Pokemon Go! (iOS, Android)

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja epestus, 10.07.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    Tällainen ominaisuus tulossa:
    http://pokemongolive.com/en/post/elemental/

2. Skyline

Rekisteröitynyt:
    10.03.2009
    Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen että missä kaupungissa? Meikäkin kohta lvl 32 ja pokedexissä 138.

3. Tomppodeuz

Rekisteröitynyt:
    09.10.2010
    Työpaikka on kyllä osoittautunut oikein mainioksi pelipaikaksi. Saaliiksi ovat jääneet Onix, Snorlax, Lapras, Electabuzz, Aerodactyl ja Gyarados. Myös Porygon ja Kabuto on löydetty työpaikalta.

Nämä siis sellaisia, mitä en muualla kaupungissa ole nähnyt. Niin, ja on siellä runsaasti niitä ns. yleisiä pokemonejakin.

4. Recycle Banned

Rekisteröitynyt:
    19.08.2011
  5. Disturbia

Rekisteröitynyt:
    14.11.2011
    Alkaa sylettämään pikkuhiljaa. Olen kyllä valittanut aikaisemminkin tuosta kun tuntuu että keskimäärin menee 7-9 palloa peruspokemoniin ennen kuin kiinni jää vaikka CP olisi 100-300 ja tosi useasti karkaavat

Nyt kävin lenkkeilemässä yöllä ja otin puhelimen mukaan. Pokemoneja löytyi jonkin verran. Ei hirveästi, mutta jonkun verran kuitenkin. Nappasin mitä sain että saisi stardustia ja kehiteltyä paria pokemonia. Saldoina oli lähtiessä 21 pokepalloa, yli 30 great palloa (tarkkaa numeroa en muista mutta yli 30 kuitenkin) sekä yli 55 ultra palloa.

Nyt on kotiuduttu. Pokepallot meni, samoin greatballit. Ultrapalloja jäljellä nyt 33. Saldoina pidgeytä, spearowia, yksi slowpoke, pari growlitheä, nidoran ja pari pokemonia lisää, ainakin 2 x zubat. Yön paras saanti oli hitmonchan, johon meni useampi ultraball.

Palloista kertoo vielä enemmän se että ostin 100 kappaletta lisää pokepalloja niiden loputtua kun syletti käyttää great ja ultrapalloja turhaan huonoihin pokemoneihin jotka karkasivat niistäkin aina useamman kerran ennenkuin jäivät tai karkasivat kokonaan. Nyt näitä palloja joita sata hommasin on alle 60. Näihin kun lisää vielä pokestopeilta saadut pallot niin voi laskea että aika helvetisti menee palloja ihan normipokemoneihin.

Viimeisenä oli electrode johon spämmäsin ultra ball + razz berryä. Varmaan 8-11 palloa meni, kunnes päätti että "höhö, nyt lähden pois kokonaan, minua tarvitaan muualla". Hieman sylettää kyllä

Mutta syynä jankutukseen on pari kysymystä jotka haluaisin kysyä. Aikaisemmin joku sanoi että syynä tähän miksi jopa +200CP zubatit karkaa todella useasti great ball + razz berry yhdistelmästä jopa viitisen kertaa tai enemmän on korkea level. Olen 23 levuinen - onko tämä siis syypää tähän ilmiöön? Luulin tosiaan itse että mitä isompi CP pokemonilla on, sen hankalampi, mutta tuntuu että pikku CP:n omaavat taistelevat aivan yhtä vinhasti vastaan

Ja onko totta että nämä "Great!" / "nice!" yms. heitot vaikuttavat asiaan? Itse epäilen suuresti, vaikka kaverit näin väittivätkin. En ole koskaan huomannut että sen helpommin jäisivät näillä bonuksilla kiinni kuin normaaleillakaan heitoilla

E: Niin ja sain muuten munasta poliwagin, joten vihdoin sain evolvettua Poliwhirlin Poliwrathiksi. 1354CP tms. Iskuna tietysti Ice Punch eli se kirkkaasti huonoin, kuinkas muutenkaan :))))) Satunnaista kai tämä iskujen valikoiminenkin on, mutta tuntuu että 7/10 tulee ne huonoimmat mahdolliset. Viimeiset 6 evolvea, noh, yksi sai hyvät iskut. Tämä oli Jolteon (Thundershock + Thunder). Muuten ollut taas paskaa. Huolettaa tuon Kabuton puolesta miten Kabutopsiksi kehittyeessään saa varmaan huonoimmat iskut jälleen

6. PortaDiFerro

Rekisteröitynyt:
    20.05.2009
    On kyllä aika erikoista, jos tosiaan keskimäärin yli 9 palloa menee per poke??? Itse 26 tasolla, ja veikkaisin että keskimäärin 2 palloo menee, suurin osa tulee ekalla.

Uskon kyllä että tuolla Greatillä on merkitystä ja curve pallolla kanssa. Vaikka toki monesti käy niinkin että niillä hyvillä heitoilla ei jää, mutta sitten kun sattuu menemään vähän sivuun niin silloin tietenkin tulee. Se nyt vaan on siitä randomista kiinni. Ehkä ne sinun heitot sitten vaan menee minne sattuu?

7. Häpsänderi

Rekisteröitynyt:
    14.04.2006
    Varkaudessa, dexissä vaivaiset 127, täällä päin ei juurikaa näitä harvinaisempia löydy.

8. Beard

Rekisteröitynyt:
    07.02.2013
    Mikä pakko noita jokaista ns. paskamonnia on kerätä?

Itse olen huomannut sen, että peli tuntuu arpovan jokaiselle monnille sen pallosta karkaamis prosentin siinä vaiheessa, kun klikkaat monnia ruudulla.
    Jos ei pariin palloon tartu, niin sitten joko luovun yrityksestä kokonaan, tai valitsen sen escape ja kokeilen uudelleen. Yleensä seuraavassa yrityksessä ensimmäinen pallo kaappaakin pokemonin.
    Jotain rarea kerätessä tuota ei välttämättä uskalla tehdä, koska se voi kadota kartalta kun vedät escapen.

Nykyisin perusmonnin tullessa vastaan katson sen cp:n ja heitän max 2 palloa ja jos ei tartu niin mitä sitten, ei muuta kuin eteenpäin :)
    Ja hyvin on pallot riittäneet

9. Rautalelu

Rekisteröitynyt:
    05.12.2013
    Mitä oon ottanut vähän selvää, niin kiinniottoprosenttiin vaikuttaa curve ball ja etenkin sen väririnkulan koko, eli mitä pienempi rinkula pallon osuessa sitä suurempi todennäköisyys jäädä kiinni. Sen vaikutus on aika merkittävä, eikä siihen tarvitse osua pallolla saadakseen hyötyä (kuulemma). Itse ajoitan heitot aina niin, että olisi mahdollisimman pieni ympyrä, ja excellent osumia tulee silloin tällöin, mutta niiden hyöty on vain bonus xp (kuulemma). Razz berry ja pallon laatu tietysti merkitsee myös.

Jätän kyllä turhemmat pokemonit pusikkoon, jos ympyrän väri on vähänkään tummempi oranssi. Yleisten turhien pokemonien ainoa tehtävä on joko mennä karkkimyllyyn tai jäädä odottamaan massaevolvointia reppuun. Turha tuhlata palloja liian korkeatasoisiin sellaisiin.

10. ReBorn

Rekisteröitynyt:
    12.02.2001
    Onko teidänkin alueillanne sama trendi, että tuntuu kuin sininen tiimi olisi ylivoimaisesti hallitsevin gymien omistamisessa? Oikeastaan harvoin näkee muiden jengien omistavan lähigymejä (3 kpl näkyy kotoa), ja jos omistavatkin hetken, niin aika nopeasti siniset vallanneet takaisin.
    Itse siis valorilainen, joten sikäli vähän ikävämpi juttu... :(

11. Recycle Banned

Rekisteröitynyt:
    19.08.2011
    Ainakin meillä täällä korvessa keltainen on aika tasaväkinen sinisen kanssa, ehkä jopa hieman hallitsevampi. Punaiset loistavat täysin poissaolollaan.

12. Vipu-

Rekisteröitynyt:
    01.09.2005
    Tässä kaupungissa punainen(oma tiimi) tuntuu olevan aktiivisin tällä hetkellä.

13. Jusbaum

Rekisteröitynyt:
    26.09.2012
    Omalla paikkakunnalla salit (2 kpl :D) ovat alati keltaisella tiimillä. Harvoin on punaisilla tai sitten omilla eli sinisellä.

14. Tmu^

Rekisteröitynyt:
    09.08.2009
    Jahas. Liekö nyt pelailut sitten tässä, kun ei tämä päästä kirjautumaan enää sisään. Aikaisemmin loppuillasta olin myllyttämässä eräälle salille urakalla prestigeä lisää, kunnes yhtäkkiä peli heittää network errorin, jumittaa ja lakkaa toimimasta. Noh, sammutan sovelluksen ja yritän käynnistää parit kerrat tuloksetta. Latausruudusta log out ja yritän kirjautua uudelleen. Nyt heittää kuvasa näkyvää erroria ja tässä parin tunnin aikana on googlen hakutuloksista kokeiltu jos jonkinnäköistä vinkkiä ja niksiä, mutta kun ei toimi niin ei. Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa eteen? Alkaa mennä hieman usko koko homman suhteen, saako pelittämään. :(

Jos ei huomiseen iltaan mennessä ratkea, niin pitää raapustaa tulikivenkatkuista sähköpostia Nianticille. :mad:

15. Skyline

Rekisteröitynyt:
    10.03.2009
    Kyllä mulla peli toimii. Ja mitä tulee salien väriin esim kusassa/jkl yms. lähikaupungeissa, niin melko tasapainossa taitaa olla. Tähän vuodenaikaan jo aika helposti kerää sen 10 salia ilman kiirettä illalla/öisin. :comp:

16. znake

Rekisteröitynyt:
    28.10.1999
    Some users running out-of-date versions of Pokémon GO may be unable to access the game. If you've received the “Unable to Authenticate” message while running an old version of Pokémon GO, please update the app in the Google Play Store or the App Store to resolve this issue.

17. Disturbia

Rekisteröitynyt:
    14.11.2011
    "We want to give you a sneak peek of a feature coming soon to Pokémon GO. We are adding a new feature which grants a catch bonus when you earn medals based on catching certain types of Pokémon (Kindler, Psychic, Gardener, etc.). These new bonuses will give you a better chance of capturing Pokémon with a related type. For example, as you reach a higher tier for the Kindler Medal, your bonus to catch Fire-type Pokémon such as Charmander, Vulpix and Ponyta increases."

Kuulostaa hyvältä, vihdoin näistä achievementeista/mitaleista on jotain hyötyä

http://pokemongolive.com/en/post/elemental/

18. Yhteiskunnan rautakoura Banned

Rekisteröitynyt:
    30.12.2008
    Oli postattu jo torstaina. :comp:

http://murobbs.muropaketti.com/posts/1717959851/

19. Tmu^

Rekisteröitynyt:
    09.08.2009
    Uusin versio asennettuna. Kaikkea mahdollista kikkaa ja kommervenkkiä kokeiltu ja ei mitään vaikutusta. Mielessä on myös käynyt, että luultiinko minua botiksi pelin toimesta, kun samaa salia hakkasin ja reilusti prestigeä nostatin. Hieno tapa kieltämättä kiittää pelaajaa pelin pelaamisesta lätkäisemällä hänelle bannit. :think:

20. Disturbia

Rekisteröitynyt:
    14.11.2011
  21. fearmonger

Rekisteröitynyt:
    28.04.2009
    Oman kokemuksen mukaan juurikin tuo rinkulan koko pallon osuessa on hyvin merkittävä tekijä. Pallon ei siis tarvitse osua rinkulaan, kunhan vain se on mahdollisimman pieni osumishetkellä. Tällä taktiikalla suurin osa massapokemoneista tulee ekalla heitolla ihan normaalipallolla. Välillä toki vastaan tulee sellaisia joihin uppoaa 5-10 palloa razzberrynkin kanssa mutta ne ovat onneksi melko harvinaisia.

Niin ja lisäyksenä se että oma leveli 21.

22. elpollo

Rekisteröitynyt:
    02.11.2005
    Tuli kanssa tuota ongelmaa muutama päivä sitten omaan premium oneplus 3 puhelimeen. Olin silloin aiemman päivityksen aikaan poistanut roottauksen, mutta se ei nähtävästi enää riittänyt kun google päivitti tuon safetynetin. No löin sitten tuon oneplussan uusimman päivitysimagen puhelimeen ettei tuosta roottauksesta jäänyt enää pientäkään merkkiä jäljelle, niin alkoi taas peli toimimaan.

23. Tmu^

Rekisteröitynyt:
    09.08.2009
    Puhelimena Sonyn Xperia Z5 Compact, jota ei ole koskaan rootattu. Tuo ongelma alkoi siis yllättäen kesken pelin, eikä vieläkään lähde toimimaan. Ei tosiaan mitään hajua mitä tässä tekisi. :( :mad:

24. Häpsänderi

Rekisteröitynyt:
    14.04.2006
    Voiskohan kyseessä olla itse puhelimen päivitysten puute, Niantic on melko kiivaasti käyny taistelua viime viikkoina botteja ym. vastaan ja sitä myötä myös kiristänyt suojauksia.

25. Tmu^

Rekisteröitynyt:
    09.08.2009
    Nyt en tiedä, mutta ongelma ratkesi. Vaati puhelimesta Google-tilin poistamisen ja lisäämisen uudelleen. Ei harmainta aavistusta mikä lie ollut vikana. Pääasia, että toimii jälleen. :kippis:

Näkyy vielä olevan kyseinen salikin pystyssä oman monnit kera, mistä prestigen hakkaamisella koko ongelma alkoi. Eipä mennyt hukkaan sitten sekään. :kahvi:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen