Overwatch

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja nollapiste7, 07.11.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Enforcer

Rekisteröitynyt:
    22.11.2007
    Ei pysty telefraggaa.

2. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Jep, voi vihtori vilhelmi.... löysin itse saman vastauksen just battlenetistä.. ne UT2k4 telefrag matsin oli parhautta, joten toivon että blizzu tekee siitä edes brawlin..

Pitää muuten viikonloppuna asentaa UT2k4 ja kattoa vieläkö jotkut pelaa sitä netissä.. otan kyllä turpaan 100-0 nykyisillä refleksellä, mutta se ei sano sitä ettei se voi olla hauskaa :)

3. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Tulee tupla mut olkoon...

Oli jännä matsi... alotin zenyatalla, mut se ei toiminut joten menin diva (joka toimii aina)..

Otin ekan pisteen Eisenwaldissa haltuun ihan normisti tappaen, syöksyen ja ampuen... mut sit mä huomasin että niiden koko tiimi koitti tappaa mua... (oisko joku mikkisankari sanonut "tappakaa Dwarf" ja nää yritti toteuttaa?" :/

Olin saanut ehkä 10? (en kattonu) tappoa, mut aina kun pilkistin pääni niin koko vastustaja tiimi tuli kimppuun... ei siinä, voi sitä pelata näinkin ^^

Sain loppu pelissä varmaan max 3-5 tappoa, mut ei haittaa, sillä voitettiin.. eli näin vihutiimin, syöksyin, ammuin jotain/tapoin jonkun ja lähdin karkuun... koko vihutiimi perässä :)

Mun oma tiimi varmaan vaan katto ja mietti wtf kun kaikki vihut hävis jonnekkin ja ne sai rauhassa taluttaa payloadia siihen asti että kuolin...

Tjoo, en saanut POTG, mut tuo peli oli silti mun carry :)

4. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    Sombra on nyt testattavissa PTR:llä. Samalla huomasin, että peliin tulee uusi pelimuoto "Arcade":

5. Roth

Rekisteröitynyt:
    15.05.2016
    Arcadessa on 6v6 No Limits, niin onko Quick Playhyn tulossa rajoituksia sankarimääriin? Vai mikä tuon funktio on?

Eilen oli vastassa 6 Mei:tä, joka ei varsinaisesti naurattanut pelatessa :)

6. Jusbaum

Rekisteröitynyt:
    26.09.2012
    Juurikin näin, QP:seen tulee hero limit.

7. JayCool

Rekisteröitynyt:
    23.03.2005
    Ompa hyvä. Hyvä rajaus miun mielestä. Sit jos haluaa vähän perseily matseja niin voi pelata arcadea. Eli nousisko QP:n taso :eek:

8. MikaHakK

Rekisteröitynyt:
    05.07.2006
    Jos viittaat mikkiin, niin miten kuulet vastustajien voicen? :hammer:

9. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Njaa, mummielestä kuulosti siltä että oletti siis yhden vastustajista (mikkisankari) sanovan muille voicessa että tappakaa se Dva. :P

Tuskinpa se sieltä paljoa nousee kun edelleenkään ei vaikuta ratingiin tms. voittaako vai häviääkö. No, toivottavasti nyt nousee edes vähän. :)

10. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    Sombra tuntuu kylemntyvän, kun vähän lekaa näyttää. ;)

11. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
  12. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Niin siis tarkoitin juurikin tuota minkä Janzor sanoi... outo matsi.. näytin pääni -> koko vihutiimi perässä, joten ei tarvinnut kuin juosta kohti omaa spawnia jotta voitettiin :)

Kokeilin tänään PTR, mutta en saanut sombraa koska refleksi.. mut mä sain healerin, ja hyvän sellaisen :)

Aluksi se oli mercy, mutta se tajusi että se ei voi olla MINULLE mercy (koska mä oon aina Divalla "HEIII VIHUT!!! MÄ OON TÄÄLLÄ TULKAA TÄNNE!!") joten sitten se otti anan... vittu paras ninja ana ikinä.. siis vaikka mä syöksyin vastustajan selkään niin se oli tyyliin 1...2.. ja tule healia :)

Mtjoo.. PTR on outoa.. jos koleilette niin omalla vastuulla

13. smaster

Rekisteröitynyt:
    05.10.2002
    Noniin, nyt on kyllä pelit kulkenut hyvin parisen viikkoa. 711 pistettä nousua ja Mastersiin pääsystä miltei uskaltaa jo haaveilla vaikkei todennäköisesti sinne kyllä pääsekään, kun jo Diamondin viimeiset pisteet oli täyttä tuskaa saada.

https://www.overbuff.com/players/pc/Siimes-2919?mode=competitive 3325 rating ja voittoputki tällä hetkellä menossa, alkaa olemaan suorituspaineet kovat :D

Olen nyt nousun aikana pelannu lähes 40 matsia Reaperia ja lähtötaso oli 28% winrate. Suhteellisen flexit valinnat ollut silti sen lisäksi. En nyt mikään paras Reaper ole ja harvoin mitään suuria ulteja saa tehtyä, mutta perusammuskelulla teen tasaista työtä.

14. BOT

Rekisteröitynyt:
    13.10.2010
    Loistavaa. En ole kohdannut tilannetta missä kahta samaa sankaria kannattaisi pitää samaan aikaan. Mielestäni on aina järkevää olla eri hahmot jokaisella.

15. Moksuu

Rekisteröitynyt:
    09.11.2016
    itse olen overwatch addikti, olen vasta lvl 26 mutta hyvä pelaamaan.
    olen hyvin aktiivinen overwatchissa ja osaan pelata hyvin henkilöä/healeriä nimeltään "mercy"
    Latasin vasta uuden version missä tuli esille uusi hahmo "sombra" olin aivan sekaisin onnesta ja halusin heti kokeilla, nyt olen vielä syvemmällä addiktiossani mutta ihsm mulle.
    Olen siis 13v mutta pelaan paljoa mutte en k16 tai k18 pelejä.

16. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    Pientä välikevennystä:

Viimeksi muokattu: 10.11.2016
  17. Sadboy

Rekisteröitynyt:
    03.02.2016
    -

Viimeksi muokattu: 22.04.2017
  18. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
  19. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Mulla on alkanut jossain välissä tekemään samaa. Yhtäkkiä peli vaan tahmaa 1-2 sekunnin ajaksi ja sitten taas jatkuu normaalisti. Tähän mennessä tuo on tosin onneksi tapahtunut aina death camin tai highlightien aikana.

20. vokE

Rekisteröitynyt:
    31.08.2008
    Huh mikä työmaa. Vihdoin top500 :kippis: ja vielä solona! Seuraavaksi sitten kai top100 tavoitteeksi.

21. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    @vokE Mitäs mainaat? vai flexaatko? :D Voi kyllä olla ettei tolla ratingilla enää paljoa mainata kun tossa masterin kynnykselläkin alkaa flexaamalla pärjäämään paljon paremmin

Viimeksi muokattu: 14.11.2016
  22. Mauska

Rekisteröitynyt:
    01.08.2012
    Onkos tietoa, että koska nuo muutokset poksahtaa liveen? Vai mahtaako jo olla. Tuo Sombra ei niin paljoa kiinnosta, mutta Mystery 6v6 ja arcaden laatikot kylläkin :)

23. vokE

Rekisteröitynyt:
    31.08.2008
    Lucio main, ja kyllä sillä saa pelata aika huoletta 99% kerroista. Kukaan ei lähde mutisemaan siihen, siksi se on hyvä pickki! Aiemmin mainina oli Tracer, mutta aika harvassa mapissa sen sai pickata ilman että joku mussuttaa, tai itse haluaa Tracerin. Ja sitten kun ne ei saa Traceria niin pickkaavat jonkun trollipickin ja lopettaa vasta kun saa haluamansa heron.

Välillä fillaan Zarya, Reinhardt, Zen, Ana tai Reaper pickillä. Vähän ehkä hävettää kun heroskaala on suht pieni, mutta toisaalta Lucio onnistuu niin hyvin että sillä voi tyytyväisenä pelailla. Masterin puoleen väliin sai lähes joka matsissa sen kolme kultaa (healing, obj kills ja obj time) ja välillä jopa tapoista jotain mitalia, mutta huomas kyllä että lähestyttäessä 4k rajaa sai tehdä oikeasti töitä että esim voitti hyvän Anan healingissa, ja muutenkin kultamitalit eivät olleet itsestäänselvyyksiä.

Itse otin tehtäväkseni aina jokaisen matsin alussa huudella hellout ja saada ihmiset hiukan ehkä rentoutumaan puhumalla, ja sitten rauhoitella kun joku tilttaa. :D En tiedä oliko varsinaisesti mitään apua. Mutta kertaakaan en ulissut jos joku teki hommansa huonosti, ja mielestäni se auttoi paljon. Koska heti kun joku alkaa mussuttamaan vaikkapa että "paskin Ana EU", niin kuinkas paljon sillä Analla on motia pelata, tai muilla tiimiläisillä kiinnostusta kuunnella sitä mussuttamista.

24. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Imo toi on ehkä parasta mitä kukaan voi tehdä tiimin eteen. Olen täysin samaa mieltä tuosta että siinä vaiheessa kun tommoset "Paskin Ana EU" tyyliset puheet alkaa niin peli on hävitty, simple as. Siinä menee lähes aina moti kyseiseltä kaverilta ja peli muuttuu sen jälkeen hyvin pitkälti 5v6:ksi.

25. autonaamio

Rekisteröitynyt:
    04.10.2013
    Valitettava fakta on myöskin se, että peli myös hävitään jos paskin ana eu ei vaihda anaa pois.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen