Pomo antoi kenkää toistaiseksi, vetosi ihan absudreihin syihin.

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Rockbear, 11.04.2019.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Päivää,

Nyt se sitten tapahtui, jota pelkäsin että saan kenkää 5v jälkeen, ei edes lopputiliä saa tämmöisessä mestassa.
    Mistä kannattaisi hakea apua? Ystäviä jään ikävöimään :( Aika kauhee tunne tällä hetkellä.

2. Rosa Linda

Rekisteröitynyt:
    28.09.2016
    Mmh, siis ei saa palkkoja työstä jonka on jo tehnyt?

Muuten olen sitä mieltä, että jos saa kenkää työpaikasta joka oli ihan paska, niin se on vain uusi mahdollisuus.

3. Terevis2

Rekisteröitynyt:
    19.05.2018
    Onpas epäselvä aloitus. Mitähän tässä nyt haetaan oikein takaa? Olikos tämä aloittaja se avohoito potilas?

4. FuLL

Rekisteröitynyt:
    07.04.2002
    Olisit kuulunut liittoon...

5. Tommi_82

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Mitä tarkottaa ”antoi toistaiseksi kenkää?”

6. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Joo joo, olisikin se yksi(kin) iso sijoittaja olisi perustanut sen firman toimipisteen Helsinkiin. :(
    Huono maine Helsingillä :( Helsinkiin en itsekkään haluaisi laittaa firmaa.

Peking, Moskova, Lontoo, Bryssel, New York. Esim sai oman toimipisteen, mä sanoin sille Englanniksi, että teen kaiken sun työn sun firman hyväksi. Myös osittain vapaa ajallakin. Ei auttanut päätöksen teossa asian suhteen.

Viimeksi muokattu: 12.04.2019
  7. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Ei ole asiaa työpaikalle, arvaa harmittaako mua? Ei siihen tarvittu, kun tekosyy. Rahatonta duunia ja valehtelua, kun porukkaa on kuollut vuosien varrella! Varmaankin ollut osittain henkilökohtaisia syitä.

Viimeksi muokattu: 12.04.2019
  8. jmjh

Rekisteröitynyt:
    27.09.2001
    Oliko tämä työ Suomessa? Jos oli, niin aika monta asiaa kuulostaa erikoiselta ja myös lainvastaiselta. Toistaiseksi? Eli lomautus? Ja ei Suomessa ihan yhdessä päivässä noin vain potkita ihmisiä pellolle kuin korkeintaan koeajalla.

Tai sitten on vain jotain kuvitelmaa...

9. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Joo joo "kuntouttava työtoiminta". Mulla ainakin tulevaisuudessa muutakin tärkeää, kun tuommoinen "työ"
    Ystäviä jää kyllä kaipaamaan, kun tuntenut kohta 5v, olis voinut sen toisen 5v tehdä tolle firmalle. Työtodistus on tärkein mulle ainakin, en viitsi mennä mesoomaan sinne.

10. ampula

Rekisteröitynyt:
    04.11.2015
    Kuullostaa epäonnistuneelta rektyroinnilta, mutta jos saanut potkut eikä työvelvoitetta niin ei siinä kai mitään ihmeellistä, jos siis alunalkaenkaan on työpaikkaa ollut.

Joku myöhemmin muisti nimimerkin aiempia kirjoituksia , niin eivä oikein tue oikeaa perinteistä työpaikkaa.

Siis osa muistaa ne lukuisat louhintaketjut, kunnon linnoituksen suunnittelu koti lapsille ketjun jne.

Viimeksi muokattu: 13.04.2019
  11. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    5v ihan turhaa. :(

12. B12

Rekisteröitynyt:
    05.04.2002
    Niin olitko siis kuntouttavassa työtoiminnassa? Oletko tehnyt jatkosuunnitelmia esim sosiaaliviranomaisten kanssa miten tästä eteenpäin?

13. terpi

Rekisteröitynyt:
    07.10.2012
    Eikös kuntouttavassa työtoiminnassa olla 3-24kk? Ja siltäkin ajalta saa työttömyysturvan lisäksi 9e per läsnäolopäivä. Sait kolme vuotta lisää kuntouttavaa työtoimintaa? Nyt kuulostaa taas vähän paskapuheelta.

14. Omena

Rekisteröitynyt:
    23.09.2001
    Viittä vuotta turhaa työtä ei ole olemassakaan. Sitä tehtyä työtä pitää käyttää vipuvartena seuraavaan työpaikkaan. Hmm..sekä niitä suosittelijoita jotka sai siitä tehdystä työstä, kun/jos ei ole perseillyt siellä työpaikalla..

15. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Ei tuo ole sen arvoinen paikka, että työpaikasta kannattaisi ruveta taistelemaan esim oikeudessa. Nauravat mulle, koska saman jutun viimeksi teki yhdelle narkkarille, joka oli ihan sekaisin ja pihalla. Ne murhapoltti sen mutsin asuntoonsa, kun ei suostunut maksamaan kuolleen poikansa "huumevelkoja". Ollut jo monta vuotta kuivilla. Oon kyllä perseillyt työpaikalla, turpaan en viitsinyt liipasta koska työtodistus on tärkeä mulle. Ystäviä jää kyllä kaipaamaan

Viimeksi muokattu: 14.04.2019
  16. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Joo joo, 15e/pvä; ammattikorkeakoulun porukka kertoi syyt miksi suurin osa meidän työntekijöistä on vaihtanut paikkaa. Hienoja ihmisiä en voi muuta sanoa.

Viimeksi muokattu: 14.04.2019
  17. JimProfit

Rekisteröitynyt:
    10.07.2003
    >vetosi absurdeihin syihin

:think:

18. Rockbear

Rekisteröitynyt:
    24.03.2012
    Olo on kun roskiin heitetyllä nallella.

Tagit:

Jaa tämä sivu