SCF Huolto

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja creeper666, 02.12.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. L4re111

    Rekisteröitynyt:
    14.12.2011
    Viestejä:
    747
    Tuommoisista verkkopaikoista en ole kuullutkaan, mutta selvä vika oli puhelimessa. Kun takakannen otti pois ja laittoi sormen WiFi-antennin kohdalle, alkoi verkkoja löytymään ihan eri tavalla. Silti tuollakaan tavalla ei omaa modeemia löytynyt ihan vierestä, vaikka kaikki muut laitteet sen löysivät ja Motokin ennen huoltoa.
     
  2. Shikanjyo Banned

    Rekisteröitynyt:
    19.02.2013
    Viestejä:
    1 658
    poistoksi
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2016
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

    Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. iNdo

    Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Viestejä:
    4 340
    Itseasiassa ainakin Mobylife ohjeistaa lähettämään takuuhuoltoon vastauslähetyksenä, eli asiakkaalle maksaa pelkät mahdolliset pakkauskulut.
     
  5. PatrikSelin Moderaattori

    Rekisteröitynyt:
    24.07.2011
    Viestejä:
    2 885
    Moto G4 Plus tuli huollosta, kuvan palaaminen ei ollut enää ongelma. Nyt ruudun reunoissa on valovuotoa ja näkyvin kohta on vasen alareuna (paneeli on hieman koholla.)
     
  6. Nutcase

    Rekisteröitynyt:
    17.12.2005
    Viestejä:
    1 654
    HTC M9 tuli huollosta, noh kastumisen johdosta takuu oli tietenkin rauennut ja kustannusarviomaksu 33 sekä käsittelymaksu 16e. Haen puhelimen postista niin se onkin enemmän rikki kuin huoltoon laittaessani: yläpäästä unohtuneet 2kpl ruuveja ja etupaneeli/näyttö joustaa kun siihen kohdistaa painetta eli selkeästi irti takaosasta/rungosta.

    Laitoin SCF:lle viestiä asiasta vastauksena jo aiemmin käymäämme keskustelun jatkosta liittyen tähän huoltotapahtumaan. Kun nuo kerran veloittavat poskettomia hintoja huhaasta ja vielä kusevat tarkistuksen ennen asiakkaalle lähettämistä niin voinko vaatia noilta korvausta vaikka sijaispuhelimen vuokrasta siltä ajalta, kun rikkinäisenä palautettu puhelimeni menee mahdollisesti korjattavaksi/kasattavaksi SCF:lle/HTC:lle?
     
    Viimeksi muokattu: 08.03.2017
  7. Nutcase

    Rekisteröitynyt:
    17.12.2005
    Viestejä:
    1 654
    SCF Huolto ei yllättänyt vastauksellaan:

    Miten helvetissä tuo lafka voi kohdella asiakkaitaan näin?
    Onko tämä nyt oikein, jos minulta laskutetaan työstä, joka on jäänyt kesken eikä edes haluta ottaa asiasta mitään vastuuta kun luuri palaa rikkinäisenä takaisin minulle?
     
  8. Veijari

    Rekisteröitynyt:
    06.02.2014
    Viestejä:
    723
    Niin mikäs tuossa nyt siis mielestäsi on mennyt pieleen SCF:n osalta? Tai ylipäätään koko asiassa sen puoleen?

    Ota sinne HTC:lle yhteyttä mikäli asia kaivertaa joiltain osin.
     
  9. Pertti_Pasanen_Spede

    Rekisteröitynyt:
    25.10.2001
    Viestejä:
    3 332

    SCF on vain hubina tuossa välissä eli ottavat puhelimen vastaan ja toimittavat puhelimen eteenpäin HTC:lle korjattavaksi. Joten mikä ongelma on olla HTC:n yhteydessä, kun he puhelimen ovat huoltaneet? SCF ei tässä tapauksessa ole millään tavoin kyllä syyllinen jos HTC on itse huollon ryssinyt käyttämässään paikassa.
     
  10. iNdo

    Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Viestejä:
    4 340
    SCF tuossa kuitenkin ilmeisesti noita käsittely- yms kuluja perimässä.
     
  11. Nutcase

    Rekisteröitynyt:
    17.12.2005
    Viestejä:
    1 654
    Sepä tässä juurikin kaivertaa, että SCF voi kyllä periä noita käsittelykuluja minulta (HTC perii ne SCF:ltä, en tiedä peritäänkö ne minulta 1:1, tuskin), mutta eivät sitten ota mitään vastuuta asista.

    Jotenkin itse ajattelen asian näin, että kun kerran alunperinkin piti laittaa huoltoon SCF:n kautta, niin myös mahdolliset reklamaatiotapaukset yms. hoidettaisiin sitä kautta eli olisivat ikäänkuin yhteistyöhalusia hoitamaan asian asiakkaan hyväksi / korjaamaan virheet, jotka heidän kumppani tässä tapauksessa aiheutti eikä sanoisi vaan että hoida asia HTC:n kanssa kun ongelmia tulee.

    Jos ajattelisin asiaa SCF:n tavoin, joka vain välittää noita luureja, tulee mieleeni miksen itse lähettäisi luuria suoraan HTC:n Puolan huoltolafkaan?
    Eipä se vaan onnistukaan, vaan on lähetettävä SCF:n kautta.

    Missä se SCF:n tarjoama hyöty tässä tapauksessa on? Ottavat luurin sulta ja välittävät sinne ja takaisin ja kun ongelmia tulee niin nostavatkin kädet pystyyn ja käskevät olla yhteydessä HTC:hen päin vaikka alunperin hoitivat koko casea minun ja HTC:n välillä.

    Hyvä bisnes SCF:lle ja huono kokemus HTC:n ostajalle sanon minä.

    Kyllä tästä lähtien yritän ostaa puhelimeni niin, että pysyn kaukana tuosta paskalafkasta ja tuosta toimintamallista.

    Lisäksi tuo kosteusongelma on helvetin hyvä tekosyy evätä takuu, kun puhelimet eivät kestä normaalia takuuta pohjoisissa olosuhteissa.

    Luuri laitettu huoltoon SCF:n kautta, ei muuta vaihtoehtoa.
    Luuri palautettu huonosti kasattuna.
    SCF laskuttaa minulta työstä, jonka seurauksena luuri on huonosti kasattu.
    SCF ei ota vastuuta vaan käskee olemaan HTC:hen yhteydessä.
    Maksan työstä, josta SCF laskutti välittäjänä, joten koen, että olen oikeutettu osoittamaan valitukseni sille instanssille, jonka kanssa olen asiaa hoitanut eli SCF:lle, ilmeisesti olen ajatellut väärin?
     
    Viimeksi muokattu: 09.03.2017
  12. Diizei_

    Rekisteröitynyt:
    09.04.2009
    Viestejä:
    35
  13. Poistunut keskustelija 0012 Banned

    Rekisteröitynyt:
    29.10.2011
    Viestejä:
    1 201
    Tää on kyllä huono uutinen. Mistäs huollosta tän jälkeen voi valittaa!
     
  14. jkaart

    Rekisteröitynyt:
    13.04.2006
    Viestejä:
    4 833
    Mobylifelle taitaa tällähetkellä ainakin Elisalta hommatut puhelimet mennä huoltoon.
     
  15. mäksä

    Rekisteröitynyt:
    16.05.2002
    Viestejä:
    892
    Niin mut jos ne hoitaakin hommansa hyvin, niin ei pääse valittamaan. Sitä kai tuossa tarkoitti.
     
  16. seropi69

    Rekisteröitynyt:
    13.08.2007
    Viestejä:
    1 189
    mihinkäs gigantti lähettää luurit huoltoon, kyseessä honor6 ... Tuonne SCF huoltoonko?
     
  17. iNdo

    Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Viestejä:
    4 340
    No ei varmaan koska konkurssi..? :think:
     
  18. juhat1000

    Rekisteröitynyt:
    16.08.2014
    Viestejä:
    1 697
    Oho, mistähän syystä scf meni konkkaan? Käytännössä melkein kaikki takuuhuoltoon menevät kännykät käyvät sitä kautta, joten luulis että firmalla menee hyvin talouspuoleltakin.
     
  19. Veijari

    Rekisteröitynyt:
    06.02.2014
    Viestejä:
    723
    Viimeksi muokattu: 14.07.2017
  20. seropi69

    Rekisteröitynyt:
    13.08.2007
    Viestejä:
    1 189
    no sitä vaan kun reilu viikko sitten lähti huoltoon, taitaa jäädä luuri sille tielle
     
  21. iNdo

    Rekisteröitynyt:
    09.07.2005
    Viestejä:
    4 340
    Eikö noi jossain sanonut että kaikki palautetaan omistajille, huollettuina tai rikkinäisenä.
     
    Viimeksi muokattu: 17.07.2017

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti