silent rig (Päivitys 3.10.2013 Konkurssi)

Viestiketju alueella 'Yritykset ja jälleenmyyjät' , aloittaja silent rig, 02.04.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. WanhaPatu

    Rekisteröitynyt:
    06.10.2003
    Viestejä:
    1 984
    http://murobbs.plaza.fi/1712958023-post23516.html

    Tuon perusteella voisi lotota, että sähköposti ei riitä. (Muistelin, että jossain nimenomaan sanottiin, että pitää olla paperinen kuitti, mutta en löytänyt kyseistä viestiä enää).
     
  2. archdeama

    Rekisteröitynyt:
    22.04.2013
    Viestejä:
    6
    Onko ihmisillä kokemusta XFX:stä? Meni kortti paskaksi ja mulle sanottiin etä ota yhteyttä valmistajaan. Valmistajan sivuilta sitten kattomaan että nämä perkeleet antavat takuun vain Pohjois-Amerikkaan? Onko näin?
     
  3. WanhaPatu

    Rekisteröitynyt:
    06.10.2003
    Viestejä:
    1 984
    "Pine Technology Netherlands" olisi oikea vaihtoehto, mutta sinne ei näytä olevan edes sähköpostiosoitetta. Voit tietysti koettaa soittaa puhelimella, jos uskallat.

    PINE GROUP

    Tai sitten otat yhteyttä XFX:n päämajaan ja pyydät sieltä tarkempia yhteystietoja ja palautusohjeita.
     
  4. IcyAero

    Rekisteröitynyt:
    17.12.2009
    Viestejä:
    2 250
    Laita sähköpostia XFX UK:hon, ottavat sinne vastaan. Saat avattua takuukäsittelyn myös tekemällä tunnukset XFX:n portaaliin.
     
  5. Juu eipä oo kuitteja tms. Roskiin menee, piirilevyllä pienessä kohtaa mustunutta piirilevyä.
    Hauska kun käyttötunteja alle 10.
     
  6. IcePen

    Rekisteröitynyt:
    02.06.2000
    Viestejä:
    6 561
    Myy rikkinäisenä jollekkin korjaustaitoiselle parilla kympillä.
     
  7. Juuna_

    Rekisteröitynyt:
    21.10.2011
    Viestejä:
    2 947
    Oikeestihan kuitti ei ole pakollinen takuun saamiseksi, mutta noiden superkukkien suhteen on, koska Jimms ottaa vapaaehtoisesti takuu jutut vastaan. Jimms ei siis ole vastuussa Silent Rigistä ostettujen superkukkien takuuasioista, koska he ei ole niitä myyneet, mutta ottavat kuittia vastaan vapaaehtoisesti "takuisiin".
     
  8. luotinen

    Rekisteröitynyt:
    20.02.2009
    Viestejä:
    6
    Näytönohjain Palit JetStream GTX680 rupesi pukkaamaan graffabugeja ja meinasin laittaa RMA-prosessiin kun takuuta on vielä jäljellä. Mistähän voisi saada selville Silent Rigin käyttämän maahantuojan Palit-korteille?
     
  9. Jote

    Rekisteröitynyt:
    07.10.2002
    Viestejä:
    11 737
    Suosittelen lukemaan edes muutaman edellisen postauksen.
     
  10. WanhaPatu

    Rekisteröitynyt:
    06.10.2003
    Viestejä:
    1 984
    Silent Rig oli maahantuoja. ;) Kannattaa tosiaan lukea vanhempiakin viestejä.
     
  11. Phantom^Lord

    Rekisteröitynyt:
    02.09.2014
    Viestejä:
    1
    Eli mikäli olen ymmärtänyt oikein ketjua lukemalla, niin minun Silent Rigistä ostamani AsRock Z77 Pro4 emolevy, joka TAAS levähti, ei enää mene takuuseen yhtään mihinkään? Maahantuojaan otin yhteyttä ja kävi sanasta sanaan samalla tavalla kuin edelliselle kaverille:


    Alkaa pikkuhiljaa olla vierotusoireita "oikeista" tietokoneista :mad::smoke:
     
  12. Poistunut keskustelija 0054 Banned

    Rekisteröitynyt:
    22.10.2005
    Viestejä:
    17 872
    Voisiko tuota kysyä suoraan Asrockilta, mikäli takuuta on vielä jäljellä?
     
  13. Rane^

    Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    Viestejä:
    5 634
    Silent Rigistä ostettu MSI GTX 670 meni ja kärysi. Mitenhän takuukäytäntö?
     
  14. M3ph1z-xc22

    Rekisteröitynyt:
    16.04.2012
    Viestejä:
    292
    Hei

    Itselläni ei virtalähde enää suostu jostain syystä antamaan kokoonpanolle virtaa. Virtalähteeni on: Seasonic Platinum 1000w. Ostettu Silent rigistä ja takuut ovat vielä voimassa. Otanko suoraan yhteyttä valmistajaan vai tietäisikö kuka mahtaa olla maahantuojana? Deltacolta kyselin asiasta, koska he tuovat maahan Seasonicin virtalähteitä, mutta sanoivat etteivät ole toimittaneet virtalähteitä Silent rigille, joten tämän perusteella eivät voineet minua enempää auttaa asiassa.

    Apua kiitos ongelmaan jos jollakin sattuisi olemaan tietämystä? Kiitos :)
     
  15. WanhaPatu

    Rekisteröitynyt:
    06.10.2003
    Viestejä:
    1 984
    Maahantuoja on Silent Rig. Ottaisin itse yhteyttä suoraan valmistajaan.
     
  16. Tege Moderaattori

    Rekisteröitynyt:
    13.06.2005
    Viestejä:
    35 000
    Ottaisin yhteyttä suoraan valmistajaan.
     
  17. Simpsa69

    Rekisteröitynyt:
    27.06.2011
    Viestejä:
    136
    Kannattaa Jimmsiin ottaa yhteyttä mikäli teiltä löytyy alkuperäinen kuitti Silent Rigille.
     
  18. Jote

    Rekisteröitynyt:
    07.10.2002
    Viestejä:
    11 737
    Tässä jätettiin sanomatta, että Jimm's hoitaa Super Flowerin virtalähteiden takuun kuittia vastaan. Ei muuta Silent Rigin tavaraa.
     
  19. Haggispro

    Rekisteröitynyt:
    03.08.2012
    Viestejä:
    91
    Mro!

    Itellä olisi nyt tälläinen ongelma:
    Windows ilmoittaa, että kovalevyssä ongelma ja suosittelee varmuuskopioimaan tiedostot välittömästi ja ilmoittamaan tuotteen myyjälle (tjsp). Tämän lisäksi kone crashailee ja syy näyttäisi olevan aika selvä, kun Windowskin näitä virheilmoituksia laittelee. Kyseessä on Samsung Spinpoint F3 1TB kovalevy joka on ostettu Silentrigistä. Miten toimin takuun kanssa, koska sitä on 36kk ja vasta kaksi vuotta ostosta kulunut. Silentrighän on konkurssissa kuten tästä keskusta nähdään. Otanko yhteyttä Samsungin huolto/tuki puhelinnumeroon vai johonkin maahantuojaan vai kehen? Ja sekin vielä, että voinko jo laittaa edes menemään takuuseen kun ei periaatteessa ole vielä hajonnut lopullisesti, mutta Windows ilmoittelee tuollaista ja crashaa pari krt päivässä koko kone. Kiitos paljon jo etukäteen vastauksista.
     
  20. Procyon

    Rekisteröitynyt:
    07.02.2001
    Viestejä:
    143
    Tuota voi olla hankala saada takuuseen Samsungillekkaan, koska Samsung myi kiintolevybisneksen Seagatelle kolmisen vuotta sitten.
    Tiedä sitten onko kukaan yrittänyt saada Samsungin levyä takuuseen Seagatelle.
     
  21. Haggispro

    Rekisteröitynyt:
    03.08.2012
    Viestejä:
    91
    Kumpaan suosittelet ottamaan yhteyttä? Kaikkihan tässä nyt sitten menee päin persettä pienen kuluttajan (läskin) kannalta.
     
  22. Procyon

    Rekisteröitynyt:
    07.02.2001
    Viestejä:
    143
  23. Haggispro

    Rekisteröitynyt:
    03.08.2012
    Viestejä:
    91
    Kiitos paljon! Mitä mieltä olet kannattaako ensin soittaa tuolta sivulta löytyvään numeroon; Takuutiedot

    Ja kun yritin tarkistaa tuosta antamastasi linkistä takuuta niin ei löytynyt ja veikkaan syyksi ettei ole Seagaten tuote vaan Samsungin eli onnistuukohan varmasti tuota kautta takuu?
     
  24. Procyon

    Rekisteröitynyt:
    07.02.2001
    Viestejä:
    143
  25. Haggispro

    Rekisteröitynyt:
    03.08.2012
    Viestejä:
    91
    Kiitos sain toimimaan, mutta mitäs helvettiä kuulemma out of warranty. Eli pitäskö nyt ottaa maahantuojaan sitten yhteyttä, koska takuuta on kuitinkin mukaan vielä n.10kk. Eihän se niin voi mennä, että Silentrigin kuitissa lukee takuuta 32kk (oli vielä erikseen 3v takuu kaikelle, mutta se ei liity tähän) ja silti en saisi enään takuun avulla tätä hoidettua. Nyt menee jo vaikeaksi...
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti