Perkeleen naapurit, mitä tehdä?

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja Muroasiamies, 18.03.2007.

1. pog

Rekisteröitynyt:
    12.10.2007
    "hieman erikoinen" on lievästi ilmaistu. Itse pysyisin tuollaisesta seinähullusta pitkällä.

Kuinka laajaa toimintaa? Itse viikoittain hitsailen ja rälläköin harrasteautoa pihassani, eikä minua vähempää voisi naapurien mielipiteet asiasta kiinnostaa, kun itse joudun kuuntelemaan heidän polttopuiden sirkelöintiä, moottoripyörien tyhjäkäynti papatusta yms.

2. Tommi_82

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Jaa-a, on tuossa parin vuoden sisään useampikin paalausikäinen, tietyn saksalaismerkin edustaja purettu osiksi. Romun keräykseen menevät korit sitten lojuvat pihassa enemmän tai vähemmän aikaa.
    Ainakaan omaan silmään tuollainen 90-luvun alun ruosteinen kori pukkien päällä täynnä irtoromua ei ole mikään kovin mieltä ylentävä näky.

3. TeknoR

Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Missäpäin Suomea? :D

4. Phoenx

Rekisteröitynyt:
    20.11.2007
    Kauankohan menee ku se sen eukko lähtee kävelemään, pistetäänkö veikkaukset pystyyn :D

5. Hard-Decoded

Rekisteröitynyt:
    26.09.2016
    Yllättävän pitkään (=vuosia) jotkin naiset sietävät miehiään - oli yhteisiä lapsia tai ei - vaikka mies olisi:

a) työtön rappioalkoholisti
    b) vaimonhakkaaja
    c) sekopää
    d) eri kombinaatioita edellisistä.

Toki parempi jos nainen pistäisi miehen pellolle. Ei ehkä paljon paranna tilannetta jos se mies jää siihen asumaan vaimon lähtiessä lapsineen muualle...?

6. Tommi_82

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Itäisessä suomessahan tämä...
    Maaseudulla tuollaisen toiminnan ymmärrän hyvin, siellä nuo romut ei paista kun omaan silmään, mutta taajama-alueella keskellä omakotialuetta tuollainen pistää vähän silmään :D

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen