Puhelimen vaihto mutta millä varmistan tietojen siirron ??

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja Kari68, 19.11.2018.

1. Kari68

Rekisteröitynyt:
    19.11.2018
    Alkaisi olla ajankohtaista vaihtaa tämä nykyinen luuri OnePlus 3T uudempaan malliin ja ajatuksena olisi ostaa OnePlus 6 tai 6T. Minulla on googletili ja siellä varmuuskoiointi käytössä..mutta asetuksista en ole varma/tiedä.
    Millä varmistan että kaikki tiedot "kloonataan" vanhasta luurista uuteen ? Lähinnä se tärkein kysymys koskee Maastokartta sovellusta johon olen tallentanut kohtuullisen määrän reittejä ja toki haluaisin ne myös uuteen luuriini mukaan. Onko jollakin kokemusta tästä ? Ja toki sitten kaikki muutkin sovellukset, osahan näistä on ollut ja on vielä maksullisia.
    Tarvitaanko joku erillinen softa jolla voi nuo tiedot siirtää siten että kaikki siirtyy ja mikään ei muutu vai voiko sen tehdä ihan puhelimien blootootheilla tms.

Kovasti avusta jo etukäteen kittäen !

2. hihra67

Rekisteröitynyt:
    22.01.2013
    itse juuri vaihdoin 3t -> 6t:n ja sieltä löytyi sellainen kuin OnePlus Switch jolla sai siirrettyä koko puhelimen sisällön uuteen wifin yli. Oli kyllä niin näppärästi totetutettu softa että.

mitään ei tarvinnut tehdä muuta kuin kirjautua uudestaan jokaiseen ladattuun appiin

Viimeksi muokattu: 19.11.2018
  3. Kari68

Rekisteröitynyt:
    19.11.2018
    Oliko se OnePlus Switch sovellus siinä uudessa 6T puhelimessa valmiina vai pitikö sinun hakea/asentaa jostain ? Ehdottaako puhelin jo suoraan ko toimintoa ja missä vaiheessa ? Osaatko sanoa siirtyykö nuo Karttasovelluksen puhelimeen tallennetut reitit myös ?

4. hihra67

Rekisteröitynyt:
    22.01.2013
    oli uudessa luurissa ko. sovellus. piti ladata se vanhaan ja skannata uudella puhelimella qr-koodi vanhan luurin näytöstä.
    jos kartat on ladattu puhelimeen niin uskon että siirtyy aplikaation avulla uuteen. Isellä kyllä kaikki tiedostot mitä oli liikkui nätisti uuteen.
    Oli vähän sekavasti kirjoitettu mutta toivottavasti auttaa.

appi löytyy siis ihan play kaupasta.

Kari68 tykkää tästä.
  5. Kari68

Rekisteröitynyt:
    19.11.2018
    Kiitoksia paljon avusta. Enköhän minä näillä tiedoilla jo pärjääkkin eli nyt ei muuta kuin uutta luuria tilaamaan :)

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen