Sijoittajat vihaisina: Rovion osakekurssi romahti

Viestiketju alueella 'Peli- ja elokuvauutiset sekä artikkelit' , aloittaja Muropaketin toimitus, 23.02.2018.

1. Muropaketin toimitus Ylläpito

Rekisteröitynyt:
    27.09.2016
  2. Gugi^

Rekisteröitynyt:
    17.01.2002
    Rovion pitäis alkaa oikeasti tekemään jotain uutta. Angry Birdsin lento on lennetty eikä yhdellä hitillä voi rahastaa loputtomasti.

3. ristopihlajaniemi@gmail

Rekisteröitynyt:
    23.02.2018
    Risto Pihlajaniemi

Hyvä Toimitus.

Otsikko on harkitsematon, ja jos mahdollista, syytä muuttaa.
    Olen sijoittaja, enkä lainkaan vihainen (ehkä hieman tällaiselle uutisoinnille muissakin julkaisuissa, koska ne tosiaan voivat tehdä hallaa), ja tiedän, ettei moni muukaan ole vihainen.
    Varmasti joku on vihainen, mutta enemmän ehkä on pettyneitä, joista osalle Rovio oli ensisijoitus.
    Sen sijaan kokeneemmat sijoittajat, suurin osa sijoittajista on tyytyväisiä (esim. minä), koska Roviota on voinut ostaa tosi halvalla.
    Pidän selvänä, että otsikkonne loukkaa suurinta osaa sijoittajista ja vaadin sen lieventämistä, koska se kertoo mm. itsestäni täysin virheellistä informaatiota.
    Ehkä on parempi välttää sijoittajien tunteiden kuvaamista ainakaan otsikossa.
    Ingressissä tai tekstissä on jo helpompi luetella tuntemukset kattavammin

Ystävällisesti
    Risto Pihlajaniemi

4. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Minä olen vihainen, joten otsikko on erittäin hyvä.

5. Gugi^

Rekisteröitynyt:
    17.01.2002
    Pettymys, ärtymys, viha, hyvin samankaltaisia tunteita. Minusta otsikko on juuri paikallaan ja kuvaa varmasti monen osakkeenomistajan tuntemuksia Rovion tilanteesta. Salkusta löytyy muutama Rovionkin osake ja kyllähän tuolta muuta haluaisi kuin pörssiromahdusta. Mut ei siinä mitään, nyt halpaa kuin saippua niin otetaan vähän lisää. Josko se joskus heräisi ja nousisi suosta. Onneksi omat sijoitukset sitä luokkaa ettei haittaa elämää jos tulee vähän takkiin, pieni harrastus muiden joukossa.

Ei elämä ole pelkkää pumpulia, pään silitystä ja kauniita sanoja, etenkään bisnesmaailmassa, päinvastoin.
    Olen sijoittaja ja otsikko kuvaa tämän hetken tuntemuksiani Roviosta todella hyvin. Nyt Roviota koetetaan ravistella hereille sieltä pumpulista.

6. marttiwei

Rekisteröitynyt:
    19.08.2015
    Olen jo pitkään odottanut milloin ihmiset tulevat järkiinsä ja Rovio katoaa nimensä mukaisesti tuhkaksi.
    Koko Angry birds kiima oli täysin käsittämätön - miten yhtiön arvo voi perustua Castle Attack klooniin jossa tikku-ukot on vain vaihdettu animaatioeläimiksi. Peli on suora kopio aiemmasta toisen valmistajan pelistä.

7. IsoAhven

Rekisteröitynyt:
    18.04.2007
    Voi Risto.. löit vain lisää pökköä pesään. Ei media ole syypää huonoon sijoitukseesi. Minulle itselleni sinusta kertoo paljon jo se, että jaat sähköpostiosoitteesi käyttäjänimessäsi.

Joku ystävällinen mode voisi tehdä palveluksen hänelle ja poistaa tunnus.

Viimeksi muokattu: 24.02.2018
  8. tollovaan

Rekisteröitynyt:
    16.03.2014
    "Pidän selvänä, että otsikkonne loukkaa suurinta osaa sijoittajista ja vaadin sen lieventämistä, koska se kertoo mm. itsestäni täysin virheellistä informaatiota."

Mielenkiintoiseksi menisi toimittajien työ, jos jokainen uutinen pitäisi tehdä tyyliin "Sijoittajat, paitsi Risto P., Antti A., Oskari C., Pentti H. vihaisina: Rovion osakekurssi romahti".

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen