SDP:stä ei vielä haulla löytynyt omaa ketjuaan, pistetääs pystyyn.
SDP menossa vauhdilla kohti vaalivoittoa.
Minua kuitenkin kiinnostaa enemmän onko puolueen nykyinen puheenjohtaja alkoholisti juoppo?
Antti Rinne nautti perjantaina yhden oluen yksin kotisohvalla, vaimo ulkomailla – ”Pariin kuukauteen en ole maistanutkaan alkoholia” -il
Kuva otettu varmaankin ensimmäisen hörpyn jälkeen:
Jos se on uutisoinnin arvoinen asia ettei ole pariin kuukauteen saanut kurkkua kastella, luulisi asioiden olevan ihan hyvin..
Viimeksi muokattu: 09.03.2019
Kyllä kun jonkun vaalitentin erehdyin katsomaan, niin ei hyvältä näytä demarien kannalta. Mitä enemmän Rinne puhui, sitä pahemmalta tuntui katsoa. Referoituna Rinteen puhetapa:
- Aloittaa keskustelun, kertoo omat jämerät faktat
- Toiset jatkaa ja kertoo paremmat jutut
- Rinne nostaa käden pystyyn ja haluaa täydentää omaa vastaustaan, kun kuuli mitä muilla oli sanottavana
- Lopulta ei tarkoittanutkaan sitä mitä ensin sanoi
Viimeksi muokattu: 17.03.2019
SDP en ikinä tule äänestämään! Nykyajan demarit on kaukana siitä, mitä joskus ovat olleet "duunarin" asialla. Samoin ammattiliitot. Liittojen tärkein tehtävä tuntuu olevan liitossa työssä olevien ja liiton herrojen palveleminen. Duunarin etua ei ole ajettu vuosikymmeniin. Nimellisiä korotuksia palkkoihin, haistakaa pitkä vi**u siellä Hakaniemessä! Olen saanut paremmat korotukset "paikallisesti" sopimalla vuosien aikana, kuin mitä noita liiton sopimia roposia olisi tullut.
Nykyään tärkeimmät teesit tuntuu sossuilla olevan, että kuinka sohvalla istuen saisi niiden tukien juosta ja litkiä kaljaa. SDP:n suurin vihollinen ei ole persut, vaan työssä käyvä, lihaa syövä keskituloinen, valkoihoinen mies!
Kaiken maailman ämmiä puolue täynä (ämmiä=tarkoittaa suurinta osaa noista miesoletetuistakin...). Demarit, vassarit ja virheet voisi olla yhtä puoluetta, linja on pääosin sama. Duunarilta rahat veroina veks ja lapetaan loisijoiden taskuun vastikkeetonta rahaa. Suomessa on niin hyvä olla, että otetaan tänne muualtakin loisijoita. Sekä parannetaan ilmastoa muidenkin edestä. Se on sitä 2000-luvun sosiaalidemokratiaa.
Hakaniemen mafia tyytyväisenä hieroo käsiään kun duunaria on vedetään taas höplästä ja SAK, yms. saatu vetämään vaalivankkureita joissa on vain katteettomia lupauksia.
Toivon demareille vaalivoittoa. Neljän vuoden kurjimuksen jälkeen taas kansa ja duunarit jälleen muistaa millainen se nykyajan SDP on…
Oliko tämä se kuva, kun Antti haaveilee siitä että saa työntää kädet syvälle veronmaksajan taskuun?
![[IMG]](https://img.aijaa.com/t/00149/14675390.t.jpg)
Edit. Hymiä unohtu.
Viimeksi muokattu: 17.03.2019
SDP:n äänestäminen kuin pikavipin ottaminen tai talvipakkasella housuun kuseminen. Lämmittää hetken ja sitten tulee realiteetit vastaan. Velkarahalla kaikki luvataan. Lasku jälkipolville. SDP:llä ja Rinteellä ei ole mitään konkreettisiä ratkaisuja yhtään mihinkään. Suomen valtionvelka tulee kasvamaan seuraavalla vaalikaudella entistä enemmän mitä se on nyt kasvanut. Johtuen siitä, kun SDP nousee hallitukseen tekemään typeriä päätöksiään. Lisää vaan kehitysapua ja perheenyhdistämisen helpotuksia. Pitäähän isoisät ja isöäiditkin saada tuoda lähi-idästä kaikki vastaväitteet on rasismia. Näillä Suomi nousuun! Hyvä sdp.
Viimeksi muokattu: 19.03.2019
Mä olen aina äänestänyt oikeistopuolueita, mutta pakko antaa protestiääni luonnollisten monopolien yksityistämistä vastaan. Olen sähköalan töissäni saanut huomata, että sähköverkkojen myynti yksityiselle oli erittäin typerä veto. Ok, Haavisto oli päävastuussa myynnistä, mutta Vihreäthän ovat Kokoomuksen puisto-osasto. Myös terveydenhuoltopalvelut ovat pienemmillä paikkakunnilla luonnollinen monopoli.
Kannattaa muuten tutustua demareiden yleisturva-malliin https://sdp.fi/fi/yleisturva/
Perustulo on kaikki yhteen muottiin vasaroiva malli, joka rahan määrästä riippuen passivoi tai ajaa äärimmäiseen köyhyyteen.
Viimeksi muokattu: 21.03.2019