Pötsiä pöis, mutkat suoriksi ja rantakuntoon!

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Sedrik, 22.04.2009.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    3 970
  2. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    3 970
    Ehdottomasti vyöllä. Repun kanssa ei kannata edes yrittää isompien painojen kanssa.
     
  3. latexii

    Rekisteröitynyt:
    01.11.2000
    Viestejä:
    2 781
    Tuolla halpaa proteiinia atm (-41%)
     
  4. buuli

    Rekisteröitynyt:
    13.02.2016
    Viestejä:
    38
    Minä käytän 4 ja 6 kg käsipainoja hauistreenissä. Molemmat yhteen käteen, vielä en ole saanut aikaiseksi hommata isompia puntteja. 12 toistoo per käsi, neljästi tai viidesti tuo selkäpäivän aikana. Pitäisi ehkä hommata suurempia puntteja, ja näin saada isompaa hyötyä leukojakin varten.

    Ja kuten ylempänäkin mainittiin, käsipuntit + reppu ei ole mukavin yhdistelmä. 16 kg lisäpainoa sain lastaamalla reppuun 2 yhden kilon punttia, yhden kuuden kilon ja 2 neljän kilon "punttia". Seuraavaksi pitäisi nakata vaikka nuorempi lapsonen reppuun, saisi heti 11 kg lisää.

    Hiihtoon en ota kantaa :D Mutta hetkeäkään en epäile, etteikö olisi paikat hellänä suksimisen jälkeen. Yhtään pidemmän jumppatauon jälkeenkin varsinkin leukatemput saa ylävartalon jatkuvan jomotuksen valtaan. Onneksi se ei kestä montaa päivää.
     
  5. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
    Siinä lajissa juuri sinä vuonna Suomen vahvin. Jos joku mystinen metsätyömies olisi vahvempi niin se kävisi nappaamassa kultamitalin viimeistään seuraavana vuonna.

    Miten tämä liittyy yhtään mihinkään? Jokainen jolla on potentiaalia tulla 100m maailmanmestariksi sitä varmasti myöskin yrittää sillä pelkillä palkintorahoilla ja sponsorisoppareilla pääsee miljonääriksi. Tietysti jossain savannin rajoilla voi olla joku köyhä piruparka jonka potentiaalia ei koskaan löydetä, mutta esim. jo Jamaicalla on seula niin kattava että yksikään superlahjakkuus ei siitä ohi valahda.

    ME lisäpainoleuanvedoissa (jenkit tykkäävät myötäotteesta) on ilmeisesti? Steven Proto:n 93,6kg. Ihan turha selitellä että Rytkösen lukuisat SM kullat olisivat tuurista kiinni tai siitä että mystiset metsätyömiehet nyt vain eivät viitsi kisoihin tulla.

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 03.03.2016
  6. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
    Kahvakuula ja pitkä vyö on hyvä yhdistelmä. Itseltä löytyy 7,5kg:n ja 20kg:n kahvakuulat sekä vanha judovyö jonka kietaisen vyötärölle ja kahvakuulan lenkin läpi. Halvoilla ja pienillä markettien käsipainojen levyillä (1,25kg, 2,5kg ja 5kg) saa hienosäädettyä painoa.

    Judovyön tilalta voisi käyttää esim riittävän paksua köyttä, vetoliinoja, tms.. Pistän vyön ensin eteen, kierto takakautta ympäri, painojen läpi ja kaksinkertainen solmu.
     
  7. Myocyte

    Rekisteröitynyt:
    26.07.2008
    Viestejä:
    574
    Vittu mitä draamaa täällä :smoke:

    pitänee varmaan vain todeta, että joustavuutta, hyvät miehet.
     
  8. finalizer

    Rekisteröitynyt:
    11.08.2000
    Viestejä:
    168
    Leuanveto on siitä vekkuli laji, että se oma paino on syytä pitää mahdollisimman pienenä, joten tuota painon vertausta on vähän huono tehdä. Jos Pokkus on tehnyt 85kg +55kg sarjan niin yhteispaino on 140kg eli selkeästi vähemmän mitä Tuomaksella tuossa videossa.

    Eräs kaveri, joka on käynyt on/off -tyyliin salilla vuosia ja treenipainot ovat ihan ok, mutta ei mitään järkyttävää (mave 160kg, penkki 110kg jne) veti aivan puhtaasti +60kg ykkösen kun joskus kokeiltiin. Eikä ole käsittääkseni leuanvetoa lisäpainoilla juurikaan edes tehnyt. Toisilla vain ne välitykset sopivat luonnostaan paremmin joihinkin liikkeisiin.
     
  9. molari

    Rekisteröitynyt:
    04.11.2012
    Viestejä:
    7 738
    No, ei varmasti kävisi jossain marginaalilajin SM-kisoissa, jos ei muutenkaan kilpaileminen kiinnosta.
     
  10. molari

    Rekisteröitynyt:
    04.11.2012
    Viestejä:
    7 738
    Siltä pohjalta, mitä itse olen joskus vetänyt leukoja lisäpainoilla, minun ei ole vaikea uskoa Pokkuksen tuloksia. Tuo on minulle yksi huonoimmista liikkeistä, joten jos se on jollekin yksi vahvimmista, niin en kyllä keksi yhtään syytä epäillä, etteikö Pokkuksen näköinen kaveri tekisi 55 kg:lla muutaman toiston.
     
  11. S62B50

    Rekisteröitynyt:
    16.06.2009
    Viestejä:
    7 270
    Tattis. Lähti Maltot, Wheyt ja Daat tilaukseen.

    En tiedä onko noista gainereista loppupeleissä hyötyä massanlisäykseen. Joka päivä tullut vedettyä tuollainen ennen salia naamariin. Jaksaa ainakin paremmin, kuin ilman. Korvataan sitten malto+protsku sekoituksella tuo. Nähtävästi kuitenkin hieman edullisempaa gaineri, kuin malto+whey sekoitus.
     
    Viimeksi muokattu: 04.03.2016
  12. liiinda Banned

    Rekisteröitynyt:
    28.02.2016
    Viestejä:
    26
    Suosittelisin kaikille personal trainerin hommaamista edes pariksi sessioksi. Moni saanut aika hyvän avun niistä.
    Muutamat hyvät vinkit löytyy mm. täältä http://goo.gl/BVzZOQ
     
  13. Hymppae

    Rekisteröitynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    29
    Sen lisäksi, että loistavat tarjoukset tällä hetkellä, niin googlettakaapas 20 e alekoodikin. Voimassa näemmä loppuviikon. Eipä jäänyt juurikaan roheiineille hintaa.
     
  14. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    3 970
    Tulipa sitten tänään huvikseen ja täysin kylmiltään kokeiltua tuota vetämistä lisäpainoin salilla, vaikka selkä oli vielä aika arka tiistain selkätreenin jäljiltä. Viimeksi olen lisäpainoin tainnut kokeilla joskus 2014 vuoden puolella eli aika kauan sitten. Uudella salilla ei ole painovyötä, johon voisi kiekkoja latoa, joten oli pakkoa tyytyä isoimpaan käsipainoon, joka oli 90lbs eli noin 40.8kg. Käsipaino ikävästi kenkien väliin ja vetämään. 4 suht helppoa toistoa sain aikaiseksi, vaikka vetoasento oli kaukana ihanteellisesta tuon käsipainon takia. Oma paino vetohetkellä oli noin 80kg. Jos tästä nyt lähtisi tosissaan tuota harjoittelemaan, niin eiköhän sieltä se vitonen vähintään tulisi 50kg:llä suht pienellä panostuksella. Uskoo ken tahtoo.
     
  15. Myocyte

    Rekisteröitynyt:
    26.07.2008
    Viestejä:
    574
    todella heterogeenistä porukkaa joista jotkut osaavat asiansa, jotkut taas eivät mitään.
     
  16. Pärre Guudman

    Rekisteröitynyt:
    27.01.2014
    Viestejä:
    842
    Yksi olisi sellainen seikka, että PT olisi ansioitunut edes jossain urheilullisessa lajissa.
    Näitä ananatukkajoonaksia on ainakin kuntosaliketjut täynnä ja lähinnä tulee mieleen irvokas näytelmä jossa asiakasta huijataan luulemaan, että oppii jotain.
     
  17. S62B50

    Rekisteröitynyt:
    16.06.2009
    Viestejä:
    7 270
    No voi saatanan saatana suuri vittu.
     
  18. nappati

    Rekisteröitynyt:
    21.11.2014
    Viestejä:
    44
    Ei tullu 6kg kroheiinia paljo hintaa:D:p
     
  19. m1n1m11

    Rekisteröitynyt:
    07.11.2013
    Viestejä:
    897
  20. Disss

    Rekisteröitynyt:
    18.04.2009
    Viestejä:
    859
    Kiitos vinkeistä. Fitnesstukusta 4kg proteiinia, 4kg maltoa ja yksi proteiinipatukka 30 eurolla sisältäen postikulut.
     
  21. jeppejehupoika

    Rekisteröitynyt:
    07.01.2009
    Viestejä:
    2 414
    Itse tilasin vain 3kg, kun on vielä edellisiä jäljellä astioissa ~1kg ja kaapissa on säkki 5kg myproteinin isolaattia. Hintaa 16,95€ posteineen, ei paha. koodi on sitten: cuponation20 niin ei tarvi googlettaa
     
  22. CAPS LOCK - TAI SHIFT POHJASSA

    Rekisteröitynyt:
    06.09.2001
    Viestejä:
    3 738
    Pistin kaheksan kiloo pieruheraa ja kaheksan kiloo maltoo tuleen, kiitokset vinkanneille. Ei jaksa nyt porata isolaattien perään kun lähtee 1,00 e / 100 g proteiinia.
     
  23. m1n1m11

    Rekisteröitynyt:
    07.11.2013
    Viestejä:
    897
    Kiitos ja kumarrus, lähti tulemaan 4kg säkki. Ja menin Nyyssölän bannerin kautta, että lordi saa omansa :)

    (ice coffee alle 25€ koska oma suosikki tällä hetkellä Latte myproteinilta)
     
  24. Applepie

    Rekisteröitynyt:
    08.03.2008
    Viestejä:
    4 912
    Onko tuosta lisärpoteiinistä hyötyä treenauksen alussa/aloittelijalle? reilut 2kk nyt käynyt aktiivisesti salilla ja miettiny kannattaako ostaa. toisaalta kyllä sen verta halvalla tuosta tarjouksesta sais että vois kokeilla.
     
  25. Rokkiizz

    Rekisteröitynyt:
    14.05.2014
    Viestejä:
    264
    Treenin jälkeen palautusjuoma riittää, kunhan ruokavaliossa on muuten tarpeeksi ravintoaineita. Ja jos ei ole, ongelmaa ei ratkaista ylimääräisellä lisäproteiinilla vaan ruokavalion kohennuksella.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti