Power.fi kokemukset

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Palautemies, 06.05.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Frank Provo Banned

    Rekisteröitynyt:
    30.08.2010
    Viestejä:
    2 563
    Sitä ei tuputeta.
     
  2. ie1

    Rekisteröitynyt:
    01.01.2013
    Viestejä:
    6 523
    Verkkokaupassa ei ole muuta vikaa kuin se takuu. Sen toimivuuteen luotan tasan 0%.
     
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

    Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. peiltron

    Rekisteröitynyt:
    01.05.2016
    Viestejä:
    10
    Et taida olla perehtynyt aiheeseen?
     
  5. hochiminh

    Rekisteröitynyt:
    28.12.2014
    Viestejä:
    67
    Eikö tuolla nettisivuilla näy ollenkaan liikkeiden varastosaldoja? Pitäisi jääkaappi käydä hakemassa ja voisi netistä valmiiksi katsoa mitkä aletuotteet löytyy suoraan hyllystä, mutta en löydä mistään myymäläkohtaisia saldoja :confused:
     
  6. PK_

    Rekisteröitynyt:
    07.07.2007
    Viestejä:
    387
    Liike näytti Expertiltä ja tuotteet samoilla paikoilla, täynnä saalista odottavia myyjiä kuten Expert, samat kalliit hinnat kuin Expertillä, tarjoustuotteita ei näkynyt kuten ei Expertilläkään. Tämän piti olla Gigantin tappaja? No ei ole.
     
  7. Sport_FIN

    Rekisteröitynyt:
    11.12.2015
    Viestejä:
    2 464
    Avajaisista kävin ostamassa tuollaisen USB-varavirtalaitteen. Piti olla 2200mAh eurolla, mutta ilmeisesti ne oli loppu ja olivat laittaneet myyntiin sitten 1600mAh/1€ tai 2600mAh/5€. Nappasin tuon kalliimman mutta olivat silti veloittaneet vain euron.
     
  8. TRG-42

    Rekisteröitynyt:
    09.09.2002
    Viestejä:
    2 063
    Myyjiä ei ainakaan naurata kun provikkapalkalla ovat, katetta ei jää enää mistään ja aika paljon myyjiä onkin jo lähtenyt muualle.
     
  9. Applepie

    Rekisteröitynyt:
    08.03.2008
    Viestejä:
    4 912
    just t'n takii toivoisin suomeenkin jotain semmosta ketjua missä myyjät ois passivia. Yleensä kun en mitään hiton neuvoja/ohjeita tarvii liikkeessä niin ärsyttää vaan kun tulevat myymään jotain sontaa.

    ...Ja edelleenkin tää power ja expert on samaa konsernia/ketjua eli käytännössä power on vaan uudelleen nimetty expert.
     
  10. j1h2d

    Rekisteröitynyt:
    08.12.2009
    Viestejä:
    201
    Joo te olette just niitä parhaita asiakkaita. En ole Powerissa töissä, mutta hauska lukea aina siitä kun myyjien pitäisi olla tekemättä yhtään mitään, tai sitten valitetaan siitä että kun koitetaan myydäkin jotain.

    Itse Poweriin sanon vaan näin, että uudelenbrändätty Expert. Kaipa se jotain kilpailua tuo.
     
  11. Hemek

    Rekisteröitynyt:
    07.05.2008
    Viestejä:
    1 480
    Gigantissa on toisinaan saanut kävellä kohtuu rauhassa, Expertissä viimeksi kerkesi noin 4 metriä portista niin eikö sieltä heti ryntää "Miten voin auttaa?" kaljupää provikoita poimimaan, saa sitten aina selitellä miksi tuli kauppaan ja miksi ei tarvitse apua niin alkaapi se rasittamaan koko kauppa.
     
  12. salt

    Rekisteröitynyt:
    01.06.2016
    Viestejä:
    1
    Tuli kanssa tehtyä kaupat netissä power.fi. Ei ollut edes sen edullisempi kuin muualla, mutta koska myymäläkohtaista tilannetta ei näkynyt, tilasin. Nettisivustoilta sai kuvan, että on varastossa.

    Tässä sitä edelleen odotellaan, niinkuin odottelee postikin. Niin on tehnyt viime viikollakin. Sama teksti viime viikosta lähtien kun klikkaa seurantakoodia.Muutama pv sitten soitin, mulle sanottiin, että tulee ruotsista ja siksi ei näy. Matkalla kuulema on. Nuori mies oli aika ylimielisen oloinen. Jos itse olisin töissä tuollainen, potkut tulisi. Palveluammatissa palvellaan, ei viisastella ja vähätellä.Laskulla oli kiire. Se tuli heti seuraavana päivänä tilauksests. Kysyin, pitääkö lasku maksaa, jos ei tuotetta kuulu edes postiin. Siihen vastattiin, että voit siirtää eräpäivää. Teille kerron, että se maksaisi 5e, eikä tuotetta välttämättä sittenkään ilmestyisi.Onneksi tilaus oli alle 100e

    Viimeiseksi jääneekin powerilta. Meillä on 80% kodin tavaroista netistä, mikä kotimaisista, ruotsista, mikä saksasta ja jokunen usasta. Niin matot, sängyt, autotarvikkeet kuin koneetkin.Niin gigantit, verkkokauppa.comit, expertit, anttilat, iherbit, ginatricot ym. Vaikka asutaan keskellä ruuhkasuomea, kauppoja riittää.Hyvin on toiminut, nopeaa on siis muiden ruotsalaisvaatefirmojenkin toimitus.Power kauppakin on aika lähellä, mutta niin on moni muukin. Mun puolesta tilatkoo ken haluaa, mutta ei ole huono tietää, että välttämättä heidän konsepti ei ole vielä valmis nettikauppaa ajatellen.
     
  13. a85

    Rekisteröitynyt:
    04.09.2000
    Viestejä:
    930
    Eiköhän tässä saldojen näkymättömyydessä ole syynä vielä, ehkä vähän vanhanaikainen tapa, että, jos kivijalkaliikkeen saldot on näkyvillä ja joku tuote on loppu, hakee asiakas sen muualta. Kun taas saldo ei ole näkyvillä, asiakas lähtee käymään kivijalkaliikkeessä ja tiedustelemaan kyseistä mallia (jota ei edelleenkään ole) niin myyjä voi myydä sitten jonkun muun tuotteen tilalle.
     
  14. molari

    Rekisteröitynyt:
    04.11.2012
    Viestejä:
    7 738
    Tein tilauksen sunnuntaina ja sain tiistaina jo paketin, että ihan hyvin sujui tähän asti. Hinta oli edullisin, mitä Suomesta löytää, eli sekin meni oikein. Ihan hyvä, jos tulee kilpailua. Expert ei oikein siihen yleensä pystynyt.
     
  15. Pöytä

    Rekisteröitynyt:
    06.11.2001
    Viestejä:
    4 255
    Kuten jo edellä kerrottiin, tuo ei liity mitenkään käsiteltävään ilmiöön, eli et ole tutustunut aiheeseen.

    Asiakkaan velvollisuus ei ole maksaa jälleenmyyjän tilaamia huoltopalveluita. Huoltoliikkeen lasku on jälleenmyyjän maksettava, eikä se ole asiakkaan ongelma.

    Jälleenmyyjä vastaa takuusta(tai oikeammin virhevastuusta) eikä siitä saa asiakkaalta veloittaa rahaa. Asiakkaan omaisuuden anastaminen uhkailukeinona näiden aiheettomien laskujen perinnän tehostamiseksi ei myöskään ole laillista. Asiakkaalla ei niinikään ole velvollisuutta allekirjoittaa mitään oikeuksiaan heikentävää sopimuspaperia asioidessaan jälleenmyyjän kanssa takuuta koskien, eikä takuuvastuusta pääse sillä tekosyyllä, että asiakas kieltäytyy kovistelusta. Jos asiakas erehtyykin jonkin epämääräisen akuankkasopimuksen allekirjoittamaan, on kyseessä minkä tahansa oikeudentajuisen tulkinnan mukaan vilppi. Ei asiakas tuotetta takuuhuoltoon tai -vaihtoon tuodessaan tiedosta ostavansa maksullisia lisäpalveluita.

    Kaikissa näissä kohdissa verkkis on tehnyt vääryyttä.
     
  16. Frank Provo Banned

    Rekisteröitynyt:
    30.08.2010
    Viestejä:
    2 563
    Jaa. Samanlaisen pahvin allekirjoitin kun vein puhelimen huoltoon Gigantin kautta. 60e tjsp olisi maksanut jos ei olisi ollut takuunalainen vika, mutta oma meni ainakin ilman mitään maksuja ja muutenkin niinkuin piti.
     
  17. Laa laa laa

    Rekisteröitynyt:
    18.11.2006
    Viestejä:
    71
    Kaksi viikkoa on tullut odoteltua WD blue teran kiintolevyä.. Vähän hidas tuo power näköjään on..
     
  18. Pöytä

    Rekisteröitynyt:
    06.11.2001
    Viestejä:
    4 255
    Eikös kuitenkin ollut ihan hyvä tietää, että vastaisuudessa ei tarvitse allekirjoittaa yhtään mitään sopimuspapereita, mikäli siis kysymys on virhevastuuasiasta? Niitä kun ei kannata allekirjoitella.

    Jos taas ei ole kysymys virhevastuukäynnistä, vaan asiakas ostaa jotain muita huoltopalveluja, niin niistä nyt kai muutenkin veloitetaan. Silloin on tietysti ihan perussettiä sitoutua maksamaan tietty summa, jos työn suorittava verstas ei osaakaan tehdä mitään ja/tai pelkästä vianmäärityksestä.

    Ylipäänsä huoltoon lähettäminen on jälleenmyyjälle aivan vapaaehtoista. Yhtä hyvin he voisivat suoraan antaa uuden tuotteen vaihdossa tai asiakkaan suostumuksella vaikka suorilta purkaa kaupan.
     
  19. Frank Provo Banned

    Rekisteröitynyt:
    30.08.2010
    Viestejä:
    2 563

    Ja ilman paperin allekirjoitusta eivät ota puhelinta huoltoon.
     
  20. Sisältää henkilötietoa, poistettu
     
    Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 06.06.2018
  21. patriootti

    Rekisteröitynyt:
    12.12.2003
    Viestejä:
    1 244
    Sittenhän ei auta kuin antaa uusi laite hyllystä. Tai purkaa kauppa.

    Asiakkaan ei tarvitse solmia mitään uusia sopimuksia saadakseen takuu- tai virhevastuuasiat hoidettua.
     
  22. Juu Gigantin palvelu on kyllä paskaa. Ystäväni, joka ei tiedä paljoa tietokoneista meni Giganttiin ja sanoi "hyvä pelikone" ja gigsun myyjä ehdotti pelikonetta jossa on i7 4790k ja radeon r7 240. Hintaa oli 1200€, gta v fps 20-40. Kiitos gigsu
     
  23. PekoniMuuri

    Rekisteröitynyt:
    27.01.2016
    Viestejä:
    74
    Hyvä pelikone ja pakettikone ei sovi samaan lauseeseen. Mutta pitänee kai jotain asiaa Powerista sanoa ettei offtopiciks mene, kun firma aloitti niin tuli tilattua halpoja M705 hiiriä pari kpl. Ei mitään valittamista, perille tulivat muutamassa päivässä.
     
  24. Pöytä

    Rekisteröitynyt:
    06.11.2001
    Viestejä:
    4 255
    Ei asia ole neuvoteltavissa. Heidän on pakko ottaa, sikäli kun kyseessä on tavanomainen virhevastuutapaus, eli tuote on heiltä ostettu, siinä on vikaa ja odotettu tavanomainen käyttöikä ei vielä ole loppu. Edes millään "takuuajalla" ei ole merkitystä. Tai no, eihän sitä tosiaan huoltoon tarvitse lähettää, kuten jo sanottua.

    Jos taas asiakas haluaa käyttää jotain "laajennetun takuun" tai ties minkä hienon valmistajan tarjoaman edun mukaisia erikoispalveluita, niin silloin toki voi niiden ehtona olla sopimuksen tekeminen.
    Jep. Sen sijaan liikkeen tulisi ainakin pyynnöstä antaa kuitti siitä, että ovat vastaanottaneet asiakkaan omaisuutta. Ihan näin normaalin hyvän tavan mukaan, ei sillä että mikään määräys siihen pakottaisi.

    Lappuasiat menevät siis Suomessa ja VK/Gigantissa vähän niinq päinvastoin.
     
  25. Tiedän sen. Mutta kuten sanoin hän ei tiedä paljoa näistä jutuista
     
  26. minnis

    Rekisteröitynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    234
    Kävin ostamassa Phantom 3 Standard nelikopterin kivijalkamyymälästä. Halvempi oli kuin missään muualla hintavertailun mukaan ja ihan hyvä palvelu. Varaamiset yms. onnistui hyvin. Verkkokaupasta ei muuta kokemuksia, mutta ilmeisesti kaikissa myymälöissä tismalleen samat hinnat kuin netissä joka on plussaa.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti