Philips vs. Sennheiser vs. Beyerdynamic kuulokkeet

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja zest, 19.01.2008.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. k0jootti

Rekisteröitynyt:
    20.05.2007
    Hmm, noita Philipsin SBC HP1000 kuulokkeita ei taida enää ainakaan suomalaisista kaupoista löytyä? Pikainen googletus ei tuottanut tulosta. :/

2. TKorho

Rekisteröitynyt:
    03.10.2000
    Ilmeisesti ei, se on kai lopetettu. Korvautuu kai 9000-mallilla. Lue tämän threadin ensimmäinen postaus.
    [signature]TKorho -[/signature]

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. zest

Rekisteröitynyt:
    25.12.2000
    Niin, paitsi että tuo 9000-malli on äänenlaadultaan täys susi, ei lähelläkään 1000:a. Ja kyseessä on tällä hetkellä Philipsin "paras", tai ainakin kallein malli, joten ilmeisesti Philips ei enää valmista kunnollisia kuulokkeita. Itse nuo erehdyin ostamaan kun speksit olivat täysin samat, ja mitään arvosteluja en löytänyt. Mutta jos käytetyt 1000:set jostain löytää niin suosittelen.

5. TKorho

Rekisteröitynyt:
    03.10.2000
    Hmm. Okei.
    Pitäisi päästä tekemään A-B vertailu, mutta itse olen saman hintaluokan versioksi ehdottanut Pioneerin SE-A1000:sta. Ainaskii mulla on!
    Heikkouksiakin on: karkeat mutta muuten hyvin muotoillut korvatyynyt ja megapitkä 6m "kotiteatterijohto" on joskus tiellä. Joka tosin toimii ihan hyvin yöllä leffoja katsoessa.

Ei tietenkään pärjää esim HD650:lle, ja voisi kuvitella että paremmat Beyerdynamicsit myös voittavat, mutta en tunne niitä kovin hyvin. Toisaalta taas valitsin nuo HD555:n ja HD595:n edelle, ja mielestäni selkeällä voitolla kirkkaudessa ja äänen tarkkuudessa.

6. eXeonical

Rekisteröitynyt:
    23.07.2002
    Minulla oma 990 on kytketty kotiteatterivahvistimeen, ja tietokone (musat & leffat) on kytketty SPDIFillä digitaalisesti vahvistimeen. 990 kuullostaa aika hyvältä ilmankin, mutta on minusta ääni on häiriöttömämpi näin, kuin jos se olisi kytkettynä tietokoneen outputteihin. Ja ääni on vähän lämpimämpi ja basso parempi.

Joo, se pääpanta on semmoinen ohut metallikisko. Sitä on aika helppo taivutella. Varmaan käytössä löystynee päänmuotoiseksi.

[signature]Hiljaa hyvä tulee.[/signature]

7. eXeonical

Rekisteröitynyt:
    23.07.2002
    Minulla oli ennen SR-80 kuulokkeet. Ihan kivat luurit sinänsä, rupeavat vain koskemaan korviin :|

[signature]Hiljaa hyvä tulee.[/signature]

8. TKorho

Rekisteröitynyt:
    03.10.2000
    Omalta kuuntelukierrokseltani olisi myös rankannut Gradot todella korkealle äänen-laatu/hintasuhteella. Mutta se muotoilu on niin arsesta että hyllyyn jäivät. Kai se joillekuille sopii?

9. TeknoR

Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Jep, itse juuri vaihdoin Gradon bowlit Sennheiser HD-414 tyynyihin (8e) ja micro-onen headsetistä (13e :D) paksu pehmuste pantaan. Nyt on suht mukavat ja jaksaa pitää päässä :)
    [signature]E4500 @ 3.6GHz > MSI P35 Neo3 > X1950 Pro > 2GB DDR2
    #GNU/Linux @ Quakenet
    Lähteekö lentokone lentoon liukuhihnalta?[/signature]

10. force115

Rekisteröitynyt:
    13.07.2003
    Kiinnostais vielä mistä kuulokkeista tuon pehmusteen pantaan laitoit ja tuliko kuulokkeista paljonkin mukavemmat päähän?

11. TeknoR

Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    http://www.mikrosepat.fi/etusivu/micro-one/micro-one-stereokuulokkeet-mikrofoni-deluxe.html?vmcchk=1

ja huomattavasti mukavemmat tuli.
    [signature]E4500 @ 3.6GHz > MSI P35 Neo3 > X1950 Pro > 2GB DDR2
    #GNU/Linux @ Quakenet
    Lähteekö lentokone lentoon liukuhihnalta?[/signature]

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus