Overwatch

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja nollapiste7, 07.11.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Niin, no. CSGO Lem ei ole niinkään ihmeellinen rank ja mitä todennäköisimmin McCreen pelaaminen ei välttämättä ole kuitenkaan se kaikista paras idea. Lähimpänä CSGO räiskimistä on S76.

2. Leranch

Rekisteröitynyt:
    17.04.2015
    Nojaa. Jos on tottunu CSGO:ssa ampumaan maata kohti osuakseen mihinkään, niin voi olla OW:ssa soltun kanssa vähän hakemista.

3. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Nyt on pakko kirjoitella tässä matsien välissä :)

Siis Hanamura, mappi josta en oikein pidä... 1 roundi puolustus tiimillä Tjörnborn, widowmaker, reaper, soldier, mercy ja minä PITKINHAMPAIN otin reinhardin.. koska se on tuossa kartassa MUST.

Mä vihaan reinolla pelaamista, ja oon todella paska siinä koska se ei vaan iske "pun intended". Mut jollain ihmeella voitettiin tuo :)

Tuli hyökkäyksen vuoro, eikä ollut reinoa... otin reinon mut laitoin chattiin "i hate playin reinhard *cry*".. ja ihme tapahtui. Joku tiimistä ilmoitti et ei mun tarvii olla reino, ja se vaihto siihen.. joten vaihdoin itse divaan (diva + reino on parhautta)

Vastustaja oli super, siis SUPER agressiivinen, niitten koko tiimi oli choken tälläpuolen.. tapettiin 4/6 samantien (myös niiden mercy) ja mulla soi tässävaiheessa kellot päässä... syöksyin pointille, ja valtasin siitä yksin 2/3 ennenkuin kuolin... muu tiimi jumitti chokelle.

Hetken päästä saatiin pointti (kun spawnasin uudestaan ja syöksyin sinne), ja sit lähdettiin valtaamaan sitä seuraavaa.. sama tarina, eli vihu oli todella agressiivinen, joten koukkasin sieltä vasemmalta sen rotkon yli... menin pointille, niiden hanzo heitti sen dragonin mut liian myöhään :)

Hitto kun olis saanut nauhalle... olis niinkuin esimerkki että "ei näin"

4. mikrobitch

Rekisteröitynyt:
    17.01.2010

Hauska kuva.

Hillarystä vois tehdä vastaavan.

5. Blah

Rekisteröitynyt:
    05.02.2011
  6. Roth

Rekisteröitynyt:
    15.05.2016
    Millaisilla hiiren Sensitivity-asetuksillä jengi täällä pelaa? Tähän ilmeisesti soveltuu matala arvo? Heräsin vasta sattumalta tänään tuohon, että osaavammat pelaajat pelaavat suht matalalla senssillä verrattuna omaani. Itsellä on hiiren ohejlmistossa muistaakseni 1800DPI, ja aiemmin ollut OW:ssa Sensitivity 44 tms. Kun pudotin tuonne 24 tai 20 pelissä, niin kieltämättä tuo varmaan pidemmällä tähtäimellä parantaa tähtäystä. Resoluutiona 1440p.

7. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    800DPI 8sens
    Tuolta Voi käydä säätää oman senssin 1:1 csgo senssin kanssa jos sitä sattuu pelaamaan..

Viimeksi muokattu: 15.10.2016
  8. seerveri

Rekisteröitynyt:
    07.10.2015
    Murosta ei vissiin käyttäjätiliä itse helposti poistetakkaan?

Viimeksi muokattu: 19.04.2018
  9. Torz

Rekisteröitynyt:
    29.05.2009
    Tuo kuulostaa yhä aika järkyttävän korkealta, itsellä oli 2600 DPI ja 3 sensitivity ja laskin nyt 1,8:aan isomman maton myötä. Tuntu auttavan esim Zaryalla tähtäilyyn, tosin ehkä hieman hankaloittaa jotain ympäripomppivan genjin träkkäämästä.

Vähän typerä mittaustapa tosin, paljon järkevämpää verrata montako senttiä hiirtä pitää liikuttaa 360 asteen käännökseen tjsp. Tuolla sun senssillä menee joku 5 senttiä tai alle 360 asteen käännökseen, eli ei siinä kovin tarkkoja liikkeitä helpolla tehdä.

10. Roth

Rekisteröitynyt:
    15.05.2016
    @Torz Niin siis, siihen juuri heräsin tänään, että tuo senssi on aivan tolkuttoman korkea. Näin sitä oppii uutta, kun aiemmin ei ole tullut pelien kanssa mieleenkään, että senssi pitäisi laskea noin "järkyttävän matalalle." En ole vain miettinyt koko asiaa. Huomasin ihan sattumalta, kun jossain videossa mietin, että pelaako tyyppi padilla :)

Oikeassa olet, että tuo 360-käännöksen vertailuarvo senteissä näyttäisi olevan standardi. Sitä en huomannut mitata, kun asiaa pohdin.

11. Leranch

Rekisteröitynyt:
    17.04.2015
    Riippuu vähän hahmosta. Esim McCreella pidän matalempaa arvoa.

12. shepherde

Rekisteröitynyt:
    13.01.2010
    No menihän se rikki

Viimenen matsi Eichenwaldissa oli tiukka, voitettiin 6-4. Ensimmäiseltä pointilta vietiin kärry overtimen tikittäessä maaliin asti, en oo koskaan ennen nähny tossa mapissa vastaavaa.

13. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    @Roth kannattaa myös disabloida hiiren kiihtyvyys windowsin asetuksista. Lihasmuisti ei pääse kehittymään koska hiiri liikkuu joka kerta eri paikkaan riippuen liikkeen nopeudesta. Hyvä nyrkkisääntö FPS peleissä että senssin tulisi olla mahdollisimman pieni mutta kuitenkin niin että kevyellä ranneliikkeellä saat 180käännöksen. Tuolla sun senssillä vetäisin 2kierrosta ympäri samalla liikkeellä mikä itellä menee 180käännökseen, siinä ei paljoa päitä ammuta :D

Viimeksi muokattu: 16.10.2016
  14. Roth

Rekisteröitynyt:
    15.05.2016
    @Expertti. Kiitos. Tsekkasin tuon hiiren kiihtyvyyden, ja se sentään näytti olevan pois päältä. Muistelinkin, etten pidä siitä Windows-käytössä :)

15. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Siellä olis finaali käynnissä, Rogue vs Lunatic-Hai Bo 7, tilanne 2-1

16. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Näköjään tuota rankingia pitää pelata viikolla... ei ollut yhtään idioottia, tosin jouduin ottamaan lucion kun ei ollut healeria mut.. pari peliä pelasin ja molemmat voitin :)

Tokassa matsissa vihuilla oli hahmo nimeltä Happywhale. Ne hävis ekan matsin heti alkuun (route 66, se kärry pysähty siihen bensa-aseman kohalle) ja kun tuli niiden puolustus niin tää itki siellä kun joku oli ottanut reaperin!! siis wtf... se kyllä toimii puolustuksessa, ja kaiken huipuksi se reaper melkein onnistui flankaa.. onneksi jollankin meidän tiimistä oli mikki ja se sano että reaper vasemmalla.

Sama Happywhale tuli vastaan äsken quickplayssa, ja se itki samantien.. elä pelaa tuota pelaa tätä... kysyin että eikös sun pitäis vaihtaa nimeksi Saltywhale, kun sä itket koko ajan... sit se oli hiljaa + kaikki nauro sille...

Ok, vähän ilkeetä, mut et sä vittu voi aloittaa matsia sillä että haukut kaikki muut. + mä tapoin sen aina.. se oli roadhog ja mä tapoin sen divalla ilman pukua, eli se kertoo miten PRO tää jätkä oli.

Edit:
    Mainitaan vielä että itselle tuli "paska" tiimi qp, matsissa (moskova)... olikohan se mei,reaper,hanzo,genji,tjörnborn ja minä... olisin halunnut olla lucio, mutta tuossa ei olisi ollut mitään järkeä kun olisin voinut healata max 1 pelaajaa..

Otin reinhardin, jolla olen paska.. siis umpisurkea, mutta kun se on must tuossa mapissa... ja voitettiin... ihan ilman mitään itkemistä :)

Viimeksi muokattu: 16.10.2016
  17. Mete

Rekisteröitynyt:
    09.05.2008
  18. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Vittu... siis olis paljon asiaa mut kun pelasin tuota comppia niin kirjoitan tänne ihan vain "VITTU" kuvaamaan mun tän hetkistä fiilistä

Edit:
    No jotain positiivista.. ehkä. Eli oon käsittänyt että divan puvun spawnilla voi tappaa, ja se tapahtu tänään... oon pitempään koittanut tuota, mutta tänään sain ahdistettua reaperin nurkkaan, otin mechin sen päälle ja se kuoli... sain tapon :)

Eli ilmeisesti "ehkä" tuo on mahdollista

Viimeksi muokattu: 19.10.2016
  19. MikaHakK

Rekisteröitynyt:
    05.07.2006
    On mahdollista.

20. riksaa

Rekisteröitynyt:
    11.11.2011
    3020, jess! On sitä taottukin.
    Oliko joku teoria ilmoilla siitä, että rankki kannattais jättää korkeelle seasonin lopuksi, jotta seuraavan seasonin kalibrointimatsien tuloksen saa mahd. korkealle?

21. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Eikai tää season nyt ole lähellekään loppua vielä? :D

22. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    Eikö nyt olisi just hyvä grindata sitä comppia että saat tatsia noihin 3k peleihin & Pääset eroon pahoista tavoista mitä on päässyt Platinassa kehittymään. Ens seasonilla on sit helpompi nousta tonne & Nostaa rimaa hiukan
    2900-3.1k Suurin ongelma porukalla tuntuu olevan kuinka positionaa ittensä teamfightissa & porukka over-extendaa aivan liikaa. Itelläkin positioning kusee vähän väliä & viimestään killcamista huomaa et "mitä helvettiä mä taas tuolla tein?" Yks mitä näkee myös surullisen usein on ettei osata hyökätä tiiminä vaan aina siellä on joku Depsi yksin "me against the world" kun muu tiimi yrittää regroupata choken luokse.

23. Kyl_tää_tästä

Rekisteröitynyt:
    26.01.2011
    Huh huh tuli tehtyy ihan mukava kill streak tracerilla. 32 tappoo kerkesin tehä ennen ku erä loppu.

24. mikrobitch

Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Ei mitään

25. maniac28

Rekisteröitynyt:
    31.03.2007
    haha Sombra ARG taas vissiin vauhdissa.. Lopputulos tais taas olla, että ei selvinnyt mitään ja pitää taas odotella ensi viikkoon. Blizzard vähän tiputtanut pallon. Alkaa olemaan aika selkeetä että Sombra julkaistaan Blizzconissa tai Blizzcon viikon alussa

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen