Pötsiä pöis, mutkat suoriksi ja rantakuntoon!

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Sedrik, 22.04.2009.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Ja558

    Rekisteröitynyt:
    27.04.2008
    Viestejä:
    461
    Tuli käytyä kokeilemassa kyseistä treeniä.[​IMG]

    Oli kyllä aika rapsakka treeni. Noin 34 min sain aikaa kulutettua ilman lisäpainoja.
     
  2. jeppejehupoika

    Rekisteröitynyt:
    07.01.2009
    Viestejä:
    2 414
    tämä viikko mennyt lepäillessä kun ollut flunssan oireita. Koittanut syödä aika tarkkaan kun ei liikuntaa ole voinut juuri mitään harrastaa, hengästy aika helposti kun eism pari kerrosta rappusia käveli. Suolisto reagoi melko negatiivisesti sokeriin (minttusuklaata söin), puputti ihan koko päivän, onneksi oma huone töissä niin sai rauhassa piereskellä valehtelematta joku 200 x työpäivä :D

    selkä kunto viime viikonlopulta:
    [​IMG]

    Vaikka mentiin miinuskaloreilla esim kapealla otteella ylätaljassa tuli joku 15kg lisää, toisaalta jotenkin uskalsi tehdä isommillkin painoilla. Ensi viikolla on loma, nostan hiilarimäärää jonkin verran (on kyl joulukin jossa kaloreita parin päivän aikana tulee varmaan aikas paljon) mutta siis käyn kuitenkin sen 5 kertaa salilla. Tarkoitus ensi viikolla tehdä kaikki treenit max kuormituksella uupumukseen asti. Koitin muistella mikä se englanninkielinen termi oli mutten näin väsyneenä muista ja ekaa kuppia kahvia juon :) elikkäs failureen siis, tuli yhtäkkiä mieleen

    @Ja558 viestiin liittyen, sitten kun parin vuoden? päästä tuntuu ettei kehitystä lihaskasvuun tule, niin siirryn kestävyyden treenaamiseen.
     
    Viimeksi muokattu: 19.12.2015
  3. nappati

    Rekisteröitynyt:
    21.11.2014
    Viestejä:
    44
    Usein ainakin itse huomaan kun siirtyy miinuskaloreille tulee treeniin enemmän "fokusta" kun plussilla niin sarjapainot nousevat alkuun jonninverran:). Kova selkä!
     
  4. peli_mestari

    Rekisteröitynyt:
    01.12.2012
    Viestejä:
    159
    Haha. Jooh että semmoset reenit.
     
  5. hkultala

    Rekisteröitynyt:
    18.06.2001
    Viestejä:
    8 284
    Onko nuo tarkoitus tehdä tiukasti uossa järjestyksessä? vai voiko tehdä toista liikettä kun lepää toisesta?
     
  6. peli_mestari

    Rekisteröitynyt:
    01.12.2012
    Viestejä:
    159
    Ekaks juokset 1,5km
    Sitten roikut tangossa ja teet 600 käärmetanssiliikettä
    Sit juokset vielä 1,5km
    Tämä kaikki 34 minsassa
     
  7. Recycle Banned

    Rekisteröitynyt:
    19.08.2011
    Viestejä:
    2 689
    Pahintahan tuossa on ehdottomasti nuo 100 leukaa, ainakin itselle. Ei mitään käryä miten kauan menisi, mutta pelkkiin leukoihin uhrautuisi itsellä varmasti se 30min ellei paljon enemmänkin.
     
  8. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
    Oletetaan että olet saatanan kova juoksija joten kaksi mailia (4km) menee sinulta 15min pintaan. Jäljelle jää 19min.

    19*60/600 = 1.9sek. / kehonpainoliike ilman taukoja.

    Ihan hyvä uni ja sitten heräsit.
     
  9. Thug

    Rekisteröitynyt:
    16.07.2010
    Viestejä:
    767
    Btw tosta juoksusta. Ite nuorempana juoksin 5 kilsaa 18 minsaan ja coopperissa 3 kilsaa. Että mun mielestä 4 kilsaa 15 minsaan ei ole saatanan kova juoksija.
     
  10. OMG-LOL-WTF

    Rekisteröitynyt:
    15.03.2004
    Viestejä:
    1 307
    Varsinkin kun kaksi mailia ei ole lähelläkään neljää kilometriä.
     
  11. Makos

    Rekisteröitynyt:
    19.09.2014
    Viestejä:
    765
    Sen verran helpotusta, että crossfit-leukoja.

     
  12. NGF Banned

    Rekisteröitynyt:
    26.11.2014
    Viestejä:
    2 782
    hezauruksen asiantuntemus on vakuuttavaa.
     
  13. molari

    Rekisteröitynyt:
    04.11.2012
    Viestejä:
    7 738
    2 mailia ~ 3,22 km. Normaali hyväkuntoinen juoksee tuon 12 minuuttiin. Kahdessa pätkässä... eka puoliskon voi vetää kovempaa, mutta toisaalta jälkimmäisessä nuo kyykyt saattavat painaa pahemman kerran. Eli luultavasti tuossa menisi vähän pidempään tuon kuntoiselta riippuen siitä, miten ketäkin nuo kyykyt hapottavat.

    Mutta jos sanotaan vaikka, että 13 min, niin eihän se kovin paljoa muuta tuota hezauruksen laskua: 2,1 s. Vaikka ei juoksisi ollenkaan, niin 600 toistoa 34 minuuttiin: 3,4 s / toisto. Punnerrukset ja kyykyt pystyy tekemään alle sekunnin toistoilla, mutta kuka vetää sata leukaa kovinkin nopeasti? Ehkä joku kevyt heiluja, mutta onhan tuo ihan... suoritus sen juoksun kera ainakin.
     
    Viimeksi muokattu: 19.12.2015
  14. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
    Äh. Totaalimoka. Syötin googleen ja katsoin lukemat pieleen. Olisi pitänyt raksuttaa tulosta katsoessa että eihän se noin voi olla...

    No. Epäilen silti vahvasti. Kova veto jos on totta, mutta hemmetin helppo foorumilla on keulia. Jotain todisteita olisi hyvä olla. Joka tapauksessa puhutaan alle 3s. keskiarvosta per kehonpainoliike joka on tuolla määrällä erittäin kova suoritus.

    Todella kevyt kaveri jos on kyseessä niin sitten...
     
  15. molari

    Rekisteröitynyt:
    04.11.2012
    Viestejä:
    7 738
    Joo, ja joka vetää epäpuhtaita leukoja hirveällä kehon heiluriliikkeellä. Sitten tuo voisi ehkä mennä joltain, kun etenkin niistä kyykyistä pystyy säästämään aika paljon aikaa, jos ei mitenkään kovin tarkasti laskeudu alas. Sata leukaa on ihan älyttömästi jopa fuskaten kevyelle kaverillekin.

    http://www.slry.fi/toistoleuanvedon-suomen-ennatykset/

    Sanotaan näin, että en usko. Nyt on tainnut kellossa olla vähän vanhat patterit.
     
  16. Neg0t Banned

    Rekisteröitynyt:
    24.12.2002
    Viestejä:
    936
    Mä hain tänään vähän etukyykkyä isommille raudoille. Oon tehny pitkälti 60-70 kilolla riven yhteydessä toistoja, mutta nyt oon siirtänyt etukyykyn omaksi liikkeeksi. Aika kevyesti meni viimeiset kokeilut. Uskon että pienellä hiomisella vois mennä ykkönen 120-130 kg väliin. Vähä turhan nopeeta tulee otettuu paino alas, muuten tuntuu että paketti on suhteellisen hyvin kasassa. Vitosen sarjaa kun menee satkulla niin sitte alkaa oleen ihan hyvä.

     
  17. Pärre Guudman

    Rekisteröitynyt:
    27.01.2014
    Viestejä:
    842
    Pieni moka ja keharit ilkkuvat kuin demarit yritysjohtajan saadessa 100 000e ylinopeussakon.
     
  18. Hesu hopo

    Rekisteröitynyt:
    31.12.2011
    Viestejä:
    332
    Kehitykselle peukkua. Taidat lisäksi olla ainoita kavereita, jotka tähän ketjuun kirjoittelee ilman turhaa uhoa, provosointia tai liioittelua :)
     
  19. Neg0t Banned

    Rekisteröitynyt:
    24.12.2002
    Viestejä:
    936
    Tykkään keskittyä olennaiseen :D Tulokset on kyllä kasvanu ihan mukavan tasaisesti ja oon kehittäny periaattees yhtä osa-aluetta aina enemmän kerralla. Mave+penkki+kyykky yhteistulos on siellä 450-500 kg välissä riippuen päivästä ja uskon että se on riittävää koska Kendo on mulle kuitenkin se päälaji.
     
    Viimeksi muokattu: 19.12.2015
  20. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
    Kovat on lukemat. :)

    Oletko kokeillut syöttää tänne: http://symmetricstrength.com ...ja selvittää mitä ne ovat suhteessa painoon (ja ikään)?

    Smolov jr. edennyt yli puolenvälin. Enää viisi treeniä jäljellä. Saa nähdä tuleeko ikävä :rofl:
     
  21. Источник

    Rekisteröitynyt:
    21.02.2014
    Viestejä:
    1 028
    Onko kukaan kokeillut tai testannut fastaamista tullakseen hoikemmaksi? Itse olen jo parisen viikkoa sitä harjoittanut. Kuulemma fastaaminen:

    - Parantaa insuliiniherkkyyttä, kun syö vain neljän tunnin aikaikkunan aikana.
    - Joidenkin tutkimusten mukaan parantaa testosteronitasoja ja kasvuhormonin määrää.
    - Keho polttaa rasvaa, kun fastaa, jolloin hoikistuu.
     
  22. Mikko Laine

    Rekisteröitynyt:
    28.06.2001
    Viestejä:
    1 485
    No just toi. Ei oikein ole aikaa valmentajan ohjaukseen, kun ylipäätään salille pääsen melkoisen satunnaisiin aikoihin. Olis kiva osaavan valmentajan kanssa käydä myös perusliikkeet läpi etten niissä tee mitään tyhmää. Kyllähän oon välillä yrittänyt pelkän tangon kanssa normiriven tekniikkaa opetella, mutta motivaatiota ja kärsivällisyyttä vaan ei ole tarpeeksi.

    Mitäs tämä fastaaminen on? Paasto as in "fast" englannista?
     
  23. dzeeta

    Rekisteröitynyt:
    27.07.2004
    Viestejä:
    569
    Miksei tuossa kysytä pituutta? 190cm on vähän eri "normaalipaino" kuin 170cm. Jos siis tuo suhteuttaa vain painoa voimaan. Vai menikö multa jotain ohi?
     
  24. m1n1m11

    Rekisteröitynyt:
    07.11.2013
    Viestejä:
    897
    Seuraavaksi sitten GVT:tä 6 viikkoa. Penkkiä 10x10 1,5 minuutin tauoilla. Ensimmäiset pari viikkoa kahdesti viikossa, sitten kolmesti viikossa. Viidennen viikon kohdalla alkaa penkki vituttaa, mutta kuudennen viikon jälkeen kun siirtyy takaisin 3x10 sarjoihin tuntuu tyhmälle kun toistojen nitkuttamisessa ei mene aikaa juuri lainkaan. Tulee sellainen "tarttis varmaan tehrä jotain" fiilis jälkikäteen :)

    86,9kg oli aamupaino, hidasta hommaa tämä laihduttaminen :P

    [​IMG]
     
  25. Volmari

    Rekisteröitynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1 713
    Kuinka paljon tuossa saa tiputtaa painoja jos vertaa vaikka 3*10? Vois kuvitella, että alkaa hapot jylläämään ihan urakalla jossain 6 sarjan jälkeen.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti