PS4 Pro, PSVR, PS5, Xbox One X, Xbox Series X, Switch, PC - väittelyketju

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja kodachi, 20.10.2016.

1. Quantum

Rekisteröitynyt:
    30.10.2003
    Bloodbornesta pitää siis kertoa tänne, että se ei ole hyvä peli koska on huonosti hallittava sub-30fps diashow? PC-hermannit ovat kyllä huumorimiehiä/naisia. :D

Viimeksi muokattu: 18.12.2017
  2. terokark

Rekisteröitynyt:
    26.11.2013
    Pistäppä quotee että missä kohti on sanottu Bloodbornen olevan huonopeli? Siitä on kyllä ollut puhetta että miten paljon parempi se olisi jos fps olisi 2000-luvulla.

PS. Ja sieltä tulee se perinteinen ALUSTA-HAUKKUMANIMI yhdistelmä kun argumentit loppuu.

3. Keskustelu jatkuu ilmoituksen jälkeen
  4. Quantum

Rekisteröitynyt:
    30.10.2003
    Voi luoja tuota kaksinaismoraalia. SDF ja Xbotit ovat fine mutta annappa kun hauska yleisnimi osuu omaan alustaan niin uliuli on valmis. :facepalm:

5. terokark

Rekisteröitynyt:
    26.11.2013
    Mikä kaksinaamaisuus? Linkkaapas se kohta missä olen haukkunut ketään nimellä SDF tai Xbotti heti sen jälkeen kun olet linkannut sen kohdan missä haukuttiin Bloodbornea huonoksi peliksi?

6. splice

Rekisteröitynyt:
    16.07.2011
    Anteeksi, ei siis todellakaan ollut tarkoitus haukkua millään tavalla, vain tuoda esille ettei Nintendo vain vetoa jokaiseen vaikka videopeliharrastaja olisikin.

Metapisteet, kuten pisteytysjärjestelmä ylipäätänsä on täysin turha pelien kohdalla: itse revikan lukemalla (mikäli on asiantuntevasti tehty) saa hyvän kuvan siitä soveltuuko peli henkilölle X ja vielä paremmin, tietää että kiinnostaako peli ylipäätänsä. Vertaa sitä siihen että katsot pelkät pisteet... eihän se herranen aika kerro mitään. Olen itsekin pelannut huippupisteitä keränneitä pelejä jotka ovat jääneet kesken kiinnostuksen puutteen takia, ja päinvastoin pelejä jotka keskitason/alle keskitason revikkapisteistä huolimatta ovat koukuttaneet ihan höpelönä. Itse en enää pisteistä välitä tipan tippaa revikoissa. Itse arvostelu on se huomattavasti tärkeämpi, ja joku arvostelija voi tiputtaa pisteitä sellaisesta syystä mikä ei peelo X:ää haittaa ollenkaan.

Nintendolla on ne omat ongelmansa, ja mitä pikemmin ne korjataan sen parempi. Kaikkea ei tietenkään voi korjata toki tehokkaammalla raudalla, joten paljon on Nintendon linjavedoistakin nyt kiinni. Kuitenkin nyt xboxin ottaessa hittiä näinkin pahasti kuin otttaa, näkisin Nintendon aseman hieman parantuneen markkinoilla. Erittäin vaikea kuitenkin nähdä mitään Sonyn konsolin kaltaista suosiota ilman isoja muutoksia.

7. BusinessInk82

Rekisteröitynyt:
    27.01.2014
    Väitätkö oikeasti, että Forza on parempi, kuin turismo?

8. Quantum

Rekisteröitynyt:
    30.10.2003
    Sanoinko että sinä olet haukkunut? Sanoin, että eipä pc väkeä näytä haittaavan kun keskustelijoita sanotaan sdf, sonysoturi, xbotit jne. mutta heti kun pc-hermannit mainitaan niin alkaa uliuli. Huomaatko tuossa mitään?

9. cob84 Banned

Rekisteröitynyt:
    09.03.2012
    Sehän nyt on sanomattakin selvää...

10. Juginabi

Rekisteröitynyt:
    07.07.2004
    Eipä tuo näytä sonysotureita haittaavan kun Xbox pelaajia sanotaan Xboteiksi eikä Xbotteja näytä haittaavan SDF syytökset. Huomaatko tuossa mitään? :think:

11. Partsi87

Rekisteröitynyt:
    14.07.2015
    + Itse tekstuurit on myös muutamin paikoin pykälää korkeammalla, lisäksi Ambient Occlusion on äXällä parempi (edit. niin ja resoluutio X:llä on 1620p). Ostaisin silti pleikkarille, koska mielestäni DS4 sopii tappelupeleille paremmin kuin Xbonen ohjain.

Ilman minkäänlaisia alustakohtaisia fanilaseja minä ainakin väitän (kyseessä tosin MIELIPIDE). Omat perusteluni ovat kunnollinen yksinpeliuratila, HUOMATTAVASTI laajempi ja monipuolisempi autovalikoima sekä tämän autovalikoiman kunnollinen tuunaaminen ja virittely. GT taas puolestaan nätimpi ja nettipeli hoidettu sen puoleen paremmin, ettei joka kerta ole suuri riski joutua pelaamaan apinalauman kanssa. Molemmat ovat ajotuntumaltaan samanlaista semisimusemiarcaderälläystä.

12. Sadness

Rekisteröitynyt:
    31.10.2013
    https://www.pelaajalehti.com/uutise...-xbox-onella-teknisista-ongelmista-huolimatta

Joku hyvin tuumasi tuolla kommenteissa:

13. Quantum

Rekisteröitynyt:
    30.10.2003
    No miksi tästä enää väitellään? Ollaan kaikki sotureita. Minä olen PS4 ja PC soturi. Mihin sinä tunnet kuuluvasi? :think:

14. BusinessInk82

Rekisteröitynyt:
    27.01.2014
    Toinen myy hikiseen 200000k ja toinen yli miljuunan :kahvi:

15. terokark

Rekisteröitynyt:
    26.11.2013
    Kysyin sinulta missä kohtaa sitä BB:tä on haukuttu huonoksi peliksi ja kerroin miten argumenttisi ovat jääneet heikoiksi kun pitää alkaa nimittelemään ihmisiä. Tämän jälkeen kutsuit minua kaksinaismoraaliseksi ja kohdistit selvästi tuon PC-hermanniuden minuun.
    Huomaatko tuossa mitään?

Edelleen odottelen sitä quotea missä haukutaan BB:tä huonoksi peliksi.

PS. Ehkä sinun pitäisi lukea noita kommentteja läpi vähän tarkemmin ennen avaat sanaisen arkkusi ja laitat sanoja toisten suuhun. Aiemmin kerroit mm. kuinka katson pelattavuutta vain FPS:n läpi vaikka sekään ei pitänyt paikkaansa.

16. Reparth

Rekisteröitynyt:
    31.12.2007
    Mario kart 7 myynyt 16 miljoonaa.....

17. Rullis

Rekisteröitynyt:
    25.04.2007
    Tämä +1
    Mutta auta armias kun vaihdat ton shakkipelin, johonkin jumalexcluun niin:
    "minua ei kiinnosta miltä se pelattavuus tuntuisi 60fps"

"ei tämän tyylinen peli kärsi heikosta fps"

"muutkin asiat vaikuttaa pelattavuuteen kun fps"

"ihan vaan yhdessä taistelussa huomasin nykimistä ja sekin toi vaan lisää haastetta"

"ei se minua häirinnyt"

"ei tämä ole niin nopeatempoinen peli, kuin peli X"

"Pc-hermanni tuijottaa vaan fps lukemaa"

Mutta, kun ei pysty myöntämään tosiseikkoja niin sitten ei pysty.

18. BusinessInk82

Rekisteröitynyt:
    27.01.2014
    Lapseille on oma pelikulttuurinsa.

19. Quantum

Rekisteröitynyt:
    30.10.2003
    Ensinnäkin minä vastasin kodachille enkä sinulle. Sinä se sieltä puskista hyökkäsit ja pahoitit mielesi. Jos sinulla ei ole mitään sitä vastaan, että täällä keskustelijoita sanotaan monilla nimityksillä niin miksi herne meni nenään pc-hermannista? Kyllä aikuinen mies kestää tuollaisen. Ja nyt keksit jotain huono peli juttua vääntää kun sanoin sarkastisesti miten täällä pitäisi kommentoida, että tietty raati olisi tyytyväinen.

Ehkä olisi nyt parempi kuin annetaan asia olla. En tule muuttamaan kantaani sanoessani, että BB on erittäin hyvä pelattava nykyiselläänkin. Jos se ei pc lasien taakse sovi niin sille ei voi mitään. Itsehän omistan pelikelpoisen pc:n enkä silti liputa pc:n fps asioita ja muita mahdollisia eroavaisuuksia täällä.

20. terokark

Rekisteröitynyt:
    26.11.2013
    Kyllä, niin vastasit. Mutta olin osana keskustelua koskien Bloodbornea ja fps:sää.

Voi anteeksi, en tiennyt että teillä oli yksityiskeskustelu menossa yleisellä foorumilla. Sitä paitsi sanoit "PC-hermannit" (huomaa monikko). Ellei tuo ole kirjoitusvirhe oletan sen koskevan myös aiempaa keskusteluamme BB:n pelattavuudesta.

Kyllä aikuinen mies voi olla haukkumattakkin muita.

En minä mitään keksinyt. Kerrottiin vaan porukalla miten BB hyötyisi valtavasti paremmasta fps:stä ja totesimme myös että on muita asioita jotka vaikuttavat pelaamiseen mutta fps:llä on siis suuri vaikutus siihen. Sinä puolestaan keksit että täällä on haukuttu BB:tä huonoksi peliksi jonka yritin oikaisin kysymällä missä näin on sanottu? Lisäksi keksit että minä katson fps:än olevan ainoa pelattavuuteen vaikuttava tekijä vaikka näinhän en ole missään vaiheessa sanonut.

Ehkä olisi. En minäkään muuta kantaani koska tiedän olevani oikeassa, BB on varmasti ihan hyvä pelattava, mutta se voisi olla niin paljon parempi paremmalla fps:llä.

En valitettavasti käytä laseja.

21. sgt.barnes

Rekisteröitynyt:
    17.10.2007
    bloodborne menossa ja ei vielä ole tarvinnut paiskoa ohjainta huonon ruudunpäivityksen takia. Myönnän kyllä että olisihan se parempi jos olisi 60fps. Muistaakseni en pystynyt pelaamaan TLOU 30fps:llä, olikohan paremmat varjot tai valaistukset menetyksenä 60 fps:llä?

22. Quantum

Rekisteröitynyt:
    30.10.2003
    Et vastannut miksi meni herne nenään kun muissa konsolipelaajia kohtaan kohdennetuissa nimityksissä taas ei mene? Tunsitko heti olevasi hermanni kun noin kiihdyit? Rullis haukkui minua jo paljon aiemmin hermanniksi eikä mennyt yöunet.

Mikä ihmeen tarve tuosta on länkyttää kymmeniä viestejä mitä peli voisi olla ja mitä ei? Peli on tuollaisenaankin erittäin hyvä mutta pc väen pitää väkisin saada se oma fps agenda sinne ujutettua mukaan. Sanotko sinä kavereillesikin, että tuo Corollasi olisi paljon parempi kun siinä olisi 1.6-litrainen moottori sen 1.4 sijaan?

Asia on siis loppuunkäsitelty.

23. menu

Rekisteröitynyt:
    29.06.2004
    missäs olen niin väittäny ja se sekö olisi trollausta jos sanoo että xbox one peli olisi parempi kuin ps4 peli vai ?

24. terokark

Rekisteröitynyt:
    26.11.2013
    Lueppas taas uudelleen: " Sitä paitsi sanoit "PC-hermannit" (huomaa monikko). Ellei tuo ole kirjoitusvirhe oletan sen koskevan myös aiempaa keskusteluamme BB:n pelattavuudesta." Eli toisin sanoen oletan tuon koskevan MINUA, kun taas jos sinä täällä muita haukut niin se ei ole minun ongelmani.

Muut ihmiset:
    BB on hyvä peli, mutta olisihan se parempi pelattavuudeltaan jos fps olisi tasainen 60 tai enemmän.

Quantum:
    Miksi te kaikki haukutte minun rakastamaani peliä huonoksi?

PS. Aika kaukaa haettu auto vertaus mutta menkööt. Se 1.6 kone ei välttämättä ole parempi kuin se 1.4, riippuu aivan koneesta.

25. Inkvisiittori

Rekisteröitynyt:
    06.08.2014
    Korjaa tuo moottorivertaus 30:n nopeusrajoittimeen ja osuu kohdilleen.

26. Rullis

Rekisteröitynyt:
    25.04.2007
    Enkä minäkään ketään pelialustan takia kutsunut Hermanniksi. Vaan kysyin suoraan olisiko pelattavuus bb:ssa parempi jos olisi ruudunpäivitys kunnossa. Muistaakseni vastaus oli esiteinimäinen "Ei kiinnosta millainen se olisi"

Itse pidän vielä bb:a tunnelmaltaan ja taistelu- sekä asemekaniikaltaan parhaana souls pelinä. Katsonut useamman läpipeluun tuosta ja ainut syy miksi en ole kaverilta lainannut pleikkaria ja hakannu sitä läpi on juuri tuo ruudunpäivitys mistä sain päänsärkyä. Tiedän myös, että kärsin äärimmäisen helposti matkapahoinvoinnista ja päänsärystä jos peleissä on kameran tai ruudunpäivityksen kanssa ongelmia. Mutta todetaan nyt vaikka sitten, että bb on täydellinen peli, joka ei mitenkään voisi olla parempi, kuin se nyt on niin päästään väitteleen jostain muusta. :kahvi:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen