Overwatch

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja nollapiste7, 07.11.2014.

1. Tikiti

Rekisteröitynyt:
    17.11.2013
    Kyllä se rank nousee jos vain voitat pelejä enemmän kuin häviät. Riippuu myös siitä miten suoritat noissa peleissä. Laita vaikka kuva niistä statseista @paskijainen niin katsotaan onko siellä mitään erikoista mikä voisi selittää tuon. Laita vaikka voittoprosenteista kuva.

2. paskijainen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2015
    pääasiassa pelannu reiskalla sillä voittoprosenti yli 50%

3. kaiosun

Rekisteröitynyt:
    03.02.2010
    Pelaa muitakin. Reinhardt ei oikein sovi millään tasolla "ainoaksi oikeaksi" tankiksi. Winston sopii paremmin.

Itse oon jumittanut tuohon kullan molemmille puolille nyt kyllä huolella. Välillä onnistuu kantamaan yhden trollin ja voittamaan muutamassa minuutissa, kun flankkaa s76:lla, mutta toinen ääripää oli eilen..

..kun lunar colonyssa (tjsp) jyrättiin molemmat pointit jäi 6.25 ja puolustuksessa omat perseili vikalla 20 sekunnilla A:n ja sitten kukaan ei tullut puolustamaan B:tä, noh niille jatkoajalle 1min meille 6.25 ja jatkoajalla omat trollipikkaili minkä kerkesivät, vastustaja pushasi molemmat pointit ja me ei saatu B:tä jossa aikaa oli reilu 5min :D

Ehkä paskin matsi tällä kaudella. Sain potg torbjörnillä ja voittoon olisi riittänyt ehkä yhden pelaajan pelaaminen alkuperäisen matsin A:lla mun lisäksi. Torbilla mennyt voittoprosentti sieltä 90+ (12-1) johonkin 85% .

Hyvä oli myös tämä yhdessä pelissä "sä et tee mitään pelaisit vaan hiileriä" itku ja sit matsin lopussa tulee kortti, jossa mulla 35% tiimin damagesta.

Viimeksi muokattu: 22.07.2017
  4. Roth

Rekisteröitynyt:
    15.05.2016
    Mukava kuulla että en ole ainoa, joka on tuossa jumissa. Viime Seasonilla oli ihan sama homma: kun Rating lähti nousuun kullan alussa, niin sitten tulee 2-4 matsia putkeen, joissa tulee 0-3 turpaan, jolloin putoaa takaisin hopeaan asti. Ilmeisesti tuossa kohtaa on (meidän) pelaajien taidot vielä niin epätasaisia tms. Ymmärtäisin toki paremmin, jos olisi edes tasaisia matseja, mutta nuo ovat yleensä ihan ylijuoksuja. Compin paras puoli ei minun mielestäni kuitenkaan ole se numeerinen Rating vaan mukavan tasaiset pelit.

Viimeksi muokattu: 23.07.2017
  5. kaiosun

Rekisteröitynyt:
    03.02.2010
    Noh, systeemi tuntuu laittavan epätoivoiset taapertajat sopivasti yhteen ja varsinkin pirun epätasaiset premadet osuu aina mun puolelle. 2200 ei kuitenkaan nyt ole mikään kyykyttäjä ja sitten niiden parina usein 1200 jotka ei oikein osaa pelata pikkiään. Tänään alkoi matsit voitolla sitten 9 tappiota putkeen. Siinä vaiheessa olikin jo, että "hohhhoijaa" . Piti kuitenkin jatkaa pelaamista vaikka oli jo aika rumat lukemat ja monta matsia alla ja päivä päättyi +-0, kun tuon jälkeen matsit meni 9-1 ja ainoassa tappiossa omat trollaili koth:issa. Normaalisti se 5-6 peliä päivässä max, mutta viikonloppuna tuli kerrankin pelailtua vähän enemmän :D . Bastionilla tuli käännettyä päivän tappiot nollille ja tulipahan yksi 5 tapon potg

Mielellään pelaisi pelkkää koth, mutta varsinkin tällä kaudella porukalla on ollut pakottava tarve trollailla nuo ja onpa näkynyt ihan tarkoituksella afkaavia jotka vetää 2-0 saakka täysillä ja sen jälkeen idlaa jossain minimidamagella ja kauden tilastot on jotain 4% voittoja. Eräällä oli tuollaiset tilastot bastionilla ja yhdellä sombralla jotain 250 kuolemaa 8 pelissä, 2-2 tilanteessa hyppeli vikan erän reunalta alas.

Trollien osuessa tulee säästeltyä "kunnon" hahmoja ja päätyy edelleen hanzoon yms ja jengi triggeroituu siitä entistä enemmän.

Viimeksi muokattu: 24.07.2017
  6. Sprada

Rekisteröitynyt:
    16.10.2004
    Oman käsityksen mukaan mitalleilla ei niinkään väliä, vaan se kuinka hyvin suoriudut verrattuna muihin samantason pelaajiin kyseisellä herolla. Eli jos pelaat esim S76:sta paremmin kuin sun rankin muut S76:t, niin saat voitoista enemmän SR:ää. Jos taas pelaat keskivertoa huonommin omalla tasolla, ei SR:ää tulekkaan enään niin paljoa. Sama koskee myös häviöissä, eli huonosti pelaamalla lähtee enemmän kuin hyvin pelaamalla. Tämä on ainakin siis oma käsitykseni.

Ja ei kyllä omalla kohdalla ole mitään rikkinäisyyttä näkyny compin SR ansioissa, itsellä ollut tasaista nousua sen vähän mitä pelannut.

7. kokkeliss

Rekisteröitynyt:
    24.08.2011
    Osaako kukaan sanoa, mistä johtuu kun yritän pelata Ovewatchia 144hz resolutiolla (näin alkuunsa kokeillut en tiedä johtuuko yksistään tästä ei kuitenkaan esiintynyt tätä ongelmaa missään muissa peleissä), niin peli sammuu monesti noin puolen tunnin- tunnin pelaamisen jälkeen alkuruutuun eli launch ruutuun eikä peliin pääse enää tämän jälkeen takaisin. Kone just ostettuna ja päivitetty uusimmat ajurit. Lämmöt vaikuttaisivat olevan ok. (Näyttiksenä 8GB Palit GeForce GTX 1080 Dual OC, prossu AMD Ryzen 5 1500X Quad-Core Processor 3500 Mhz, muistit ripjawsit 16GB (2x 8192MB) 3200 (käytössä 2133Mhz) ja emo Asus prime B350M-A). Ei tehtyjä kellotuksia.

Viimeksi muokattu: 31.07.2017
  8. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    144hz resoluutio tuli kyllä ihan uutena tuttavuutena, mutta en usko sen vaikuttavan. Siis peli sammuu pelin main menuun vai Blizzardin launcheriin? Ilmeisesti main menuun?

9. aatu89

Rekisteröitynyt:
    13.01.2008
    Kuulostaa joltain netti ongelmalta, jos katkaisee yhteyden servusta eikä pääse enää takaisin.

Viimeksi muokattu: 25.07.2017
  10. kokkeliss

Rekisteröitynyt:
    24.08.2011
    Blizzardin launcheriin asti. Vähän outoa sinänsä, koska netti ei muuten katkea eikä ole katkennut muidenkaan pelien yhteydessä. Luin jostain, että noiden GTX 1080 näyttisten kanssa oli ollut ongelmia, mutta tiedä sitten?

11. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Erikoista. Mulla kyllä on toiminu 1080:llä ihan hienosti, kertaakaan ei ole noin tehnyt. Ei kyllä tule oikein muuta mieleen kuin koita päivittää näyttiksen ajurit. Voit tietty kokeilla myös vaihtaa Overwatchista pois sen 144hz moden jos se auttaa. Itse pelailen kyllä juurikin 1440p@144hz ja näyttiksenä on juurikin GTX1080 eikä ole ollut ongelmia.

12. mIE_92

Rekisteröitynyt:
    21.04.2013
    1080ti 1440p144hz itsellä käytössä, ei ole ongelmia joten tuo kuullostaa aika oudolta. Onko kelloja käytössä hirveästi? prossulla tai näyttiksellä.

13. kokkeliss

Rekisteröitynyt:
    24.08.2011
    En ole itse kellottanut kumpaakaan. Mietin kuitenkin, että onko näyttis valmistajan toimesta hieman kellotettu ja vaikuttaisiko tämä siten.

14. Hakkonen_88

Rekisteröitynyt:
    26.02.2012
    ootko kokeillu asentaa peliä ihan tylysti uudestaan? Itellä meni vuosi sitten insurgency sekaisin, kun päivitin koneen. En tiedä miksi, mutta uudelleen asennus ja lähti toimii. Silloin oli sellainen ongelma, että ping lähti nousee 50-2000 ja peli kaatu sen jälkeen. :D

overwatchin quickplayssa ärsyttää osin se, kun joku välkyttelee et ottakaa mercy tai joku muu. Vaikka sen voisi sitten itse välkyttelijä kyllä ottaa.. Itse oon kyl pitänyt qp:ta ihan harjoitteluna (eri hahmoilla joilla oon ns.vahva), rankeddia varten.

Viimeksi muokattu: 27.07.2017
  15. Sprada

Rekisteröitynyt:
    16.10.2004
    Tuo on ainakin helppo testata itse ihan vain alikelloittamalla näyttistä.

Itsellä oli ongelmia tehdaskelloitetun Gigabyten 780Ti:n kanssa muutama vuosi takaperin. Windows (7?) taisi herjata ajurien kaatumisesta tjsp. Kelloja laskemalla tätä ongelmaa ei tapahtunut niin usein, mutta silti tapahtui ja kortti lähti takaisin kauppaan.

16. paskijainen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2015
    on tää nyt ihan perseetä vaikka pelaat kuinka hyvin ja voitat pelejä niin ei ranki nouse vittu mitä paskaa sanon minä. nyttenkin joku 5 voitto putki mutta rankki ei ole noussu yhtään

17. kaiosun

Rekisteröitynyt:
    03.02.2010
    Varmasti nousee. Tietty jos vedät huonosti suhteessa muihin samalla hahmolla pelaaviin ja oot vaan joukon jatkona niin 5 ottelun voittoputkesta oot tienannut...55-60 pistettä? Yksittäisiä 8 pisteen matseja on osunut mullekin, mutta tuon lisäksi alhaisimmat itsellä jotain 17 ja 19 pistettä ja muuten se on sitä 22-26 ihan peruspelillä.

18. paskijainen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2015
    nousis varmaan mutta kun vaikka pelaat hyvin mutta kun voiton jälkeen ei tule yhtään pistettä

19. Tikiti

Rekisteröitynyt:
    17.11.2013
    Ota nyt ihmeessä videota ja linkkaa tänne. Ei tuo vaan voi pitää paikkaansa

20. paskijainen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2015
    ehkä joo pitäis ottaa seuraavasta voitosta video. mutta totta se on että en ole saanut koko kauden aikana ku 26pistettä vaikka voittoja on tullu

21. Tikiti

Rekisteröitynyt:
    17.11.2013
    Pistäppä tunnus niin katson parilta netisivulta sun rankin kehityksen.

22. aatu89

Rekisteröitynyt:
    13.01.2008
    Mitä väliä sillä rankilla edes on näin tiimipohjaisessa pelissä. Ei noita pelejä yksin voiteta muutenkaan. Lopettakaa se rankistä länkyttäminen ja pelatkaa tätä peliä hyvien kavereiden kanssa.

23. Geraltti

Rekisteröitynyt:
    02.04.2017
    Koska se comppi on nimenomaan kilpailua varten tehty.

24. aatu89

Rekisteröitynyt:
    13.01.2008
    Niin? Tarkoittaako se sitä, että siinä ei voi muuten pelata kuin pelkkää rankkia? Siinä tapauksessa hanki niitä hyviä kavereita ja pelaa niiden kanssa. Sanoin jo ettei näitä pelejä yksin voiteta. Se rankki voi olla vaikka paljon "paskemmallakin" pelaajalla reilusti parempi mitä oma vastaavasi.
    Ihan väärä peli kuka olettaa että Overwatch olisi tehty pugia (pickup group) silmällä pitäen, kun ei ole.

25. kaiosun

Rekisteröitynyt:
    03.02.2010
    Doomfist tuntuu ihan hauskalta ja joko ihmiset ei vaan osaa tai sitten osaan keskivertoa paremmin, mutta 9 arcadeavoittoa tuli 11:ssa 6v6 doomfist pelissä (toinen viikko kylläkin tuota jo) ja noin puolessa potg ja monessa ainoa jota pystyi äänestämään ylivoimaisen damagen takia :D . En sanoisi, että olen hyvä, mutta jospa pääsisi rankedissa muutaman matsin vetämään ilman instalockia joltain 1000sr alemmalta...

Matsit sellasta kuraa nykyään. Premadeja joissa joku on siinä 1200-1300 ja sen kaveri 2100-2300 ja se kaveri ei pysty kantamaan lopulta ketään, kun ei ole hirveästi tuota 1900-2050 tasoa parempi ja tämä 1200 tyyppi on vaan jaloissa viemässä yhden paikan muilta (5v6). Toinen asia on sitten nämä 30-40 tunnin (tältä kaudelta) "mainit" jotka eivät osaa pelata yhtään omaa pikkiään ja sijottautuvat jatkuvasti väärin ja muiden pitää sitten muka vaihtaa, kun ei suju vaikka peli käytännössä 5v6.

Kaudein korkeimmat pisteet 37 (kauden alun korotetun boostin jälkeen) tuli sombralla, kun tuli vedettyä hyvä matsi ja omat jaksoi olla trollaamatta pickin takia. Mua triggeröi ihan eri hahmot mitä suurinta osaa vaikka kyllä ärsyttää aina jos joku vetää hatusta "5min total in every mode" genjin ilman mitään syytä. Noh, lucioballissa sinne 500 joukkoon sitten :D

Viimeksi muokattu: 03.08.2017

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi