Pötsiä pöis, mutkat suoriksi ja rantakuntoon!

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Sedrik, 22.04.2009.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Gaso

    Rekisteröitynyt:
    08.12.2002
    Viestejä:
    398
    Kyykky sattuu liikaa, kun ryhti on vähän huono ja hartioissa ei pahemmin ole lihasta. Mavea koitettiin niin, että laitoin 10 kg kiekot tankoon, mutta oli liian painava. Nyt ei sitten tangolla suostuta edes koittaan mitään, kun sattuu tai on kuitenkin liian painava :hammer:

    Itse treenailen starting strengthin mukaan, niin vähän menee sormi suuhun tuon kanssa :think:
     
  2. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    3 995
    Sattuu mihin? Vammoihin? Vai niihin lihaksiin vain siksi, että niitä treenataan?

    Se ryhti nyt ei ainakaan parane eikä ne lihaksetkaan lisäänny, jos et yritä sen eteen mitään tehdä. Jostain on kaikkien aina ollut pakko aloittaa. Jos vaikka aluksi treeniä niillä käsipainoilla, mutta kehityksen myötä ei se tankokaan liian painava ole ja se kannattaa ottaa mukaan kuvioon.
     
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

    Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Tavoteilluin poikamies

    Rekisteröitynyt:
    06.02.2009
    Viestejä:
    1 462
    Se on laiska paska eikä siihen mitään ulkopuolelta tulevaa lääkettä ole. Maven ja kyykyn voi aloittaa pelkällä tangolla.

    Kts. nämä 5 x 5 ohjelmat.
     
  5. sahanpuru

    Rekisteröitynyt:
    01.05.2007
    Viestejä:
    585
    Jatkuva heran syöminen tekee maksalle hallaa. Sun annokset vaurioittaa maksaa ja munuaisia.
     
  6. NeeGa

    Rekisteröitynyt:
    20.01.2008
    Viestejä:
    239
    Siksi, että täysin ilman energiaa treenaaminen tuo vain helvetin huonon olon, eikä jaksa treenata kunnolla.

    Kai sitä pudottaisi vaikka 5kg viikossa mutta kun ei lähde. Eikä niin kovaa stressiä ole asiasta, että alkaisin täyttä nälkäkuuria vetämään. Vähän vain ihmetyttää tuo hidas tahti, kun liikuntaa on ja syöminenkään ei ole kovin suurta.
     
  7. Keljumus

    Rekisteröitynyt:
    26.09.2007
    Viestejä:
    1 065
    Ei sitä kannata ihmetellä. Käy uudestaan läpi kaikki asiaan vaikuttavat tekijät.

    Merkitse viikon ajalta joka ikinen syömäsi murunen ylös. Varmista, ettet yliarvioi liikunnalla kulutettuja kaloreita: tunnin peruskuntoilu kannattaa arvioida 200kcal arvoiseksi. Ole armoton itsellesi yhden viikon ajan ja selvitä perustilanne niin tarkasti kuin mahdollista.

    Kannattaa myös muistaa, että nuo kovimmat pudotustahdit toteutuvat vain reilusti ylipainoisilla henkilöillä ja miehillä, joihin kumpaakaan sinä et käsittääkseni lukeudu.
     
  8. Melchor

    Rekisteröitynyt:
    30.08.2001
    Viestejä:
    372
    Oisko tähän jotain tutkimusta asiasta? Koska yksikään lääkäri ei ole itselleni asiasta mitään sanonut kun käyttö on järkevää eli päivän prot saanti n. 2g per kg rasvattomasta massasta. Ja sairautena vielä munuaisten vajaatoimintaa eli alan expertin kanssa asioita käyty useasti läpi.

    Sent from my LT15i using Tapatalk 2
     
  9. duris

    Rekisteröitynyt:
    17.04.2002
    Viestejä:
    184
    Tälläisten väittämien tueksi tosiaan kaipaisi lähdettä/tutkimustuloksia. Muuten voisi sanoa että paskapuhetta.
     
  10. masaf1

    Rekisteröitynyt:
    16.12.2000
    Viestejä:
    340
    Voi olla, että pitää aloittaa luudanvarrella, siitä sitten eka Z-tankoon (8 kg) ja pikku hiljaa 20 kg tankoon... Anyways, pienestä se lähtee jos ei suuresta pysty.
     
  11. latexii

    Rekisteröitynyt:
    01.11.2000
    Viestejä:
    2 781
    HAhah miten hauskaa luettavaa :D Poltat röökiä että pysyy metabolia yllä ? aiheuttaen paskaa esim. sydämmelle ja keuhkoille.. siiistiii. Vedät vieläpä 250gr (valtaosa?!?!?!) kasviksia vrk aikana, perkele onhan se vähä yli 1pss esim. rainbowin herne-maissi-paprika -komboa ... Kysyn mielenkiinnosta jos toi 250gr on jotenkin valtaosa niin mitä se loppuosa on ?

    Kova tulos toi 10 kiloa parissa vkossa, varmaan kaikki ollut läskiä :kippis:
     
  12. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    3 995
    Laitappa tälle jotain faktaa useammasta lähteestä, niin uskon. Muuten pidän kyllä päivän "parhaana" postauksena :)
     
  13. sahanpuru

    Rekisteröitynyt:
    01.05.2007
    Viestejä:
    585
    Mene mittauttamaan arvosi ja huomaat. Toinenkin haitta tuossa sinun liha korvataan heralla reseptissä on.

     
  14. Volmari

    Rekisteröitynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1 713
    Nyt ei tainnut mennä oikein putkeen tuo lainaus, pätkä minkä laitoit näyttää kokonaisuudessaan tältä:

    "Ok, itse ounastelen jotain että "lihaskudosproteiini" sulaa hitaammin kun taas hera on niin nopeaa että se ei riitä pitämään kehoa anabolisessa (lihasta kasvattavassa) tilassa kun korkeintaan jonkun tunnin verran?"

    Tämä siis löytyy pakkikselta jonkun random jampan kirjoituksesta, mikä puolestaan on otettu näköjään finfood.fi sivustolta. Finfoodin tehtävä on puolestaan edistää suomalaista ruokakulttuuria ja suomalaisia elintarvikkeita. Ei se mikään ihmekään, että lihan syönti on heidän mielestään aina parempaa kuin heran juominen.

    Jos sulla on jotain oikeasti relevanttia dataa laittaa, niin laita ihmeessä.
     
  15. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    3 995
    Mittavissa verikokeissa käytiin vuosi sitten eikä sieltä löydetty mitään maksa- tai munuaisongelmiin liittyvää. Laita nyt sitä todistetta väitteillesi äläkä pelkästään jauha tuollaista jonninjoutavaa juttua.
     
  16. Maski

    Rekisteröitynyt:
    Viestejä:
    0
    Ethän sä ilman energiaa ole jos sulla on rasvaa kehossa. Mutta tee ihan niin kuin itse lystäät. Tarjosin ratkaisun sun ihmettelylle mutten toki pakota kokeilemaan samaa. Jatka vain ihmettelyäsi. Itse olen tätä tahtia kuukaudessa BMI 31 -> 22 joista vain ensimmäisenä neljänä päivänä näin nälkää kun kroppa kiljui sitä normaalia pizza hamppari limsa karkki sipsi voileipä rannari kalapuikko ruokavaliota. Nyt kun ruokavalio on neljänneksen määrältään mutta laadullisesti oiva (kokoliha, vihanneksia, nokare juustoa, hieman voita, oliiviöljyä ja suolaa) niin en kyllä näe nälkää. Oikeastaan nykyinen ruokavalio on silkkaa luksusta vaikka ruokakustannuksetkin tipahtivat. Siirtyminen onnistuneesti tähän valioon tosin vaati tuon paasto- & ketoosijakson onnistuaakseen että insuliinitasot rauhoittuivat ja leptiini tuli nollattua.
     
  17. sahanpuru

    Rekisteröitynyt:
    01.05.2007
    Viestejä:
    585
    Se riippuu ihmisestä, mutta oireita voi tulla pidemmän päälle. Älkää missään nimessä noudattako ihmiset pokkuksen reseptiä, juuri teidän keholle se voi olla hengenvaarallinen. Terveintä ja nopeimman kehityksen saa lihalla ja maltillisella heran käytöllä.
     
  18. Pokkus

    Rekisteröitynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    3 995
    Ensinnäkin, en ole edes pyytänyt ketään noudattamaan mitään reseptiäni.
    Toiseksi, edelleen odotan sitä vastausta, jolla todistat nuo edellä olevat väitteesi heran vaarallisuudesta käyttömäärällä ~130g/päivä (=~100g proteiinia/päivä).
     
  19. latexii

    Rekisteröitynyt:
    01.11.2000
    Viestejä:
    2 781
    Mitattu moneen kertaan (joka vuosi kaikki arvot) eikä koskaan mitään sanomista. Heraproteiiniakin menee 3 "annosta" päivässä :) Proteiinia ylipäätään menee vähä yli 2g x rasvaton oma paino.. Oliko muuta ?
     
  20. NeeGa

    Rekisteröitynyt:
    20.01.2008
    Viestejä:
    239
    Verensokeri pysyy varmasti mukavan tasaisena kun liikkuu paljon syömättä ja suvussa pyörivä diabetes vielä nostaa omankin riskini sinne 50% luokkaan :think:

    BMI on n.24 luokkaa ja missään vaiheessa kroppa ei huuda mitään pizzahamppari-ruokavaliota, kun sellaista ei ole edes ollut. Pahin heikkous on karkki, joka sekin on rajoitettu viikonlopuille ja järkevissä määrin.

    Tavoitteena kun ei ole pelkästään riuduttaa itseään vaan päästä oikeasti parempaan kuntoon. Lisäksi salitreeni menee melkoisen hukkaan paastoamalla.
     
  21. NeeGa

    Rekisteröitynyt:
    20.01.2008
    Viestejä:
    239
    No joo mitään ruokapäiväkirjaa ei ole tullut pidettyä vaan lähinnä mietittyä siinä päivän aikana mikä on järkevää. Ylimääräiset välipalat pois jne. Kolmisen kertaa tulee päivän aikana syötyä.

    Liikkuessa on aika usein käytössä on sykemittari, joka lajista ja treenin kovuudesta riippuen kertoo tunnin kulutukseksi n. 250-600kcal
    59kg on tällä hetkellä painoa ja mittaa 155cm, eli ihan pahimman luokan ylipainon puolella ei olla. 52kg olen pitänyt lopullisena tavoitteena :think:
     
  22. Kaaaapo

    Rekisteröitynyt:
    06.08.2009
    Viestejä:
    2 494
    sahanpuru ja Maski on näköjään tarjonnut tänne kaiken mitä ihmisten tarvii tietää ruokavaliosta, kuntoilusta ja muutenkin kehon fyysisestä hyvinvoinnista. Ei nyt oikeesti äijät :D

    Nyt ei voi kun toivoa, ettei kukaan ole niin idiootti, että olisi jotain oppia näiden teksteistä ottanut.
     
  23. Maski

    Rekisteröitynyt:
    Viestejä:
    0
    Toihan on normaalipaino! Sain jotenkin sellaisen kuvan, että olet niinikään joku 35 BMI läskipallero joka kitisee painostaan muttei oikeasti tee asialle mitään, sorii... :D Mun radikaalidieetti tepsii oman kaltaisiin tapauksiin, mutten kyllä lähtisi tolla indeksillä koittamaan.

    Mitä verensokeriin tulee niin VHH pitää nimenomaan sen aisoissa. Siksi en itse nälkää näekään alkushokin jälkeen. Oikeastaan melkein pelottavaa herätä aamulla olematta lainkaan nälkäinen. Pari päivää on välissä mennyt syömättä huomaamatta koko asiaa jos on ollut paljon hommaa.

    Otin oppia toiselta idiootilta. ;) Ja puhuvathan tulokset puolestaan pentele sentään selvää kieltä, ei siitä pääse mihinkään. :smoke:
    http://voices.yahoo.com/christian-bales-weight-loss-machinist-this-66659.html
     
  24. NeeGa

    Rekisteröitynyt:
    20.01.2008
    Viestejä:
    239
    Mainitsin kyllä jotain 14 liikuntatunnista/viikko ;)

    Aika lähelle 25 taitaa mennä mutten ole tuota BMI:tä niin tuijottanut. Vaikka näillä lihasmäärillä se varmaan pitää aika hyvin paikkansa.
     
  25. MediumRare

    Rekisteröitynyt:
    10.06.2011
    Viestejä:
    59
    Ja tämä perustuu mihin? Yritätkö väittää että esimerkiksi suhteellisen tunnettua IF "tyyliä" hyödyntämällä salitreenit menevät hukkaan?

    Nyt joku järki.
     
  26. NeeGa

    Rekisteröitynyt:
    20.01.2008
    Viestejä:
    239
    En tiedä mikä on IF mutta kasittääkseni lihaskin tarvitsee rakennusaineita, joka ei syömättömyydellä taida onnistua.

    Liittyen aiempaan, miksi en menisi esim. treeneihin syömättä keskusteluun.

    Toisaalta eipä tavoite olekaan mitkään äärimmäiset lihakset mutta jonkinlainen lihaskunto ja voima olisi ihan hyvä jo työnkin kannalta olla.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti