Pokemon Go! (iOS, Android)

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja epestus, 10.07.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Skye

Rekisteröitynyt:
    17.03.2008
    Öisin isojen rakennusten läheisillä spawneilla ja rakennuksissa olevilla pokestopeilla tuota kannattaa yrittää saada ilmestymään. Ja yleensäkin yöllä ja kaupungissa.
    Vähän hakuammuntaa, mutta jos löytyy joku sairaala tai vastaava pokestopilla niin sinne incense/lure yöllä.

2. Apinamakina

Rekisteröitynyt:
    17.04.2013
  3. KoessiKenguru

Rekisteröitynyt:
    31.05.2008
    Helvetilliset setit Pidgeytä taskussa. Leveluppauksen myötä saatua Lucky Eggiä odotellessa, jos pääsis grindaamaan leveliä oikein kunnolla ja evolvaamaan jokaikisen Pidgeyn :D Tuli tänään käytyä muilla asioilla paikallisessa kauppakeskuksessa ostoksilla ja syömässä, ei sieltä mitään laadukasta löytyny mutta sitäkin enemmän evolvattavaa paskaa :D

Miten paljon Eeven kehitysversioilla on eroa? Evolvasin Eeven mutten muistanu sitä easter eggin tarjoamaa nimikikkaa ja sain Jolteonin Vaporeonin sijasta. Onko näillä miten suuret tehoerot esim taisteluissa? T: En ymmärrä pokemoneista vieläkään mitään.

4. Stige

Rekisteröitynyt:
    06.11.2007
    Vaporeon sai hirveen nerffin eikä oo kovin kaksinen enää, Jolteon ei oo koskaan ollukkaan ja Flareon on tällä hetkellä paras kolmesta tosin ei sekään kovin kummonen.

5. Loimu

Rekisteröitynyt:
    09.01.2007
    Tähänkin käyttöön on nyt joku reddit käyttäjä tehnyt huomattavasti toimivamman sivun, joka tekee automaattisesti profiilin. Sivun profiili kaikki trainerin hallussa olevat Pokemonit, napattujen kokonaismäärän, pallojen heittomäärän, käveltyjen kilometrien määrän, prestigen gymeistä jne. Pokemonit voi järjestellä niin suosikkien, CPn kuin niiden IV-arvojenkin perusteella. Tottakai löytyy myös kaverilista sekä leaderboardit. Tälläisiä kavereita Nianticin pitäisi palkata kehittämään itse peliä.

https://www.pogoprofiles.com/

6. warfeiner

Rekisteröitynyt:
    31.01.2009
    Ei ole oikeasti. Tuossa pelissä ilmaantui tuon uuden patch:in jälkeen bugi, jossa nappaamasi pokemoni näyttää erilta, kuin todellisuudessa on.
    Esim Reddit:ssä yksi käyttäjä oli napannut ~1200 CP Weedle:n, mutta todellisuudessa se olikin Dragonite.

7. Opamees

Rekisteröitynyt:
    12.01.2004
    Ei helvetti.. Tuon kehittäjä on velho. Tekee monnien IV:n tarkistamisesta ja sen parhaan karpin etsimisestä pikkasen mukavempaa kun ei tarvitse jokaisen arvoja lyödä erikseen puhelimesta IV laskuriin. :rofl:

8. Moloch

Rekisteröitynyt:
    04.11.2010
    Asiaan kuuluen...

9. Stige

Rekisteröitynyt:
    06.11.2007
    Ei näy kun tyhjä valkonen sivu?
    EDIT: Tjaa jotku scriptat block.

Miksi nerf miksi :l QQ

Viimeksi muokattu: 03.08.2016
  10. Jagador

Rekisteröitynyt:
    30.12.2011
    Muutama omakohtainen kokemus liittyen viimeaikaisiin keskusteluihin.

Eri km-määrien munissa tuntuu olevan todella paljon eroja käyttäjien kesken. Minulle tuli aika alussa pari 10km-munaa, mutta ainakaan viimeisen 50 napatun munan joukossa ei ole ollut yhtään 10km-munaa. 2km-muniakaan ei ole näkynyt hetkeen, ainakin viimeiset 10 munaa olleet 5km-munia. Yhdestä 2km-munasta tuli Pikachu, mutta tämä tapahtui sen jälkeen kun olin ensimmäisen Pikachun napannut luonnosta (lvl ~21).

Jynx vaikuttaa hyvin paikalliselta Pokemonilta, kuten jo aiemminkin on todettu. Olen pari viikkoa pelannut Kööpenhaminan ympäristössä enkä ole tainnut nähdä edes nearby-laatikossa yhtään Jynxiä. Yhden päivän visiitti Aarhusiin toi nopsaan 5 Jynxiä ja nearby-laatikossa näkyi Jynx melkein koko ajan kun keskusta-alueella liikkui.

11. BORINBOIKA

Rekisteröitynyt:
    01.07.2014
    Mites muilla on peli tänää pelittäny? Itse kävin kupittaan puistossa kävelemässä ja gps sijainti heitteli pisin vittuja ja välillä katos yhteys vaikka oli 4g max palkeissa koko ajan. Ei meinannu pokestoppeja saada kun sijainti oli gpsän mukaan aivan muuta mitä se oikeasti oli...

12. BORINBOIKA

Rekisteröitynyt:
    01.07.2014
    Perkele peli kaatu ku oli krimer nokan edessä pokemonit kartalla sivun sijainnin mukaan. Ei auttanu vaikka pelin ja puhelimen bootti... vitutuksissani lähdin lounaalle ja siellä alko peli toimimaan taas...

13. speks

Rekisteröitynyt:
    15.06.2002
    Onko jollain tipsiä, mistä noita helvetin dratineja löytää pk-seudulla?

14. BORINBOIKA

Rekisteröitynyt:
    01.07.2014
    Joku tais mainita, että korkeasaaresta. En voi mitään varmistaa kun en itse ole sieltä päin.

15. Runt

Rekisteröitynyt:
    10.03.2011
    Säilyykö nuo IV arvot myös evolvauksen jälkeen?
    Itselleni hieman uusi tuttavuus nämä IV arvot vaikka muutoin aika paljolti olenkin pelin sisältöä koittanut tutkia.

16. Stige

Rekisteröitynyt:
    06.11.2007
    Korkeasaaressa on ainaskin, jopa enemmän kun yks päivässä, huhuh.

Säilyy. Ylhäällä kuva tosta 100% Vaporeon ja se oli 100% Eevee minkä Evolvesin.

17. -MJay-

Rekisteröitynyt:
    24.02.2012
    Itse testasin äsken 96% Zubatilla ja sillä ainakin arvo säilyi myös Golbattina samana.

EDIT. Hidas.

18. Koge33

Rekisteröitynyt:
    06.07.2011
    Ennen noita ilmestyi lähikadulle melkein joka tunti, mutta sama paikka on nyt vaihtunut Eeveeksi. En ehtinyt kuitenkaan kehittää kuin vasta Dragonairiksi asti. Onkohan siis Korkeasaari-havainto kuinka tuore?

19. Stige

Rekisteröitynyt:
    06.11.2007
    Ei ole tuore. Sama kävi australiassa Lilydale Lakella mikä kuhis Dratineista, nyt siellä ei ole yhtään ja tulee vaan vitusti Eevee.
    Eikai oo Korkeasaaressakin käyny sama sit?

20. Koge33

Rekisteröitynyt:
    06.07.2011
    Ilmeisesti nuo "pesät" ovat sitten muuttuneet kaikkialla tietyllä logiikalla, mutta mikään pesä ei ole valitettavasti muuttunut Dratini-pesäksi. Redditissä tietoja on koottu ja voin niistä Dratinin lisäksi vahvistaa myös Ponyta-pesän muuttumisen Bellsproutiksi.

21. BORINBOIKA

Rekisteröitynyt:
    01.07.2014
    En ole itse vielä ns pesiin törmännyt että näkyis nearbyssa esim 5 dratinia. Tuommosia kuvia nähny redditissä. Itse duunipaikan läheltä selvittänyt ns spawn pointit ja jos näkyy nearbyssa joku harvinaisuua kävelen ne läpi. Tähän mennessä pelittänyt hyvin. Spawnpointit saa hyvin selville pokemonit kartat avulla.

22. J0nsered

Rekisteröitynyt:
    24.02.2015
    Itselläni oli ainakin Galaxy S3:lla bugi, jossa Grimerin 3D model kaatoi pelin. Sain ekan grimerin ihan maastosta ja toisen munasta. Mutta toi munasta tullut kaatoi pelin aina, kun sitä yritti katsoa. Ja jos se oli valikossa keskimmäisenä, myös sen vieressä olevat pokemonit kaatoi pelin. Tämän jälkeen kaikki grimerit jotka ilmesty eteen kaatoivat pelin. Nyt Oneplus 3:lla tätä ongelmaa ei ole.

23. Runt

Rekisteröitynyt:
    10.03.2011
    Kumpaa tässä nyt sitten pitää tuijottaa IV arvoja vai sitä millä hyökkäyksillä pokemon on? Vai kenties molempia yhtä paljon?

Spawni paikat tosiaan taisi uusiksi mennä mitä itse tänään on tuota tullut pelattua, sikäli ihan hyvä niin löytyy koti nurkistakin jotain uutta.
    Muutoin peli on itselläni Samsung S4:lla pyörinyt hyvin (yksi jäätyminen), mitä nyt tuota gps:ää hukkaa tasaseen tahtiin (enemmän onminaisuus kuin vika).

24. BORINBOIKA

Rekisteröitynyt:
    01.07.2014
    Itsellä on honor 7 mutta en kerenny battlee vielä sen kans just ilmesty kartalle heh. Mitäs ootte murolaiset tehneet näille 200+cp raticateil jynxeil yms? Noi ei evolvaannu enää mihikää. Suoraa proffal candyiks? Just nappasin 450cp cloysteri mun suurin cp pokemon nyt seuraava sit 300cp jynx, leveli 11 täl hetkel. Jos viikonloppuna pistelis lucky eggin haisemaan.

Viimeksi muokattu: 03.08.2016
  25. Alensia

Rekisteröitynyt:
    27.07.2004
    Ymmärtääkseni jos Pokemon on ns. final form, eli ei evolvea (enää), katsot, että iskut on "oikeat" (eli parhaat, en nyt muista saitin osoitetta), sen jälkeen IV-laskuriin ja jos tarpeeksi hyvät prosentit niin eikun uppaamaan. Itse laitoin rajaksi itselleni 85% average, sen alle en pölyjä ja karkkeja tuhlaa.

Jos taas Pokemon on alempi muoto, eli se vielä evolveaa joksikin, niin iskuilla ei ole mitään väliä - ne rerollaantuvat evolvettaessa.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen