Pötsiä pöis, mutkat suoriksi ja rantakuntoon!

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Sedrik, 22.04.2009.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. jansku22

    Rekisteröitynyt:
    11.09.2007
    Viestejä:
    193
    Muutamia makuja on tullut kokeiltua (maustamaton, suklaa, double rich chocolate, minttusuklaa, vanilja).

    Suklaa ja vanilja oli aika laimean makuisia. Minttusuklaasta en tykännyt.
    Double rich chocolatea vois vaikka uudestaankin tilata kun siinä maistui oikeasti suklaa.
    Maustamaton on ihan hyvä perus protsku, varsinkin kun siinä on vähiten lisä- ja makeutusaineita.
    Niitä makuja voi sitten lisätä oikeista raaka-aineista.

    Käytin aika suurta sekoitussuhdetta (4 dl vettä / 1 dl jauhetta), mutta eipä se kauheasti vaikuttanut.
     
  2. Kaaaapo

    Rekisteröitynyt:
    06.08.2009
    Viestejä:
    2 478
    Juu nimenomaan paineet sinne vatsaan, eikä keuhkoihin, vatsa sisään ja sitten jännitys niin pirun kovaa. Ei pitäis tuntua pelkästään vatsalihaksissa, vaan kyljissä (joo tiedän ovat osa vatsalihaksia), syvissä vatsoissa ja selänkin puolella.
     
  3. Disss

    Rekisteröitynyt:
    18.04.2009
    Viestejä:
    859
    Toi Double Rich Chocolate on kyllä oikeasti hyvän makuista. Cookies&Cream maistuu itselleni myös.
     
  4. Myocyte

    Rekisteröitynyt:
    26.07.2008
    Viestejä:
    574
    Sellaista se on, jos ei osaa kyykyn tekniikkaa eikä liikkuvuus riitä.
     
  5. Neg0t Banned

    Rekisteröitynyt:
    24.12.2002
    Viestejä:
    937
    Liikkuvuuden harjoittaminen on ihan oma juttunsa, itellä on ollu tuuri matkassa kun tuolla nosto-opettajalla on painitaustaa niin runtua tulee välillä ihan mielenkiintoisilla liikkeillä. Nykyään temmatessa jää perse about kahden nyrkin verran lattiasta. Sillon ku tota alkas harjoitteleen niin oli kyllä patella-jänteet sekä etureiden yläkiinnityskohta herkkänä ekan kuukauden. Piti vaan ottaa rauhallisesti.

    Mä tein treeniin pariksi kuukaudeksi vähän muutosta kun tajusin että mun hauis/ojentaja/olkapää-alue lagaa selvästi muihin tuloksiin nähden. Aivan naurattaa että minkälaisen kehityksen saa 1½ kuukaudessa ottamalla joka treenin loppuun muutama sarja pyramidilla hauis ja ojentajaliikkeitä eri variaatioilla. Esim ihan perus hammer curlilla 11,14,18,21,22.5 käsipainoilla kympin setit, sit perään ojentajat pään takaa 15-20-25 levypainolla kympin setit ja loppuun vipareita. Tai sitte scott tangolla kumpaakin 4x10 tjsp. Muutenkin tuntuu kropassa hyvältä välistä ottaa treeniin lisää variaatiota. Helposti jää junnaamaan samojen liikkeiden äärelle liikaa. Monipuolisuutta pitää lisätä ainakin omaan treeniin että pääsee taas kehittään isoja liikkeitä enemmän.

    Lisäravinteista tuli joskus tässä threadissa aikaisemmin vääntöä. Itsellä on ollut vähän skeptinen fiilis noihin yleisesti, mutta otin testiin nytten glutamiinin sekä 8+2 EAA setin ja katson että onko tuloksissa ja lihasmassan kasvussa mittanauhalla eroja siihen mennessä kun tuo tavara loppuu jos muuten pysyy ruokavalio ja treenin määrä suurin piirtein vakiona. Muuten meneekin berocca aamuisin :DItsestä tuntuu ainakin että Rive ja penkki kulkee nyt hyvin kun on kolmatta viikkoa tankkaillut treenien aikana/jälkeen tuon mixin. Viikko sitten raaka rive+ työntö 107.5 nousi, tänään otin 5 yritystä 110 kg mutta ei se perkele noussut vielä rinnalle raakana. Tempauksen harjoittelu on vienyt kyllä paljon aikaa. Toistoja on tullut 30-40 kilolla varmaan viimeisen kuukauden aikana jotain 4-500, ehkä pian saa lähteä nostaan isompia rautoja. On tuo kyllä perkele vaikeaa tuo tempaus.
     
  6. Jacques Moineau

    Rekisteröitynyt:
    08.11.2015
    Viestejä:
    48
    Mistä johtuu, että kun tekee pitkästä aikaa raskaampaa hauistreeniä, niin kädet ovat sen jälkeen ihan järkyttävässä pumpissa, mutta jos teen tätä samaa settiä vaikka 3x viikossa muiden salitreenien ohella, niin samanlaista efektiä ei tule? Sitten treenaa taas pari viikkoa jotain ihan muuta ja ekan hauistreenin jälkeen käsi turpoaa 2-kertaiseksi..
     
  7. Mikko Laine

    Rekisteröitynyt:
    28.06.2001
    Viestejä:
    1 487
    Vaihtelu. Lihas tottuu rasitukseen. Lihas tottuu myös taukoon jonka jälkeen sama treeni onkin taas jotain, mihin lihas ei ole tottunut.
     
  8. jeppejehupoika

    Rekisteröitynyt:
    07.01.2009
    Viestejä:
    2 437
    Rintatreeni alkanut kulkea vaikka olkapää ei täysin kunnossa ole vieläkään. Sikäli ei haittaa, koska nyt pitänyt keskittyä kunnolla rinnan treenaamiseen, eli siis liikkeet mahdollisimman puhtaita. Lisäksi paljon erilaisia rinnantreenaustyylejä/tekniikoita tullut tehtyä.
    [​IMG]
    Vatsat vielä näkyy vaikka rasvaa jonkin verran tullutkin. Ihan ok käydä lopulta 3x viikko salilla, kroppa saa erilaista treeniä ja tuntuu että menee perillekin erilailla. Varmaan aiemmin kun kävi useammin pysty antaa periksi että ei tänään jaksa täysillä kun parin päivän päästä voi tulla uudestaan. Nyt kun tietää että viikon päästä vasta uudestaan samaa lihaa jauhaa niin panostaa kovempaa ja asenne eri.
    Lihaksethan tykkää vaihtelusta, jos liikaa samaa junnaa niin ei kehitystäkään taida niin helposti tulla. Vaimo joka ei koskaan oikeastaan kroppaa kommentoi, mainitsi että pohkeet näyttää kasvaneen :)

    kohtuu halpaa isolaattia https://www.aminoporssi.fi/100_micro_whey_active_maustamaton_1 12,15 € / kg
     
  9. Neg0t Banned

    Rekisteröitynyt:
    24.12.2002
    Viestejä:
    937
    Eilisestä tempauspäivästä selvitty. Ensin tehtiin joku 30 min 30 kilolla yksittäisiä kokonaisia toistoja ja korjattiin liikerataa/lähtöasentoa ja ajoitusta. Sitte lyötiin 40 kg tankoon ja alettiin tehdä puolikkaita toistoja.. Samalla leveällä otteella pystyasennosta laskee hitaasti tanko polvien yläpuolelle, kattoa et yläkroppa tulee oikeassa kulmassa mukana ja siitä palautus takas lantiota kohti ja temmaten. Amerikaksi tuo on kait hang snatch.
    Ei alkuun meinannut onnistua nuo nostot ollenkaan, mutta jahka sai asiasta kopin niin loppuun puristettiin ensin 3 sarjoja ja loppuun pakotettiin 5 toiston sarjoja muutama. Tuosta palattiin takaisin tekemään kokonaisia toistoja vielä hetkeksi. Homma viimeisteltiin kolmella rinnalleveto+työntö sarjalla ja kolmella sarjalla thrustia. 1½ h jälkeen olin kyllä aivan finaalissa ja tänään on paikat vähän jäykkänä. Valmentaja vaan kommentoi että kyllä se tuosta 10 000 toiston jälkeen alkaa sujua. :D

    Ps : Jeppe alkaa oleen jo aivan kovassa kondiksessa.
     
  10. Myocyte

    Rekisteröitynyt:
    26.07.2008
    Viestejä:
    574
    tempaus riipusta se on :think:
     
  11. Neg0t Banned

    Rekisteröitynyt:
    24.12.2002
    Viestejä:
    937
    Niihän se taitaa olla joo .. :D Ei kyllä tulis hommasta mitää ilman valmennusta. Hankalaa on, mutta aivan eri tavalla palkitsevaa kuin vaikka mave tai kyykky :)
     
  12. jeppejehupoika

    Rekisteröitynyt:
    07.01.2009
    Viestejä:
    2 437
    Kiitoksia, tuossa vielä selkää parin viikon takaa:
    [​IMG]
    Veikkaan että kun ensi kevään diettaan rasvaa pois ja syksynä alotan taas massakauden, ei sen massakauden jälkeen enää kehitystä juurikaan tule, tai ei ainakaan dramaattista. Tarvitsisi jo valmentajan tjs. joka katsoisi treenin ja ruokavalion uusiksi ja kuntoon. Varmaan maksaa suolaa mutta katsoo sitä sitten mikä mielenkiinto panostaa kun ei kisata aio kuitenkaan. Ja onko mielenkiintoa kurinalaisuuteen.

    Nyt kun on oma lapsi on alkanut miettiä liikuntaa ihan perheen yhteisenä harrastuksena. Muistan kun kävin isän kanssa hölkkäämässä, mutta todella monella kaverilla ei ollut eikä nyt ole mitään yhteistä liikunnallista harrastusta perheen kanssa. En nyt meinannut mitään salitreeniä lapsen kanssa, mutta esim. yhteistä pelaamista, pyöräilyä metsässä, jalkapalloa tjs ihan sama. Tuntuu että nykyiset nuoret (alle yläasteikäiset) räplää kännykkää isän ja äidin kanssa olohuoneen sohvalla.
     
  13. Myocyte

    Rekisteröitynyt:
    26.07.2008
    Viestejä:
    574
    Totta.

    Itse en aloittelijalle löisi viitosia, paitsi ehkä vetoihin jos nyt niihinkään. Toki painot kohtuullisen alhaiset, joka tietenkin kompensoi.
     
  14. Neg0t Banned

    Rekisteröitynyt:
    24.12.2002
    Viestejä:
    937
    Siis oon tehnyt tempausta 30-50 kilolla nyt useamman kuukauden että saa hermotusta/tekniikkaa ja tuota rive+työntö yli vuoden ja nytte paras tulos 107.5 kg rinnalle ja suorille käsille. Ohjauksessa teen ehkä kerran kuussa tota settiä, muuten sitte ihan omissa treeneissä. Fiksattiin virheitä pois että voi jatkaa taas omin päin harjoittelua seuraavaan kertaan. Ihan hyvin oma fysiikka tuon rääkin kyllä kestää kun on tehnyt pohjaa painisalilla ja muualla. Tänään on kyllä lepopäivä :D
     
  15. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    3 970
    Onhan tämä taas ihan perseestä. Noin kuukausi takaperin olin flunssassa ja nyt on taas viikonloppu oltu ihan hirveässä räkätaudissa. Ei tule treenistä mitään, kun jatkuvasti joutuu olemaan poissa kipeänä olon takia. Tätä se kait sitten tulee olemaan, kun molemmat muksut ovat hoidossa ja kantavat pöpöt kotiin.

    Jos joku oikeasti pyrkii ammattilaiseksi jossakin bodaustyylisessä lajissa, niin lapset eivät kyllä silloin sovi kuvioon kovinkaan hyvin :)
     
  16. T0mi

    Rekisteröitynyt:
    30.07.2002
    Viestejä:
    4 734
    Tää mimmi sai pötsin pois ja pääsi rantakuntoon. :geek: http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2016100122400255_bs.shtml


    Sadun uskomaton muutos maratoonarista lihaskimpuksi - "En tykkää kävellä korkokengissä"

    Sunnuntai 2.10.2016 klo 15.55

    Satu Pekkarinen Instagramissa

    Esimerkiksi bikini fitnessiin verrattuna sarjan urheilijat ovat selvästi lihaksikkaampia.

    [​IMG]
    Satu Pekkarinen taistelee ensi viikolla women’s physiquen SM-kullasta Lahdessa. Kuva ProBody-lehden kuvauksista, jonka 12. lokakuuta ilmestyvän numeron kannessa Pekkarinen on.
    Pekkariselle women's physique oli selkeä valinta alusta alkaen.

    - Aloin käydä kuntosalilla neljä vuotta sitten. Kehitystä tuli nopeasti, joten se oli luonnollinen valinta.

    Hän kertoo olleensa jo alun alkaen myös rakenteeltaan liian raskas bikini fitnessiin.

    - En myöskään ole korkokenkäihmisiä, en tykkää kävellä niissä. Lisäksi minun luonteeni ei oikein sovi sellaiseen keimailuun ja korostettuun naisellisuuteen, jota bikini fitness -kisaajilta vaaditaan.

    Ero entiseen on todellakin melkoinen, kuten jutun kuvista näkee.

    [​IMG]
    Kun Satu Pekkarinen juoksi Helsinki City Maratonin kolme kesää sitten, painoa oli hieman alle 50 kiloa. Nyt kisadieetillä painoa on saman verran, mutta lihasta on tullut huima määrä lisää.
    Kun hän juoksi Helsinki City Maratonin kolme kesää sitten, painoa oli hieman alle 50 kiloa. Nyt kisakunnossa painoa on saman verran, mutta lihasta on tullut huima määrä lisää. Rasvaprosentti on tällä hetkellä alle seitsemän.

    Treenikaudella alle 155-senttinen urheilija painaa hieman alle 60 kiloa.

    Pekkarinen on sarjansa ehdottomia voittajasuosikkeja Nordic Fitness Expossa Lahdessa. Viime vuonna hän oli SM-kolmonen.

    -Kyllä minä ainoastaan voittoa lähden hakemaan. Se toisi paikan marraskuun puolessa välissä kisattaviin MM-kilpailuihin.

    Sirkustaiteilija

    Pekkarisella on todella monipuolinen urheilutausta. Nuorempana hän muun muassa harrasti taiteilua Mäntän Nuorisosirkuksessa.

    - Ajoin yksipyöräisellä ja kävelin pallon päällä. Siitä on ollut iso apu kehonhallinnassa ja motoriikassa.

    Myös kestävyystausta auttaa pitkissä sarjoissa kuntosalilla.

    - Ennen nykyistä lajivalintaani treenasin todella aktiivisesti kestävyysurheilua. Pari kokopitkää maratoniakin tuli juostua. Kyllä siitä on hyötyä salilla, että hapenottokyky on säilynyt hyvänä.

    (WWW.BODYLEHTI.FI)" style="margin-right: 0px; margin-left: 0px; padding-right: 0px; padding-left: 0px; color: rgb(102, 102, 102); text-decoration: underline;">[​IMG]
    Satu Pekkarinen (kolmas vas.) kisasi viikko sitten SM-karsinnoissa Lahdessa.(WWW.BODYLEHTI.FI)
     
  17. latexii

    Rekisteröitynyt:
    01.11.2000
    Viestejä:
    2 781
    ^ No eipä kovin "pötsikkäältä" ole näyttänyt aikaisemminkaan (mitä tuosta maraton -kuvasta nyt edes voi päätellä.)
     
  18. Kaaaapo

    Rekisteröitynyt:
    06.08.2009
    Viestejä:
    2 478
    Tomi tulikin vaan mainostamaan omaa asiakastaan.

     
  19. T0mi

    Rekisteröitynyt:
    30.07.2002
    Viestejä:
    4 734
    En myönnä mitään. :geek:
     
  20. Hyper Rävääjä

    Rekisteröitynyt:
    10.12.2010
    Viestejä:
    798
    Lainaten vanhaa viestiä, sain hoidot päälle HCG:lla + AI:lla ja mennyt viimeiset 2kk noilla. :geek: Toiminut ihan tosi hyvin, 35nmol ja 670 vapaa testo oli viime mittauksissa. :o Olen uskaltanut enempi treenata ja olotilat pysynyt samalla ihan hyvänä. Tällä hetkellä menee 4 treeniä viikkoon. Kropassa on jo pientä muutosta tapahtunut ja tässä lähdin varovaiselle bulkille ja aika varmasti olen helmikuuhun saakka sillä linjalla.
     
  21. Pärre Guudman

    Rekisteröitynyt:
    27.01.2014
    Viestejä:
    842
    Varo laskemasta sisälle tai ees mitään missä katsot naista tarkemmin. Oot varmasti melko hedelmällinen nyt :)
     
  22. Gale

    Rekisteröitynyt:
    18.11.2007
    Viestejä:
    233
    Alkaa pikkuhiljaa masentamaan. 1.5kk "massakautta" takana ja paino ei meinaa noussa mihinkään, vaikka päivän kalorit (kaikki vaa'an kautta poskeen, puhdasta ruokaa) on 4200-4500 treenistä riippuen. Onhan se syöminen ihan kivaa, mutta kun tuo alkaa olemaan jo fyysisesti melko haastavaa mutustaa. Makrosplitti on jotakuinkin 600HH / 100R / 220P ja strategiset mitat 178cm / 75.1kg. Salia tulee 5x viikkoon ja päälle motocross-treenit 3x vk + työmatkapyöräilyt 15km/päivä.
    Voimaakin tässä kai jonkin verran on, kun yhteistulos on 505kg, mutta viime aikoina tuokin kehitys tuntunut lagaavan. En tosin ikinä ole ykkösiä varsinaisesti treenannu/hermottanut vaan pyrin pitämään toistot 4+ voimaviikkoinakin.
    Olisiko raadilla mielipiteitä mitä voisi muuttaa, että saataisiin lihasmassaakin vähän lisää? Pidemmän aikavälin tavoitteena olisi nykytilanteesta rasvaa -2kg ja lihasta +5kg.

    [​IMG]
     
  23. SgtBudde

    Rekisteröitynyt:
    20.03.2000
    Viestejä:
    313
    Lisätä lepoa.
     
  24. T0mi

    Rekisteröitynyt:
    30.07.2002
    Viestejä:
    4 734
    Ottaisin 40 grammaa proteiineista ensimmäisenä pois. Jos syöminen tökkii, vedä treenin aikana vaikkapa 100 grammaa hiilaria juoman muodossa alas. Rasva on toki aika korkealla jo, joten hiilareita lisäisin. Ota tavoitteeksi vaikka 125 grammaa hiilareita per ateria päivän viidellä aterialla ja sitten se treenijuoma. Kova kulutus sulla on, ei voi muuta sanoa! :eek2:
     
  25. -ATE-

    Rekisteröitynyt:
    10.03.2003
    Viestejä:
    6 922
    Tuli tuo sama Lepoa mieleen, että eikös ne lihakset vaadi sitä lepoakin kasvaakseen.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti