Power.fi kokemukset

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Palautemies, 06.05.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Jupuna

    Rekisteröitynyt:
    24.09.2000
    Viestejä:
    854
    Tilasin kaiuttimet eikä mukana tullut suomenkielistä ohjekirjaa. Kun kysyin sen perään ei vastausta kuulunut.
     
  2. jaa-jaa

    Rekisteröitynyt:
    28.06.2015
    Viestejä:
    12
    Eiku paketti oli niin valtava hyvä että olisi mahtunu vaikka olisi koko pakettiautomaatista poistettu sisähyllyt. Jos nyt vähän liioitellaan. Paketin mitat oli jotain 1,5x1,5x0,8m. Yli puolet hukkatilaa koko pahvilaatikossa jossa sisällä oli sitten varsinaisen 17" läppärin laatikko.
     
  3. d0we

    Rekisteröitynyt:
    01.11.2011
    Viestejä:
    151
    Tilasimpas noudolla Bosen mustat QC25:t, kun olin tampereelle viikonloppuna menossa. Noh, hetken päästä tuli soitto, että valitettavasti myyty loppuun juuri musta malli, mutta koska olin jo tilannut 199 hinnalla niin olisivat suostuneet myymään seuraavasta saapuvasta erästä vielä tuolla hinnalla. Kieltäydyin kuitenkin tarjouksesta sillä en tiedä milloin ehtisin taas noutamaan. Noin puoli tuntia puhelusta tuli vielä tekstiviesti jossa tarjosivat sekaannuksen takia JBL:n saman hintaluokan (278e) kuulokkeita hintaan 209e. Omaan mieleen olivat kuitenkin liian rumat mötköt vaikka varmasti laadukkaat ovatkin, joten kieltäydyin tästäkin.

    Summa summarum: Vaikka en saanutkaan mitä halusin niin täytyy sanoa, että en ole Suomessa saanut mistään näin hyvää asiakaspalvelua, varsinkaan nettikaupasta. :)

    ... Ja jos jotain kiinnostaa mihin päädyin, niin otin sitten valkoiset QC25:t ihan postin välityksellä. Mikäli muistan niin päivitän tänne vielä toimitusajan kunhan saapuvat. Eli tänään torstaina14.7 klo 13 tilattu.

    EDIT 20.7 keskiviikko. Tilaus ollut perjantaista asti "lajiteltu lähetettäväksi". Eihän tämä mikään järjettömän pitkä aika ole, mutta on tullut totuttua että Suomen tilauksissa tilaus on viimeistään kolmen arkipäivän jälkeen noudettavissa... Noh, odotellaan vielä.
     
    Viimeksi muokattu: 20.07.2016
  4. kekeku

    Rekisteröitynyt:
    17.03.2015
    Viestejä:
    130
    Monissa pikku kaupunkien giganteissa ei ole kaikki tuotteita, koska niitä harvemmin sieltä kukaan ostaa.
    Onhan se hölmöä tietysti mainostaa valtakunnallisesti tarjouksia jos niitä ei todellisuudessa ole.
     
  5. samunoz

    Rekisteröitynyt:
    23.11.2010
    Viestejä:
    1 321
    Löytyykö keltään alennuskoodia?
     
  6. embedded

    Rekisteröitynyt:
    01.11.2000
    Viestejä:
    868
    Päädyin valitsemaan tarjouslehdessäkin mainostetun puhelinmalliin ja nettisivu näytti että click&pick olisi mahdollista paikalliseen myymälään. No en onneksi alkanut etukäteen varailemaan sitä koska eiootahan sielä myymälässä oli... 45 minuutin odottelun asiakaspalvelijalle olisin voinut käyttää mielellään muutenkin kun tuollaiseen turhanpäiväiseen odottamiseen saldovirheen vuoksi.
     
  7. tmonto

    Rekisteröitynyt:
    24.04.2005
    Viestejä:
    64
    Telkkaria ostaessa Powerista jäi vielä oikein hyvä vaikutelma: sain ilmaisen kotiinkuljetuksen tunnin päähän ostotapahtumasta.

    Mutta nyt jälkimmäinen kerta ei ole mennyt ihan putkeen... ei nuo nettisivujen saatavuudet tosiaan näytä pitävän paikkaansa. Viikko sitten tiistaina tilasin tuotteen joka piti olla click&pick paikallisessa myymälässä. Tekstari tuli illalla että varattu on, ja seuraavana päivänä hakemaan mennessä olikin vastassa eioota. Ei kuulemma pysy nettisivu ajan tasalla varastosaldon kanssa (???).

    Onneksi tuotetta oli kuitenkin vielä toisessa myymälässä useampi kappale, joten myyjä laittoi viestin että postittavat tuotteen heti tänne, saapuu "perjantaiksi". Eipä kuulunut perjantaina eikä vielä maanantainakaan. Täytynee käydä tänään taas kyselemässä mikähän heillä kestää.

    Kyllä tämmöinen säätö ajaa helposti muualle asioimaan, niin olisin tässäkin tapauksessa tehnyt jollei Power olisi ainut paikka josta tuotteen näin halvalla saa.
     
  8. Peura

    Rekisteröitynyt:
    16.08.2014
    Viestejä:
    46
    Joo. Itsekin taisin sivu tai pari sitten valittaa siitä, kun halusin ostaa pari tuotetta jotka tuotesivun mukaan pystyi noutamaan lähimmästä myymälästä click&pickillä, mutta kun ne laittoi ostoskoriin, ei lähintä myymälää voinut valita noutopaikaksi. Kävin paikan päällä tavaroita etsimässä niitä löytämättä, ja paikalla oli vaan pari myyjää joille molemmille oli ihan järjettömät jonot. Häivyin ja laitoin seuraavana päivänä Powerille Facebookin kautta kyselyä, onko kyseisiä tuotteita varastossa vai mikä tuossa bugaa. Kuulemma joitakin kappaleita oli. Kiiruhdin sitten liikkeelle kysymään löytyykö, ja (tällä kertaa jopa vapaana ollut) myyjä totesi, ettei niidenkään koneelta näe tarkkaa varastotilannetta! Lähti tutkimaan varastoa ja onneksi löytyi. Ei kovin hyvä mielikuva firmasta jäänyt, onneksi sentään hinnat olivat alhaisemmat kuin missään muualla.

    Ja pitikö tuolla muka olla digitaaliset hintalaput? En nähnyt yhtäkään.
     
  9. Suffeli

    Rekisteröitynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    312
    Onhan se joo mut kyseessä kumminkin vantaan myymälä.
     
  10. Rensu

    Rekisteröitynyt:
    03.11.1999
    Viestejä:
    197
    Positiivinen kokemus. Tilasin eilen SSD levyn pikkasen jälkeen kolmen. Neljän jälkeen postin appsi ilmoitti että on paketti tulossa. Viiden jälkeen sähköpostilla tieto toimituksesta ja nyt levy on jo käytössä.:comp:
     
  11. El Knivos

    Rekisteröitynyt:
    30.01.2010
    Viestejä:
    26
    Surkea kauppa.

    Varastosaldot näyttävät mitä sattuu, lupauksia ei pidetä ja myyjillä ei ole mitään käsitystä, no yhtään mistään.

    Eli tilasin astianpesukoneen noudettavaksi ja sain ilmoituksen, että olisi haettavissa. Liikkeeseen mennessä selvisi, että ei niitä astianpesukoneita ole Suomessa yhtään. Varausta ei voinut uusia järjestelmään, vaan myyjä pyysi rahat ennakkoon ja tulosti kuitit astianpesukoneesta. Hän lupasi, että kone olisi noudettavissa saman viikon perjantaina (tehtiin kaupat 19.7 ti) tai viimeistään tämän viikon maanantaina.

    Nyt olen soittanut 2 kertaa liikkeeseen. Kellään ei ole mitään käsitystä missä niitä astianpesukoineita on jos on. Lupaavat aina soittaa saman päivän aikana (aamupäivästä) takaisin, mutta eivät ole soittaneet.

    Totaalinen pettymys tämä paska kauppa. En suosittele kenellekään tätä kokemusta. Ei kauppaa voi pyörittää näin.
     
  12. fLipster

    Rekisteröitynyt:
    06.09.2003
    Viestejä:
    385
    Yli viikon toimitusaika muistikortilla :( Jimm'ssiltä saanut aina seuraavaksi päiväksi. Noh, "ainakin oli halpa!"
     
  13. Tenitsi

    Rekisteröitynyt:
    14.10.2001
    Viestejä:
    1 225
    Kävin ostamassa uuden puhelimen kun luulin, että vanha oli paskana, mutta olikin vain laturi rikki, joten kävin palauttamassa liikkeessä. Ihan koskematon paketti yms tosin eivät olleet laittaneet sinettitarroja pakettiin(oli paketissa sisällä). Meinas kieltäytyä ottamasta vastaan kun sanoi, että heillä on periaatteena se, että pitää olla sinetti paketissa :facepalm:. Sanoin, että voinhan mä sen sinetin sieltä sisältä ottaa ja laittaa pakettiin niin sitten palautusoikeus palaa jonka jälkeen oli hetken hiljaa ja homma olikin yllättäen ok. :rolleyes:
     
  14. LonGero

    Rekisteröitynyt:
    06.04.2013
    Viestejä:
    1 027
    Ostettiin keittiöön parit isot kodinkoneet, toimitus arvailtiin torstaille ja viesti tulisi kun noudettavissa. Perjantaina emäntä soitti ja aspa oli ihan asiallinen ja näki että koneet olivat kyllä kuormassa lähteneet päävarastolta eli varmaan varastolla olisi, silloin ei ollut tarvetta hakea. Maanantaina kävin sitten hakemassa ilman mitään tekstiviesti-ilmoitusta että olisi tulleet, koneet löytyivät eikä kyllä vaikuttanut siltä että kukaan olisi ollut kartalla mistä tilauksesta olisi ollut kyse koska koneet olivat ihan muiden joukossa eikä mitenkään varattuna.

    Eli kokemus... no, prosessi ei vielä ainakaan toimi juuri ollenkaan. Tavara saatiin jotakuinkin sillä aikataululla kun itse kaivattiinkin mutta itse piti olla aktiivinen. Maksoin luottokortilla jos vaikka alkaisi venymään toimitus niin saa sitä kautta hieman pelattua rahoja takaisin helpommin. Kiiretavaroita en suosittele ostamaan jos ei ole samantien saatavilla..
     
  15. rodder

    Rekisteröitynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    2 682
    eilen keskiviikkona laitoin kyselyä seagaten 1tb ulkoisesta kovosta, kun Tammiston liikkeen kohdalla oli click&pickin kohdalla ota yhteyttä myymälään. Soitin asiakaspalveluun jossa jonotusta ja se on maksullista. Suljin puhelimen ja laitoin emailia kovosta. Mitään ei ole kuulunut vielä tähän mennessä. Huonot on kokemukset, mut onhan niillä nettisivuilla halvat hinnat jos ei muuta...

    Eilen perjantaina tuli emaili power.fi:sta jossa todettiin, että ruuhkaa on ja kovot on loppu. Olihan se halpa kovo, vielä kun ois ollu mahdollisuus ostaa sellanen...
     
    Viimeksi muokattu: 30.07.2016
  16. jaakopbi

    Rekisteröitynyt:
    16.03.2016
    Viestejä:
    15
    Kävin ostamassa Vantaan liikkeestä Dacota Hifi Stereo kaiuttimet tietokoneelle. Liikkeessä kuuntelin kyseisiä kaiuttimia ja tuntui ajavan asiansa. Kotona avasin laatikon ja kaiuttimissa oli naarmuja, sekä diskanttikaiuttimessa pieni painanuma.

    Suurin syy palautukseen oli jäätävä häiriöääni. Palautus toimi hyvin, vaikka tyhjällä kassalla joutuikin odottamaan muutaman muun kanssa. Kassalla olen kolme kertaa jonottaessa nähnyt suurimmaksi osaksi tavaroiden palautuksia, enkä ostoja. Paketista puuttuu johtoja ja tuote kolhuilla mm.

    Tällä hetkellä toinen Expertiltä ostamani LG G4 on Powerin kautta viety huoltoon bootloopin takia. Ensimmäinen G4 looppasi heti ensi käynnistyksellä. Power lupasi huollon kestävän maksimissaan 3vkoa. Kolme viikkoa on kulunut ja puhelimen tila on edelleen Varaosa tilattu.

    Päätin kysyä Powerilta s.postilla, mikä puhelimen kanssa on tilanne ja mainitsin että luvattiin kolme viikkoa kestävän. Vastauksena pelkkä: Tällä hetkellä odottaa varaosaa ja tapahtumaloki huollosta. Odotin edes pahoittelua huollon kestosta tai jotain vastaavaa.

    Ystäväni LG G4 oli myös huollossa ja lopputulos oli puhelimen hyvitys. Kesti yli viisi viikkoa ja asioista ei infottu. Ystäväni soitti Poweriin ja sieltä luvattiin olla yhteydessä, mutta ei oltu. Vasta Facebook-päivityksen jälkeen, johon oli tägätty Power, alkoi asiat hoitumaan.

    Näillä näkymin en toiste kyseisestä puljusta tavaraa osta, paitsi pakosta, jos hyvittävät G4:n...
     
  17. kilroy1

    Rekisteröitynyt:
    02.01.2001
    Viestejä:
    1 307
    Lohjan powerita pari tuotetta ostanut noutona, heinäkuun alussa asuksen tabletin ja nyt samsungin kännykän. Ei valittamista, ilmoituksen jälkeen menin hakemaan ja ihan ok löytyi. Positiivista se että ovat sunnuntaisinkin auki, esim. viereinen gigantti ja keskustan elisa jotka olisivat olleet vaihtoehtoina pitävä sunnuntaisin ovet kiinni ja tästä syystä ostin powerista. Hintaero senteissä joten silllä ei ollut merkitystä ton kännykän kohdalla koska oli pakko saada nopeasti puhelin.

    Toivottavasti saavat homman pelaamaan, paikallinen gigantti on palvelultaan niin sysipaska liike etten siellä käy kuin pakosta. Lähes mielummin ajan 25min suunta kehä kolmosen giganttiin kuin menen Lohjalle.

    Itse olen kaupan alallla ja meillä on myös käytössä tuollainen tilaa&nouda systeemi. En tiedä miten powerissa toimiii mutta meillä ennen varmistusviestin lähetystä käydään aina tarkistamassa tuotteen löytyminen ja viedään erilliseen varaushyllyyn jotta löytyy 100% varmasti kun sitä noudetaan. Powerissa tuntuu automaatti lähettävän kaikki viestit, kukaan ei tarkista tuotteen löytymistä ja tolla saadaan nopeasti maine pilattua.
     
  18. sashabarkov

    Rekisteröitynyt:
    04.07.2013
    Viestejä:
    126
    https://www.power.fi/televisiot-ja-...dig-48vlx9570wp-48-led-tv/p-253364/?q=Grundig

    Tämä maksoi viime viikonloppuna 499€. Viaplayta mainostavat, mutta minun ja parin kaverinkaan televisioissa ei sitä ole. Kyrpii jonku verran ku justiinsa kyseisen palvelun tilasin ja se vaikutti myös ostopäätökseen. Laitoin palautetta menemään, mutta ainakaan vielä ei oo kuulunut mitään. Mun mielestä sillon oli kuvassa musta telkkari, joten yllätyttiin hieman ku posteljooni toi kaikille valkosen mallin :)

    Normaalit sd-kanavat näkyy tosi huonosti, NHL PS3:lla on tosi epätarkka ja pleikkarin kautta Viaplay nyki melko reilusti. Ei näytä olevan halpa 4K-TV häävi noissa huonompilaatusten toistoissa.
     
  19. Mikkos

    Rekisteröitynyt:
    01.01.2004
    Viestejä:
    8 072
    Turkkilaista laatua.
     
  20. hermannipelle

    Rekisteröitynyt:
    01.04.2013
    Viestejä:
    2 437
    Grundigin sivuilta ei saa edes firmware päivitystä, jos sillä korjaantuisi. Tosi ikävää tuollaista isoa möllöä viedä huoltoon päivitettäväksi.
     
  21. sashabarkov

    Rekisteröitynyt:
    04.07.2013
    Viestejä:
    126
    Wifillä sain päivitettyä, mutta eipä se mitään auttanu.
     
  22. ?

    Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Viestejä:
    7 296
    Telsu taitaa kuitenkin olla kaikinpuolin kelpo peli, kun et ole sitä palauttanut.
     
  23. vinklubrulez

    Rekisteröitynyt:
    29.09.2007
    Viestejä:
    11 827
    Taitaa olla ongelma Viaplayn nykimisessä virkistystaajuuksissa.

    Elokuvat on kuvattu alunperin 24Hz taajuudella. Viaplay:ssä kaikki elokuvat ja muut ohjelmat esitetään 25 tai 50 Hz taajuudella eli elokuvia vauhditetaan 4 prosenttia.

    Pleikkari taas taitaa pukata 60 Hz signaalia. Eli taas muutetaan kuvataajuutta.

    Nykimätön Viaplay taitaa onnistua kun hankkii uuden "Chromecast 2" tikun 39 euron hintaan ja säätää sen asetussivulta toimimaan 25/50 Hz moodissa.
     
  24. sashabarkov

    Rekisteröitynyt:
    04.07.2013
    Viestejä:
    126
    Joo kaikilta muilta puolin. Odottelen jonkin sortin vastausta Viaplay-palautteeseen ja palautan jos mitään hyvitystä ei tule.

    Chromecast on tosiaan harkinnassa, mutta sen kauttahan se olis toiminu entisellä FullHD-telkkarillaki vallan mainiosti, eli tulee 40€ lisäkulu tämän takia :D
     
  25. frog

    Rekisteröitynyt:
    28.05.2004
    Viestejä:
    222
    Asiakaspalvelu on kyllä todella ala-arvoista Power-verkkokaupassa. Ei siellä vastata mihinkään kyselyihin.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti