Pokemon Go! (iOS, Android)

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja epestus, 10.07.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Tatska91

Rekisteröitynyt:
    03.02.2015
    Itellä on käytössä ihan vaan 256 kbit/s ja hyvin toimii. Tärkeempää on hyvä gps paikannus, sillä jostain syystä pogo ei enää paikanna wifin tai matkapuhelinverkon kautta ollenkaan. Alussa kyl toimi pelkällä mobiilidata paikannuksellakin.

2. Habazon

Rekisteröitynyt:
    07.10.2013
    ota globetel 6e 4g liittymä

3. Skyline

Rekisteröitynyt:
    10.03.2009
    Vielä noihin lureihin, että tottakai ne vähentyy kaupungeista kun syksy/talvi tulee. Itsekkin huomannut et toi 30 min on maksimi mitä jaksan seisoskella putkeen tässä ~+10 asteessa. Talvella ainut tapa lurettaa autossa. :smoke:

4. Disturbia

Rekisteröitynyt:
    14.11.2011
    PokemonGO DB:stä taisin katsoa että Zen Headbutt olisi ollut paremmin. Body Slam pitäisi taas olla DPS:ltään oikeastaan melko hyvä tietääkseni, siitä ei valituksia

Harmittaa iskujen kanssa välillä se että niiden iskujen tyypit tahtoo sekoittaa pakkaa. Esim nuo Golduckit mitkä on, hyvät CP ja IV niin molemmilla noita jääiskuja eikä vesi-iskuja. Tulee kuitenkin ajateltua Golduckia vesipokemonina lähinnä joten aina tulee laitettua nekin esim näitä Arcaninejä vastaan mitä saleilta löytyy aina, ja tottumuksesta tulee laitettua Golduckit niitä vastaan niin tahtoo olla ettei jääiskuilla mitään lämää tee ja turpaan tulee :D

Hieman kuumottaa kun pari evolvea tulossa (Nidoqueen, Machamp ym.) että millaisetkohan iskut tulee. Edelleen toivon kovasti että peliin tulee jossain vaiheessa harvinaisina droppeina TM:ät joita voisi käyttää kerran ja olisi mahdollisuus korjata sopivan pokemonin liikkeitä tällä. Saisivat olla harvinaisia kuitenkin, välillä level upista tai pokestopilta saisi

Tuo pokemonien vaihtelu hieman taas huolettaa. Toivottavasti on joku cap, tyyliin yksi pokemon kuukaudessa eli 12 vuodessa. Tai jotain sinne suuntaan. Jos ei mitään rajaa ole, tässähän saa "kerättyä" pokemoneja aivan naurettavan nopeaa, vaikkapa kaverien kanssa. Onko siinä silloin paljoakaan järkeä. Tai jos kaveri paljon isompi levusempi antaa huonommat pokemoninsa toiselle kaverille joka on kuitenkin pieni levuinen ja tälle nämä olisivat hyviä. Jotenkin mieli menisi tuollaisesta

Ja muuten, tietääkö kukaan että onko Gengaria / Alakazamia buffattu yhtään? Kuulin alusta asti että ovat kuulemma kovin huonoja. Löytyisi itsellä 98% Kadabra :D

5. apo-

Rekisteröitynyt:
    24.02.2008
    Ootko urpo ees pelannut kyseistä pelii? Tiedän että se on vain peliä, mutta astuppa minun saappaisiini hetkeksi, ennenkuin alat arvostelemaan mun toimintaani.

6. Jusbaum

Rekisteröitynyt:
    26.09.2012
    Auto sulla on eli ilmeisesti olet ihan täysi-ikäinen? Mitä helvettiä mies.

7. apo-

Rekisteröitynyt:
    24.02.2008
    Nyt en ihan päässyt perille mitä tarkoitit lausellasi. Joo oon täysi-ikäinen ja omistan auton, eli??

8. PortaDiFerro

Rekisteröitynyt:
    20.05.2009
    Kyllähän grieffereitä löytyy about kaikista moninpeleistä. Kaipa siinä jotain hauskaa on. Sitä en vaan ymmärrä miksi ihmeessä jäät sinne hakkaamaan päätäsi seinään. Ite ainakin siirtyisin toiselle gymille parin yrityksen jälkeen varsinkin jos vielä autolla liikenteessä. Tietysti jos se on ainoa gymi lähialueella niin sitten voisi itselläkin kiehahtaa, mutta tuskin kuitenkaan koko iltaa siellä jaksavat kytätä että tulee myöhemmin uudestaan

9. Recycle Banned

Rekisteröitynyt:
    19.08.2011
    Onhan se kyllä melko koomista että aikuisella ihmisellä voi mennä noin pahasti huuruun yhden pelin takia :facepalm:

10. Jack Horny

Rekisteröitynyt:
    31.10.2003
    No ei, kyl tää sankari sanoi pörränneensä autolla Vantaalla jotakin 4-5 gymin runia läpi. Ja nyt ei tullutkaan kuin yhdestä kolikot, niin käpy kärähti. Ei ole kyllä helppoa ihan jokaisen elämä. Onkohan tää joillekin vähän liian kuumottava peli? :D

Joo, sori vaan, @apo- . Kyllä varmaan ensi kerralla kaikki odottaa, että saat autoiltua gym-runisi läpi ja kolikot rahastettua ennen kuin kukaan muu tulee gymille mättämään... :rolleyes:

11. Vipu-

Rekisteröitynyt:
    01.09.2005
    Parempi kysymys on että miksi hakea autolla yhtään gymiä jos ne ei ole tasan tarkkaan siinä matkan varrella.
    Se 100 kolikkoa maksaa 1€ niin luulis että kannattavampi ostaa se 100 kolikkoa kun bensaa maksaa sen verran tai enemmän ennen ku on saanut sen 100 kolikkoa kasaan auton kanssa.
    Itse tein ainakin näin kun kerran kävin autolla hakemassa gymit ja mietin etteihän tässä ole mitään järkeä kun se bensa maksaa enemmän kun se että ostaa suoraan 100 kolikkoa.

12. apo-

Rekisteröitynyt:
    24.02.2008
    Jack, hanki elämä. Ja jos et oo peliä pelannut niin ooppa hiljaa tai jos oot peliä pelannut niin astu hetkeksi tilanteeseeni.

Ootkos kuullut että auton voi sammuttaa niinkuin tein tuossa tilanteessa? Tottakai kun kotimatkan varrella on tuo 4-5 salia, kokeilen aina käydä niitä valtailemassa, mutta aina sammutan auton. En mä mikään tyhmä sentään ole niinkuin @Jack Horny ja @Vipu- .

Ja kiitos pojat kun teitte tästä hommasta norsun kokoisen jutun. On niin kiva lueskella kun teette kärpäsestä härkäsen

13. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Onneksi on tuo buddyominaisuus, saapi joskus evolvattua noita poksuja kun ei täällä peräkylässä liikaa tule vastaan esim. Nidorania :D

14. Clarenz

Rekisteröitynyt:
    23.06.2006
    En ole ymmärtänyt miten tuo deffibonus homma menee? Saako siis puolustamisestakin kolikoita ja noudattaako ne samaa rajaa eli kerran päivässä tms? Mistä ne saa poimittua ja millä kriteereillä ne kertyy?

15. Recycle Banned

Rekisteröitynyt:
    19.08.2011
    Eihän se tyhjäkäynti paljoa kuluta vaan jatkuva kiihdyttäminen ja jarruttaminen. Eli siis kaupunkiajo :rolleyes:

16. Erityisopettaja

Rekisteröitynyt:
    20.03.2016
    Incense (tai miten oikeasti kirjoitetaan) on ollut itelle aika wörtti, mutta tuleeko noita vaan levujen mukana vai voiko tulla stopeilta?

17. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    Laitat pokemonin salille --> voit nostaa siitä 10 kolikon bonuksen. Jos pokemoneja on samaan aikaan useammalla salilla, saa bonuksia yhtä paljon enemmän (maksimissaan 10 salilta). Bonukset voi nostaa kerran 21 tunnissa.

18. Recycle Banned

Rekisteröitynyt:
    19.08.2011
    Puolustamisesta saa kolikoita. Yksi puolustava pokemon = 10 kolikkoa. Jos sinulla on samaan aikaan 10 pokemonia puolustamassa eri saleja niin saat 100 kolikkoa. Kolikkojen päälle saat dustia. Nuo voi noutaa 21h välein kun menee Shopiin ja klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa kilpeä. Kilven keskellä oleva numero kertoo sillä hetkellä puolustamassa olevien pokemonien määrän.

19. Alensia

Rekisteröitynyt:
    27.07.2004
    Puhumattakaan starttauksesta.. Mutta, se offtopicista. Tuliko tuossa 37.1-päivityksessä mitään muuta, kuin tuohon rannekkeeseen liittyviä päivityksiä? "Minor text fixes" siellä taas pyöri :D

20. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    No tuo nyt on ihan pelkkää saivartelua.

Suurempi ongelma on siinä, että ylipäätään joku pelaa jalkaisin pelattavaksi suunniteltua peliä autoillen ja sitten vielä suuttuu kun ne jalkaisin pelaavat lapset "pelaavat väärin". Oh, the irony. :D

Mikähän se "sinun tilanteesi" mahtaa olla?

21. |le

Rekisteröitynyt:
    13.10.2008
    Ketään tuskin kiinnostaa vaikka hyvät naurut saimmekin :D Kertokaa ihmiset mieluummin vaikka kokemuksia Pokemon Go Plussasta jos olette sattuneet saamaan jo käsiinne ? Omasta mielestä etenkin ylihintainen vempele jos ainoa oikea ja toimiva hyöty on pokestoppien helppo kerääminen puhelimen akkua säästäen. Pokemonien kiinnisaaminenhan tuolla on hankalaa ja kuitenkin se puhelin pitäisi kaivaa, jotta näkee mikä pokemon siellä ruudulla hyppii. Itse ainakin haluaisin myös ajottaa heiton ja eihän tuolla plussalla voi vaihtaa palloakaan.

Edit. Niin ja PLussalla voi klikkaamalla heittää VAIN yhden pallon mikäli pokemon sattuu kohdalle. Yhdellä heitolla se joko tarttuu mukaan tai EI.

Viimeksi muokattu: 21.09.2016
  22. Tatska91

Rekisteröitynyt:
    03.02.2015
    Mikähän toi cp lukeman alla olevan kaaren merkitys on? Mulla oli kaksi saman cp:n pokemonia niin mittari oli aivan eri kohdissa. Voiko tuosta jotenkin päätellä myös iv:tä, en oikein muuten keksi miksi ne on eri asennoissa.

23. Jack Horny

Rekisteröitynyt:
    31.10.2003
    Joo, eurolla saa ostaa etua, mutta onko se sitten enää pelaamista? Jos mä maksan pelille rahaa, niin mun ei tartte pelata sitä saadakseni jonkun kolikon. Häh, mitä? Miks mä sit vittu pelaisin koko peliä ollenkaan, jos mä maksaisin voidakseni olla pelaamatta? :confused:

No, tietysti jos käpy kärähtää pelaamisesta, kuten edellä on kuvattu, niin ehkä se olisikin parempi vaan maksaa ja jättää pelaaminen vähemmälle. :o

Kiitos houkuttelevasta tarjouksestasi, mutta ei oikein kiinnosta astua edes hetkeksi itkupotkupeliraivoon, pääpipiin tai muuhun akuuttiin mielenhäiriöön. "Elämä" nyt on melko subjektiivinen käsite, mutta olen mä jaksanut tota levelille 24 tahkota ihan omin käsin ja jaloin ja huutamatta kenellekään. :D

24. PortaDiFerro

Rekisteröitynyt:
    20.05.2009
    Ite olen vähän kahden vaihella tuon plussavermeen suhteen.. Toivoisin mieluummin että saisivat Android wearillekin tuen mahdollisimman pian kun kello kuitenkin jo löytyy.

25. jokutech

Rekisteröitynyt:
    02.05.2013
    Kiitos sinulle ja muille vastanneille. Luin vähän puhelimesta ja pikkuveljelle sopii juuri hyvin. Ostoon meni :)

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen