Pääsy meilehin ulkomailta ei onnistu

Viestiketju alueella 'Internet, tietoturva ja muu tietoliikenne' , aloittaja Eira2016, 03.10.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Eira2016

Rekisteröitynyt:
    03.10.2016
    Hei!

Olen reissun päällä Aasiassa enkä ole päässyt meileihini 5 päivään en iPhonesta enkä lapparistani. En voi pyytää palautusemailia toiseen varaosoitteeseen, koska SIIHENKIN kirjaudun uudesta sijainnista eikä sekään toimi. Voi saakeli miten turhauttavaa!!!!!! Olen yrittänyt palauttaa hotmail- tilini pyytämällä suojauskoodia osoitteeseen, jonka jouduin luomaan tätä varten. Saan koodit outlookiin kyllä mutta hotmailin palautussivulla koodi ei avaa mitään. Sivu jää lataamaan. (Viime marraskuussa Kyproksella oli sama ongelma mutta silloin minulta kysyttiin kaikkia tilitietoja esim kenelle olen meiliä lähettänyt ja saanut jne jne ja tilini avattiin silloin mutta nyt tuotakaan mahdollisuutta ei näy avautuvan. )Joskus koodia olen pyytänyt tekstarilla kännykkääni mutta useimmiten koodi ei tule perille ollenkaan. Nyt olen kai yrittänyt niin monta kertaa, ettei mikään onnistu. Olin Italiassa2 vkoa ennen tätä eikä minulla ollut mitään ongelmia meilieni kanssa. Latasin jopa Chromen ( käytän firefoxia näin muuten) kokeillakseni auttaisiko se mutta ei toiminut.

Auttaisitteko te viisaammat minua, mun keinot ja neuvot on nyt loppu. Mitä mä voin tehdä saadakseni meilit toimimaan? siellä kuitenkin on elaskuja sun muuta, joiden tiedot mun on saatava.

t ET

2. Ormu

Rekisteröitynyt:
    09.10.2006
    Isot sähköpostipalvelut ovat tiukentaneet turvatoimintojaan ja nähtävästi homma on lähtenyt vähän hanskasta. Itse en päässyt jokin aika sitten kakkososoitteeseeni (Gmailissa) käsiksi edes Suomessa, kun käytin silloin eri operaattorin liittymää kuin normaalisti.

2-vaiheisen tunnistautumisen käyttöönotto voi auttaa (jos Hotmail sellaista tukee), silloin palvelu ei ehkä käyttäydy yhtä vainoharhaisesti. Se parantaa tietoturvaa muutenkin. Toki ensin pitää päästä kirjautumaan normaalisti, jotta sen voi ottaa käyttöön.

Suomalainen VPN-yhteys voi myös auttaa, tosin voi olla, että silläkään ei toimi.

3. iSteel

Rekisteröitynyt:
    17.12.2012
    Ainakaan Kiinasta ei pääse VPN:n yli mihinkään (jos joku tietää miten, niin mua kiinnostaa). Googlen palvelut on blokattu täysin tai jos toimii niin on tosi hyvä tuuri. Jotkut nettipelit saattaa tuurilla toimia. Hyvä käytäntö on pitää osoitetta jollain suomalaisella toimijalla. Minulla on oma saitti johon kuuluu 5 sähköpostiosoitetta omalla domainnimellä. Tuollaisen jos laittaa palautustietoihin niin on kohtuu turvattu, ehkä.

4. Obi-Lan

Rekisteröitynyt:
    17.01.2007
    Kokeile F-Securen Freedomea ja ottaa VPN suomeen? Jos sattuu pääsemään läpi.

5. Isnu

Rekisteröitynyt:
    03.09.2008
    Jos sinulla on SSH tunnukset esim. jollekin suomalaiselle palvelimelle, niin tunneloi yhteys sen kautta.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen