Pelien ostaminen intiasta?

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja FuLL, 22.09.2013.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. FuLL

Rekisteröitynyt:
    07.04.2002
    Nyt kun on mahdollisuus ostella esim originista pelejä muista maista proxyjen avulla PC:lle niin onko kukaan testannut PS3/X360 pelien tilaamista intiasta?

Houkuttelisi kovasti GTA V hintaan 35€ sis pk.. Tosin ilman tullia ja alvia muttamutta. Kokemuksia?

Grand Theft Auto V -: Flipkart.com

2. anaatti

Rekisteröitynyt:
    20.12.1999
    Jostain toisesta puodista yritin tilata bioshockin steam-keytä proxyn avulla. Katoin intialaiset osoitteet ja puhelinnumerot googlella.
    Ei mennyt luottokortti silti millään läpi ja lopulta luovutin.

3. kautium

Rekisteröitynyt:
    31.01.2007
    Ei siinä pitäisi mitään erityistä ongelmaa olla, kunhan varmistaa vain että peli ei ole tavalla tai toisella kielisidonnainen. Mm. itse ostin BF3 Premiumin sieltä joskus viime vuonna reilusti alle puoleen hintaan meikäläistä valuuttaa.

Itse asiassa Originin käyttöehdoissakaan sitä ei ole varsinaisesti kielletty ja miksipä toisaalta olisikaan, kun lopputulos on kuitenkin ihan sama kuin olisi lomalla ja ostaisi pelin käyttäen paikallista verkkoyhteyttä.

Edit.
    Ääh, unohda koko juttu. Luin ensin virheellisesti, että tämä koski juuri PC-pelien ostamista.

4. Zepi

Rekisteröitynyt:
    26.08.2000
    Myyjät pystyvät tekemään vertailun luottokortin oikean osoitteen ja antamasi osoitteen välillä, joten jos he oikeasti tarkastavat tuon, niin on aika vaikea kusettaa.

Itse kiersin joskus google-playn suojauksia siirtämällä luottokorttini laskutusosoitteen oikeasti Saksaan, jonka jälkeen kortti toimi ongelmitta tilauksien maksuun. Tuo kävi ongelmattomasti, koska asuin itse oikeasti Saksassa tuolloin ja pankkiani ei häirinnyt yhtään vaihtaa laskutusosoitetta.

5. Daputti

Rekisteröitynyt:
    11.12.2009
    Ostin silloin kauan sitten BF3:een Premiumin Intiasta, hyvin silloin toimi Electronilla.

6. unboundnrg

Rekisteröitynyt:
    30.12.2010
    Itse en ainakaan viitsisi odotella pahimmillaan viikkoja parin euron tähden...

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen