Saisi postille tulla oikeasti kilpailua niin alkaisi ehkä kiinnostaa hävinneet paketit..
Eipä eilenkään tullut mun tilausta, joten pakko oli vetää klarnalle lasku jäihin, ja viestiä uudestaan lafkalle josta tilasin, saa nähdä mitä vastaavat. Ei tässä muukaan auta. Kohta kaks viikkoa venannut. Huoh.
Viimeksi muokattu: 21.12.2017
Tässä jännätty päivä kotiinkuljetus palvelun kanssa. 9:43 lähtenyt tosta kilsan päästä. 9-14 välillä oli toimitus. ~13:45 soiteltiin että onnistuisko myöhäisempi toimitus kun maksupääte ei toimi. Noh onhan tässä vielä tunti peliaikaa jäljellä, mutta paketti on vaan ilmeisesti yhä toimipisteessä
Harmi että menee saunavuoro..
// noh tulihan se sieltä vihdoin! saunakaljat auki
Viimeksi muokattu: 22.12.2017
Itse olen kai niitä harvoja joilla ei ole koskaan ollut harmeja Postin kanssa. Tänään olikin sitten ensimmäinen kerta.
Paketit tänne kierrätetään Kuopion logistiikkakeskuksen kautta, postinumeroalue 70000, mutta paketin lähtöpaikassa Seinäjoella oli joku palannut joululomiltaan krapulassa ja/tai kinkkuähkyssä lajittelutöihin kun paketinseurannassa lukee "lajitteluvirhe" ja paketti on Lappeenrannassa, postinumeroalue 53000.
Viimeksi muokattu: 28.12.2017
Propsit UPS:lle. Paketti tuli saksasta kaikkien pyhien ja vuodenvaihteen yli sukkana ovelle priimakunnossa.
Viimeksi muokattu: 07.01.2018