Paskanjauhanta ketju

Viestiketju alueella 'Viihde-elektroniikka, kamerat ja Hifi' , aloittaja jooseppijuu, 16.03.2014.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. heyrst

Rekisteröitynyt:
    31.12.2001
    En ole yllättynyt että maalenkki ongelmat olisi sulle hepreaa. Tosin en ole tuota virtajohto keskustelua jaksanut seurata kun vaaditaan vähän yhtä asioista pihalla oleva kuin sinä että näkee virtajohtojen vaihdot maaongelmien ratkaisuksi.

Tässä ketjussa asiattomin löytyy sieltä peilin takaa. Ja jos vielä olet tuon heyrsti nimimerkin takana tuolla HH:lla niin se kyllä kruunaa koko toiminnan et olet sielläkin huonokäytöksinen. Toki kyllä lupailit mulle tekeväsi sinne tunnuksen kun kieltäydyin sinne tekemästä tunnuksia. Et maininnut että mun puolesta aiot kirjoitellakin siellä.

2. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007
    kun et löytänyt edes mainitsemaani ketjuun niin tuosta yksi esimerkki

3. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007
    tuosta hieman lisää murotietämystä

4. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007
    Kerro nyt niistä mittauksistasi?

Vai oletko pelkkää paskapuhetta koko mies?

miksi en saisi mainostaa kaapeleitani?

5. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007
    Jounika niin velmu kaveri, että ihan hänen takiaan en suostu osallistumaan sovittuun sokkotestiin ennenkuin hän paljastaa KAIKKI mittaustapansa, joiden avulla hän kertoo todistavansa ettei kaapeleista saa mittaamalla eroja jotka olisi korvin kuultavissa.

niin ja kaapeleiden täytyy olla saman pituiset ja paksuiset.

ei kuten jounika haluaisi mittailla metrin 6mm^2 kaapelia vs 7 metrin 0,75mm^2!!!

6. Tero70

Rekisteröitynyt:
    01.06.2012
    Jotenkin olen odotellut tuota ensimmäistä lausetta. :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

7. Tommi_82

Rekisteröitynyt:
    27.11.2003
    Selityksiä selityksiä, eiköhän se ala olla jo kaikille selvää että jooseppi on trolli koko ukko, eikä häntä tulla ikinä saamaan minkään valtakunnan sokkokuunteluun. Aina löytyy joku syy, millon murot kuseksii nurkkiin ja millon pitäisi olla jonkun muun todistamassa hänelle jotain ennenkun suostuu, seuraavaksi varmaan kuun asento on väärä...

8. Tukkeuma

Rekisteröitynyt:
    26.11.2004
    Niin mitenkä nyt oli? Päättämisvaikeuksia? :rolleyes: Suu kyllä käy kokoajan niin että sylki lentää...

9. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007
    Jounika on niin moneen kertaan kehuskellut mittauksillaan, että olisi miehen aika lunastaa puheensa todeksi. Vai onko jounika pelkkä huijari?

jounika, noh kerrohan mittauksesi?
    voit myös käydä ne postaamassa HH puolella ja haukkumassa kimmoston pelleksi (kuten minut täällä) kun hänkin on sitä mieltä että kaapeleilla saadaan aikaan kuultavia eroja

10. heyrst

Rekisteröitynyt:
    31.12.2001
    Mittauksista olen minäkin puhunut ja saunonut sitä et eroja löydetään mittauksissa, mutta niillä just todistetaan olevan niin pieniä ettei mahdollista kuulla. Joka tarkoittaa kansan kielessä ettei eroja löydetä mittaamalla.

11. Crasso

Rekisteröitynyt:
    11.07.2012

Jounika edellä pariin otteeseen ainakin sanoi Kimmoston asiansa osaavaksi, joten älä laita sanoja toisten suuhun. Sitäpaitsi kukaan järkevä ei eroja kiellä kun ei anneta mitään viitekehystä (eli esim 8m 0.75mm[sup]2[/sup] kaapeli sopivilla ominaisuuksilla vs 2m kaapeli). Tämän Kimmosto ja Jounika tietää. Kun piuhat ovat lähtökohtaisesti samalla viivalla niin erot katoaa sitä myötä kuin sähköiset ominaisuudet lähestyy toisiaan. Eli maailman hienoin kaapeli ja rautahenkari soi samalla tavalla jos veto on lyhyt (resistanssi menee olemattomaksi). Huomasit varmaan tuon sanan jo aikaisemmin Jounikan viesteistä...

Ps. On sulla tapa "keskustella".

12. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007

niin kyllä kimmosto osaa asiansa, jounika ei (eikä hezah myöskään)

lainaan uudestaan kimmoston postauksen hh foorumilta:

Vs: Kerran vielä kaiutinkaapeleista

Lainaus R Virtanen kirjoitti: Katso viesti
    Suorastaan järisyttävää on sekin, että mittauksilla sitten nyt saatiin selviä eroja eri kaapeliden välillä. Tähän saakka on ollut hirmuista äänekästä vänkäystä, että eroja ei voi mitaten erottaa, tai eroja ei edes ole.

kimmosto:
    Tämän täytyy olla erehdys tai jonkun mielikuvitusta, koska osa kuultavien erojen aiheuttajista on ollut mitattavissa niin kauan kuin sähköä on pystytty mittaamaan.
    "

puhuuko kimmosto tässä nyt paskaa vai onko niin että jounika/hezah ja te kaikki muut olette väärässä?

13. heyrst

Rekisteröitynyt:
    31.12.2001
    Tottakai kuultavat erot ovat mitattavissa kun erotkin mitä ei vielä mahdollista kuulla on mitattavissa.

Se vaan että kuultavat erota vaatii epäasiallisia kaapeleita kuten ylipitkät 0,75mm^2 piuhat verrattuna asiallisiin.

14. HeZaH

Rekisteröitynyt:
    19.02.2010
    Koskas minä olen mittauksia tehnyt? :think:

Kovasti JJ vaatii kokoajan muilta ammattitaitoa. Missä se SINUN ammattitaito on????

15. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007

eli sanotko nyt että kimmosto on idiootti ja sä oot oikeessa?

mitähän kimmosto vastaisi, jos häneltä kysytään löytyykö ei ylimitoitetuista kaapeleista kuultavia eroja?

16. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007
    Testaisin pari päivää sitten omia uusimpia mielettömiä diy wannabe jorma design kaapeleita ja kaverin kanssa toteutettiin sokkokuuntelu, jossa siis itse olin kuuntelemassa. Sain 15/15 oikein.

kaksi kaapelia, sama pituus ja sama halkaisija.
    toinen oli tavan robinhood kuparikaapelia.

lakanat pingotettu kaiuttimien ja vahvistimen eteen etten nähnyt kun kaveri vaihteli kaapeleita. Niin ja en nähnyt lakanoiden läpi.

ensimmäiset viisi kuuntelua tehtiin ABX tyylillä, jonka jälkeen halusin lisää haastetta ja loput oli XX joista kerroin kumpi oli yberkaapelini. Loppua kohti kuuntelu vaikeutui selvästi, vähän niinku kuunteluväsymys iski eikä niin jaksabut enään keskittyä (tää on ihan tutkitusti havaittu juttu).

kappaleena eräs katie meluan biisi flac muodossa. En nyt muista nimeä, mutta kerron ku muistan.

melkein loppusuoralla kaveri yritti huijata kuten heyrst huijasi omassa "sokkotestissä". Tiesin minkälaiset päät kaapeleissa on ja kaveri "vahingossa" työnsi yhdet kaapelipäät lakanoiden takaa näkyviin.
    mutta hän ei saanut huijattua minua. Kyseessä oli irtonaiset lyhyet johonpätkät joilla yritti kusettaa...

17. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007

saisko jotain perusteluita viimeiselle viestillesi?

18. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007

itsekin muutit lainauksen?

olen vastannut kaikkiin olennaisiin kysymyksiin. Kaikkeen paskanjauhamiseen ei kerkeä vastailla.

millä tavalla en ole ymmärtänyt sokkotestin merkitystä?
    pitäisikö se tehdä kuten heyrst eli kertoa "nyt soi kaapeli A" ja soittaa ihan eri kaapelia?
    heyrstiä olen kutsunut huijariksi, koska hän itse myöntää huijanneensa järjestämässään "sokkotestissä". Eikä hän silloin ole huijari?

jotain sovitaan, mutta muuttamalla sovittua kertomatta siitä kenellekkään on kyllä mielestäni huijaamista?

19. HeZaH

Rekisteröitynyt:
    19.02.2010
    Moonwristin kyselyihin et ole vastaillut.

20. heyrst

Rekisteröitynyt:
    31.12.2001
    Olipas tarina. Noh kannattaa käydä nappaan se milli sit siitä haasteesta..

21. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007

miksi minun pitäisi vastata jokaikiseen kysymykseen, mutta muut eivät vastaa edes ketjun aiheeseen eniten liittyvään kysymykseen eli:

minkälaisia kokemuksia teillä on hifistä ja eri kaapeleista.

ainoat vastaukset kaapeleista on kun on verrattu kahta identtistä kuparikaapelia ja gale kertoma omista kalliista kaapeleista.

entä te muut?

heyrstkin kehuskeli kuinka leikki vain mukana idioottien kanssa sen aikaa kun teki niille kaapeleita (tienaten rahaa), mutta ei kertonut lainkaan mitä kaapeleita itse testaillut ja millä laitteilla???

mitä kokemusta sinulla Hezah on kaapeleista?
    kerro edes millä tavalla sinä mittaisit kaapeleita?
    saisitko näillä mittauksilla todistettua sen ettei kaapeleissa ole muka kuultavia eroja?
    mittaisitko sinäkin täysin erimittaisia kaapeleita kuten jounika? Jos näin on niin miksi ihmeessä???

22. HeZaH

Rekisteröitynyt:
    19.02.2010
    Moonwrist kysyi sinulta asialtaisia kysymyksiä. Miksi yrität kuitata nämä kysymykset omilla kysymyksilläsi?

23. heyrst

Rekisteröitynyt:
    31.12.2001
    Onhan tässä ketjussa kuviakin joistain laitteista toisin kuin sinulta.
    Ja kyllä mä sullekin hopeakaapelin tekisin juuri sellaisena kuin pyydät vaikka pitäisit täysin paskaa piuhaa suojauksiltaan. Sen sijaan jos hyvää piuhaa teen en kysele sulta millaiset teen. Sun tapauksessa tosin etumaksu ja sen verran reippaasti pyytäneet että korvaa vaivan.

24. jooseppijuu

Rekisteröitynyt:
    13.12.2007
    Hyvä että muutkin jo myöntävät heyrstin huijanneen -> heyrst on huijari siis.

mitä heyrst saavutti tuolla huijauksellaan teidän mielestä?

silläkö hän todisti ettei kaapeleissa ole kuultavia eroja?

25. HeZaH

Rekisteröitynyt:
    19.02.2010
    Koska vastaat Moonwristin kysymyksiin?

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä