voi tietää jos tukkuri löytääkin yhden pölyyntyneen kivikautisen tuotteen varaston perältä. Voivat kyllä arvioida että on epätodennäköistä mutta silti mahdollista.
     
  22. Nurffe

    Rekisteröitynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    1 737
    Kyllä se pitää tietää mitä myydään. Hyvin yksinkertaista. Onhan se toki ylimääräistä vaivaa selvittää tämmöisiä asioita, mutta sen vuoksi siellä töissä ollaan
     
  23. Persojet

    Rekisteröitynyt:
    03.12.2008
    Viestejä:
    867
    Eikö näistä ole myös sanottu että jos joku revisio toive niin laita lisätieto kenttään?
     
  24. Anvirol

    Rekisteröitynyt:
    22.11.2001
    Viestejä:
    656
    Samoin oli käynyt täälläkin :)
    PE aamuna n. 9:15 tuli ilmoitus, että paketti oli lähetetty. Olin 100% varma, että saisin paketin vasta maanantaina.
     
  25. LaDeX

    Rekisteröitynyt:
    17.03.2007
    Viestejä:
    6 037
    Ja onko tuo sellainen asia jonka näkee jotenkin ottamatta tuotetta käyttöön? Jos ei niin miten oletat Jimm'sin voivan tietää tuohon varman vastauksen?
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti