Samsung Smart tv yhteys ei toimi

Viestiketju alueella 'Internet, tietoturva ja muu tietoliikenne' , aloittaja rka1, 31.07.2020.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. rka1

    Rekisteröitynyt:
    10.01.2015
    Viestejä:
    9
    Yritän saada Areena kanavan televisioon, mutta aina tulee yhteyttä ei voida muodostaa.
    Samsung tv on 32 tuuman ja vuoden 2016 mallia. Elisan reitittimeen on yhdistetty läppäri joka toimii ok eli yhteydessä ei vikaa.
    Tässä Samsungin ohjeet ohjekirjasta ja noin olen tehnyt ja yrittänyt monta kertaa, löytää verkon ja laitan salasanan, ei vain toimi:
    Ohje:

    Verkko > Verkkoasetukset Yhdistä televisio Internetiin langattomalla reitittimellä. Varmista ennen yhteyden muodostamista, että langattoman reitittimen SSID- (nimi) ja suojausavainasetukset ovat tiedossasi.
    Suojausavain löytyy langattoman reitittimen asetusikkunasta.
    1. Aseta Verkkoasetukset-ikkunassa Verkkotyyppi tilaan Langaton. Televisio näyttää saatavilla olevien langattomien verkkojen luettelon automaattisesti.
    2. Valitse verkko (SSID). Jos haluamaasi verkkoa ei ole luettelossa, valitse Lisää verkko ja anna verkon SSIDtiedot manuaalisesti.
    3. Anna suojausavain ja valitse Valmis. Jos valittu verkko ei käytä suojausta, televisio yrittää muodostaa yhteyden suoraan.
    4. Yhteyden muodostamista yritetään. Kun yhteys on muodostettu, televisio näyttää vahvistusviestin. Valitse OK.
    Jos yritys epäonnistuu, yritä uudelleen tai muodosta yhteys manuaalisesti.
     
  2. rka1

    Rekisteröitynyt:
    10.01.2015
    Viestejä:
    9
    Perh... siis yksi merkki puuttui salasanasta, kun kirjoitin sen paperille reitittimen takalipukkeesta,
    suurennulasilla tihrustin ja yhsi D-kirjain puuttui, nyt ainakin yhteys syntyi.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti