Kyllä olen jatkuvasti ollut samalla linjalla.Ja olen myös perustellut ja pelannut niitä pelejä, mitä olen keskinkertaisiksi sanonut. Toisinkuin tämä tosidiili täällä väittää.
Toki mielipideasia, eikä siitä voi kiistellä. Toiset tykkää pelata niitä elokuvapelejä ja toiset niitä pelejä joissa on enemmän sisältöä, ja joskus jopa se tarinankerronta on laadukkaampaa.
Sitä ajan vain takaa että aika hauska kun leimataan trolleiksi heti, jos jonkun lempipelejä kritisoi asiallisesti. Ja vielä tuolla kirjoitustyylillä mitä tosipoikadiili kirjoittaa.
Eli tosiaan, pelit minun mielestäni ratkaisevat loppujenlopuksi parhaan pelialustan. Ja PS4 pelit eivät ole vakuuttaneet, vaikka eivät ihan sysipaskoja olekkaan. Monet multiplatterit tekee asiat paljon paremmin. Otetaan vaikka esimerkiksi Witcherit ja Soulsit. Niiden suosio on ihan ymmärrettävää, koska onhan ne oikeasti laadukkaita tekeleitä. Niiden pelaamisen jälkeen se peli jää pitkäksi aikaa mieleen, ja tahtoo kokea saman uudestaan. PS4 peleissä ei itselläni näin ole. Esimerkkinä kun läpäisin sen vissiin viime vuoden "parhaan" pelin, niin siitä ei jäänyt muuta mieleen kuin niiden samojen örkkejen hakkaaminen, ja iha hauskat "BOY" sutkautukset. Tarinakaa ei oikein herättänyt mitään tunteita.
HZD:ssa taas se tarina on ihan mielenkiintoinen, mutta itse pelattavuus on liian ubisoftmaista. Kaikki tietää mistä puhun. Ei peli tarjoa siis mitään uutta, muutakuin ne tylsät robottidinosaurukset.
Last Of Us tarinallisesti ihan koskettava ja se jää mieleen. Pelinä se on tyhmien vihollisten ja parin erilaisen zombin lahtaamista.
Uncharted 4 taas on graafisesti nätti, mutta muuten liikaa tylsää räiskimistä kestäviä ja tyhmiä vihollisia vastaan. Tarinastakaa ei jää käteen paljoa.
Death Stranding taas tekee pelattavuuden ja juonen todella hyvin. Tykkään kyllä ja ihan koukussa olen. Erittäin mielenkiintoinen ja erilainen peli. Eikä se liity mitenkää siihen, ettei se ole exclu kuin sen puolisen vuotta.
Bloodborne taas on nykyisen sukupolven paras peli Witcherin kanssa. Ainoastaan tekniikka tökkii.
Toinen asia mikä ratkaisee parhaan pelialustan on rauta ja sen tietää kaikki millä alustalla se on parasta, vaikka saman verran panostaisi rahallisesti kuin jos ostaa sen Xboxin. PC:n voi myös liittää siihen telkkariin ja löhötä sohvalla parhaan ohjaimen, eli xbox ohjaimen kanssa.
Indiepeleihin myös pääsee käsiksi, mitä kovasti tosipoikadiili mainostaa. Itse en ole kuitenkaan innostunut niistä, vaikka paria hyvää on tullutkin pelattua. Jokaiselle kuitenkin jotakin.
Warettaminen on taas huono juttu. Itse kuitenkin ja monet muutkin PC pelurit tukevat niitä pelinkehittäjiä.
Tosipoikamiesdiilin vuoro perustella miksi PS4 on paras alusta. Toki muutkin saavat laittaa vastaväitteen.
Lopuksi vielä painotan että PC ja PS4 Pro löytyy. Nintendon touhusta en tiedä, enkä välitä koska ei ne pelit oikein kiinnosta.
Viimeksi muokattu: 30.11.2019
Myydyimpien pelien listat paljastavat Xbox Onen heikkouden PS4:n ja Switchin kilpailijana
https://muropaketti.com/pelit/myydy...nen-heikkouden-ps4n-ja-switchin-kilpailijana/
Kaikki me tämän jo tiesimmekin
Nyt vain popcornit valmiiksi ja odottamaan Xbot-leirin damage control parkumiset ja selittelyt.
Viimeksi muokattu: 02.12.2019
Gerbedez ja Juusoapina tykkäävät tästä.
Mäsä ei ole toimittanut dev kittejä pelien tekijöille vaikka vuoden päästä laite pitäisi olla myynnissä. Kotakun Jason Schreier kertoo kolmansien osapuolten kertoneen mäsän vaikeuksista laitteen suunnitelun kanssa.
Viimeksi muokattu: 03.12.2019
En ole varma miksi devkittien pitäisi ollakaan kaikilla vuosi ennen julkaisua, ymmärtääkseni MS panttaa tilannetta ja omilla studioilla on nyt aloitettu testailu. PS5:n devkittiä on kehuttu helpoksi, eli PC:llä koodattu peli pyörii helpommin sonyn konsolilla kuin koskaan aikaisemmin ja siitähän voi vetää johtopäätöksiä miksi näin on. Melkoinen mörskä tuo sonyn devkit, onkohan aiheuttanut xboxin lämmönsiirtymisestä vastaavassa Surface tiimissä hymähdyksiä.
Tuossa jutussa on virhe. Sony on myynyt 500 miljoonaa aikoja sitten joten 550 miljoonaa täytyy olla todellinen myyntimäärä. Huikeita määriä 
https://www.tilt.fi/uutiset/sony-ju...-merkkipaalua-lapinakyvalla-ps4-pro-mallilla/
Niin House sanoi kisaavansa vain PC:tä vastaan ja sitten sai potkut. Siinähän kisaavat kun pelkästään Win10 laitteita on yli 800 miljoonaa.
Korjausta hieman nyt kun luvuista ja ennätyksistä puhutaan:
https://www.theverge.com/2019/9/24/20881418/microsoft-devices-windows-10-billion-million
Nadellaa tuskin tullaan kuitenkaan näkemään missään kissanristijäisissä pellenä.