Paras näyttö Hybrid / 2-in-1:ssa?

Viestiketju alueella 'Kannettavat tietokoneet: PC & Mac' , aloittaja Eve-Mike, 12.02.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Eve-Mike

Rekisteröitynyt:
    24.11.2015
    Tervehdys!

Olen Michael Eve-Techistä. Olen itse lueskellut näitä muron sivustoja jo kymmenisen vuotta toisella käyttäjätunnuksella mutta tällä kertaa näin kirjoittelen näin "virallisesti".

Kuten jotkut ovat saattaneet lukeakin Muron uutissivuilta, kehitämme tällä hetkellä uutta hybrid taulutietokonetta. Mielleyhtymäksi kelpaa varsin hyvin Microsoftin Surface.

Jotta saisimme erittäin käyttäjäystävällisen tuotoksen kehitettyä, kysymme, ominaisuudet ja speksit yksi kerrallaan, loppukäyttäjien mielipiteitä. Pyramid Flipper (projektin codename) tulee siis olemaan joukon järjellä harkittu laite!

Tällä hetkellä eve.communityssä keskustelemme optimaalisesta näytöstä. Kirkkaus, värit, kuvasuhde, kuvanlaatu ja virrankulutus ovat meille kaikille tärkeitä asioita resoluution ollessa makuasia.

Mistä koostuvat teidän mielestä parhaan näytön ainekset?
    Mitä näytössä on pakko löytyä?
    Mikä on paras näyttö jonka olet nähnyt? Henkilökohtainen suosikkini on Samsungin 8.4" OLED (Sama kuin 8.4" tab S & Dell Venue 8 7000)

2. KLF

Rekisteröitynyt:
    06.10.1999
    Hankin tuossa vuodenvaihteessa käytetyn 10.5" Tab S:än ihan sen OLED näytön vuoksi, mediantoistoon. Siinä mielessä kallis hankinta että olkkarin tv saattaa vaihtua olediin jossain välissä.. :D

Olennaisinta omasta mielestä on hyvä värientoisto ja katselukulmat. Jos laitteella on tarkoitus tehdä muutakin kuin surffata facebookissa, niin mieluiten 16:10 kuvasuhteella. Ipadin 4:3 on ihan hanurista niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin yle areenan katselussa.

Resoluutio on makuasia sen jälkeen, kun sitä on tarpeeksi. 1080p käytännön minimi nykypäivänä omasta mielestä.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen