Samsung-puhelimelle bluetooth kaukosäädin

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja Atmosphee, 29.06.2017.

1. Atmosphee

Rekisteröitynyt:
    29.08.2012
    Moi,

Onko kellään kokemuksia Samsung Galaxyn kanssa paritettavista bluetooth-kaukosäätimistä. Hakusessa pieni kaukkari, jossa valikon selaaminen onnistuisi left, right, up, down ja valinnat ok. Eli monessa kaukkarissa näyttää olevan nk. mousemode, niin se pitäisi saada kytkettyä pois ja valikoita pitäisi pystyä selaamaan kaukkarin nuolien avulla. Ja tausta-ajatus tässä on se, että puhelin on autossa mirrorlinkin kautta soittimessa kiinni. Selailua voi tehdä vain irroittamalla käden ratista ja koskettamalla soittimen tai puhelimen näyttöä. Jos ratin viereen tai rattiin saisi kiinnitettyä bt-kaukkarin fyysisillä näppäimillä, niin meno olisi huomattavasti turvallisempaa.

2. Sankopää

Rekisteröitynyt:
    29.06.2017
    Moi

Kiitos hyvästä ideasta. Itselläni jauhaa Galaxy S5 neo auton kyynärnojan sisällä full linkkinä tavaraa auton näytölle. Kokoajan olen tuskaillut et miten saisin vaihdettua biisiä, kun Waze on auki näytöllä.

Löysin kotoa tällaisen ja toimii hienosti juuri tähän tarkoitukseen:
    http://m.ebay.de/itm/Bluetooth-VR-B...%3Af342e57815c0ab6475c15e07fff8da83%7Ciid%3A9

3. Bomb

Rekisteröitynyt:
    08.01.2001
    Itse olen mietiskellyt sellaista kaukosäädintä, jolla voisi ohjata musiikkisoitinta, mutten ole vielä saanut aikaiseksi tilata kokeiluun. Eli play/pause, next, prev ja volume napit (kun se bootin jälkeen aina tiputtaa BT volumen pois täysiltä) riittäisi siten, että play napista lähtisi soittelemaan, vaikkei olisi soitin ollut edes edellisen bootin jälkeen vielä kertaakaan päällä. Onkohan kellään kokemusta tällaisesta säätimestä? Esim tommosta olen miettinyt; https://www.amazon.ca/XCSOURCE-Bluetooth-Steering-Handlebar-AC685/dp/B06XRDWX76

4. Atmosphee

Rekisteröitynyt:
    29.08.2012
    Tattis Sankopää, laitan tuollaisen tilaukseen. Rattiin sen saa varmaan jotenkin kiinni tai siihen lähelle.

Bomb, tuollaisen olin tilaamassa, mutta kariutui siihen että se ei haldaa muuta kuin audiopuolen. Jos sinulle se tarve kelpaa, niin tuo on ainakin arvostelujen puolesta kehuttu.

5. Sankopää

Rekisteröitynyt:
    29.06.2017
  6. Atmosphee

Rekisteröitynyt:
    29.08.2012
    No sehän on kuin tehty siihen :)

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome