Polkupyörä -thread

Viestiketju alueella 'Urheilu' , aloittaja Jammaz, 28.05.2008.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. nun6

Rekisteröitynyt:
    19.07.2002
    Onnistuuko 1-vaihteisen kombin (vanha 22") muutos 7-9 vaihteiseksi, vaihteet rummussa. Onko rattaat (ja ketjut) samaa leveyttä?

2. papitsu

Rekisteröitynyt:
    04.11.2017
    Mihis päädyit lopulta? Itselle ainakin Unit olisi aivan ilmiselvä valinta. 2016 Unitilla on tullut ajeltua tyytyväisenä jo useampi vuosi niin arkiajot kuin maastohommatkin, parit kisatkin käytynä. Mahtavan helppohoitoinen pyörä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Tosin omastani maksoin alennuksesta reilut 600€, että sikäli nuo nykyhinnat kuulostaa aika hurjille, mutta päätyisin kyllä varmaan ostamaan uuden samanlaisen, jos tuolle jotain kävisi. Ja varkaita vartenhan on vakuutukset — en ainakaan itse jaksa huolehtia pyörän käyttämisestä siksi että joku voi sen varastaa.

3. GuitarMan

Rekisteröitynyt:
    05.07.2005
    Päädyin sitten lopulta Pelago Hanko Streetiin, kun minulle vinkattiin ko. pyörästä pyörivä kampanja (sai alle 800 euroon ja vielä koottuna ja toimitettuna paikalliseen pyöräliikkeeseen). Oikein tyylikäs ja laadukkaista osista koottu pyörä kaiken kaikkiaan, eikä vaatinut ylimääräisiä ostoksia (kuten lokasuojia jotka tulivat mukana). Vaikka tuossa on hitusen leveämmät renkaat kuin vanhassa sinkulassa, niin tietenkään Unitin kaltainen maastosinkula se ei ole. Toisaalta, tuolla on ollut käyttökohteessa hyvä ajaa ja on ehkä vähemmän silmiinpistävä (varkaiden näkökulmasta) kuin Kona Unit. Minultahan löytyi sitten fatbike erikseen, niin tarvittaessa sen voi vaativampaan maastoon valjastaa.

4. 9600pro

Rekisteröitynyt:
    02.02.2006
  5. KameIeontti

Rekisteröitynyt:
    25.05.2006
    175-185 cm. Korjatkaa jos olen väärässä

6. Tuomasup2

Rekisteröitynyt:
    20.04.2009
    Vieläkö maastopyörävalmistajat tekee "plussakoon" pyöriä? Olen tutkinut nettikauppoja ja etsinyt ~3" renkailla olevaa täysjoustopyörää, mutta en löydä enää tarjontaa näistä.
    Onko kenelläkään vinkkiä, kuka näitä vielä tekee? Ainakin pari vuotta sitten näitä oli tarjolla enemmänkin..

7. Leprekooni

Rekisteröitynyt:
    03.03.2012
  8. Oikeassaolija

Rekisteröitynyt:
    11.09.2010
    Olen saanut päähänpiston, että Sturmey-Archerin 2-nopeuksisella kick-shift navalla varustettu perusfillari ilman mitään hilavitkuttimia (jousitukset, käsijarrut) olisi minulle hyvä. Jos uuden kasaisi osista niin mistä kannattaisi lähteä kun mittaa on hiukan päälle 2m ja massaakin tietty reilu 100kg? Sorateitäkin olisi ajettavaksi. Orvon oloista ajella sellaisella lyhyellä ja matalalla rungolla joka hetkuu joka suuntaan kun satula ja stonga on säädetty tappiin.

Viimeksi muokattu: 17.07.2020
  9. Occurrence

Rekisteröitynyt:
    23.06.2007
    Suosi Suomalaista ;)
    Pole Evolink ja oletettavasti myös Stamina ja Machina sopii eteen 3" ja taakse 2.8". Itellä Evolinkissä juuri 3" / 2.8" rengastus. Halpa ei ole mutta on kyllä loistava pyörä ajoltaan ja varsinkin ylämäkeen polkiessä polkemistehokkuus on uskomaton. Alamäkeen taas kyvyt on vielä hurjemmat.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen