Overwatch

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja nollapiste7, 07.11.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Ogram

Rekisteröitynyt:
    11.11.2000
    Jepa, yleensä se on se firstpick Genji joka alkaa huutelemaan tuota 2-2-2:sta. Se on juurikin noin tankkien ja suppojen kanssa. Mersulla voi kyllä roikkua säde tankin perseessä koko matsin ajan mutta kun yrität pitää koko tiimin kunnossa keskellä taistelua niin siinä ollaan jännän ääressä ja 'ihan ok' ei enää riitäkkään.

2. Kapteeni_Kuolio

Rekisteröitynyt:
    02.11.2002
    Ana on tällähetkellä yks eniten OP sankareista. Ei sillä pidä lämää tehdä, se on ihan viimenen mitä sillä pitää tehdä. Anasta tekee ihan älyttömän se että miten nopee single-target hiili sillä on, jos ampuu samaa kusipäätä healidartilla kokoajan ja heittelee hiilikranuja. Lisäksi sen ultimaten saa parhaimmillaan noin 20sec ladattua täyteen, ja sitten on ilo irti. Ylivoimaisesti pelin nopeiten latautuva ulti, jos tiimi vaan osaa ottaa lämää ja antaa Anan hiilata.

Tän hetken ylivoimaisin grouppikombo on 3 tankkia 3/2 hiileriä 0 tai 1 DPS. Ja vain ja ainoastaan Anan ultin takia, sekä sen takia miten nopeasti Ana saa ladattua ultinsa. Siitä lähtee lumipallo rytisemään aika huolella, jos tiimi vaan tajuaa että mitä ollaan tekemässä. Hommahan ei toimi ilman Anaa yhtään.

Miksi kolme tankkia? Koska muun tiimin tehtävä on ottaa damagea ja pitää vihut poissa Anasta, että Ana saa ladattua ultin ja lyötyä sen Reinoon. Tankit on hyviä ottamaan lämää, ja antamaan Analle ulti-latausta. Kun sen ekan "choken" kohdalla Ana saa 20sec latauksensa tehtyä, Reino chargeaa valitsemaansa vihuun ja Ana heittää siihen ultin, reino huitoo vitusti ja zarya vielä toivottavasti osaa heittää siihen kuplan, Ana heittää vihuläjään hiilukranun (vihut ei saa hiiliä, reino saa hiiliä). Muut hiilut pitää muut + Anan hengissä. Kun Anan ulti reinolla loppuu, sillä pitäisi olla käytössään oma ulti. Reino käyttää tämän, ja se on team-kill.

Ainoa kunnon countteri tähän on toinen Ana ja sleep-dartti. Moni sanoo että Zenyatta, vaan ei: Anan hiilikranu nollaa Zenyattan ulti-hiilin, siinä missä muutkin.

100% tän hetken kilpatiimesitä pelaa tällä staililla, eikä syyttä. Aivan naurettavan kova kompo.

Parrain kompo tällä hetkellä IMO on:

Reino - Zarya - Hog/Winston
    +
    Ana - Mercy - Lucio

Lisäksi:

Sen lisäksi että Ana voi kranulla nollata Zenyattan ultin, niin Ana voi sleepillään sulkea todella monen heron ultin, esim. mcree, winston, pharah jne. Tämä tekee siitä järjettömän OP:n, kukaan muu hero ei voi normikyvyllään countterata yhtä paljon paskaa kuin Ana voi sleepillä.

Ainoo huono puoli Anassa on että sitä on vaikea pelata. Lähinnä siksi että kusipäät luulee että sillä pitää ampua vihuja: ei pidä. Sillä pitää ampua vain ja ainoastaan omia, että saa nopeesti ultin ja reiska voi raiskata sit koko vihutiimin :)

Ja sitten vaikka suomen tiimi joka raiskaa ihan täpöllä tässä matsissa ton stratin muunnelmalla:

Ja tässä NiP suorittaa, tämähän on ainakin pro-piireissä ristitty NiP tactics :D

3. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    ^ Sanoisinko että tässä on ainoa koko foorumin järkevin vastaus meikäläisen kyssäreihin. Isot propsit Kuoliolle ja valista meitä jatkossakin! :kahvi:

PS.Ei ne "Oot vaan paska pelaa" vastaukset paljon auta meikäläistäkään kun ei kerrota mistä on kyse, ellen itse ota selvää monta tuntia päivää kohden johon minulla ei riitä kovinkaan usein aika. Helpompi ymmärtää asia Kuolion tekstistä.

4. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    En tiedä miten pro olet, joten tämä saattaa olla jopa turhaa mut:

Itse pelaan Divalla todella paljon, jopa liikaa... Pelasin ensin solttua, ja sain kohtalaisen 14 k/d ration, mutta sitten tuli diva, ja pelasin tuota niin paljon että unohdin miten solttua pelattiin.. tuo soltun k/d tippui ~0.4. Nyt oon saanut sen takaisin ~1.6 mutjoo.. varo..

Divalla kannattaa tähdätä pikkasen alemmaksi. osa napsuu kehoon, osa päähän.. tuo on paljon parempi kuin että osa osuu päähän ja loput menee huti.

Joku youtuuberi, olisko ollut Lonewolf, valitti kun joku diva käytti syöksyä/ULT koko ajan, älä kuuntele sitä. Syöksy tulee parissa sekunnissa takaisin, joten jos et SUUNNITTELE käyttäväsi sitä seuraavaan 2s, niin käytä se liikkumiseen... ja jos oot keskellä matsia ja sulla on 100hp, niin käytä ultti syöksyllä vaikka yhteen viholliseen.. saat noita ultteja 5-10kpl per peli, joten niitä voi käyttää healt packeina :)

Mitäs muuta.. tapa bastion.. AINA... syöksyt sitä päin shieldillä, menet läpi ja avaat tulen sen coreen... taivaalla olevaan pharaoon voit syöksyä shieldi ylhäällä, ne saattaa mennä niin hämilleen että saat tapon :)

Mutta mitä enemmän mä olen Divaa pelannut, sitä enemmän olen tajunnut että se vaatii tukea tiimiltä. Siis kyllä sillä voi tappaa 1vs1, mut parhaan tuloksen saa jos joku muu ampuu samaa kohdetta kuin sinä...

Ainii... Jos ja kun puku räjähtää, tee päätös tapatko "ittes" vai jäätkö taisteluun... diva ilman pukua on hyvä, etenkin pitemmillä matkoilla, mut jossain tilanteissa kannattaa vaan ampua suoraan ja juosta kohti reaperia / hypätä kielekkeeltä.

Shieldi/Defence matrix (tjsp.) on ihan hiton tärkeä.. sä voit ottaa sillä vastaan soltun ja mcreen ultit vastaan, täten pelastaa tiimin. Jopa pharaon ultin voit nollata tuolla jos syöksyt päin (yleensä kyllä pääset itse hengestäsi, mutta tiimi kiittää).

Mut joo.. bastion/turret.. tapa AINA... se kuuluu sulle vähän niinkuin lentävän pharaon tappaminen kuuluu soltulle :)

Diva on epäitsekäs hero, sillä sanoin tuolla aikaisemmin että HYVÄSSÄ tiimissä Diva ei saa IKINÄ kultaa tapoista. (sanoo Diva jolla on 118 peliä ja 134 kultaa :))

Edit:
    Ainiin, jos näet junkratin Ultin, niin ei muuta kuin Matrixi päälle ja päin... sulle jää tyyliin 20hp, eli menetät puvun, mutta tiimi kiittää

Viimeksi muokattu: 27.09.2016
  5. srsbsns

Rekisteröitynyt:
    01.02.2011
    Itsehän en nähnyt yhtään kysymystä viimeisellä kahdella sivulla.

6. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    :facepalm:. Sanoinkin "vastaukset" eli siis henkilöt jotka ovat vastanneet minun lauseisiini jollain tapaa.

Valoja.

7. JarJarGangbangs

Rekisteröitynyt:
    15.03.2015
    Dumdidum, patchia odotellessa. Tämä season meni 63%winratella 2500 -> 2300 rank ennen ku loppui.

8. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    Totisesti odotan tähän sitä mm korjaavaa patchia. 2500->2100 ja lähes pelkkiä häviöitä vaikka on millä tahansa porukalla pelannut.

9. shepherde

Rekisteröitynyt:
    13.01.2010
    Jaa, kyllä minä pelaan Anaa myös dmg-dealerina. Nykyään kun näkee taas näitä Pharamercyjä niin toimii ihan loistavasti kun sniputtaa ne alas taivaalta. Monesti tähtään jo valmiiksi taivaalle tietyissä mäpeissä ja oletan että sieltä tullaan. Siitäkin syystä että ainakin omissa peleissä porukka ei ole hirveästi pelannut hitscan-heroja ja eihän niitä kukaa muukaan sieltä alas saa.

Jos vihollisilla on Ana, niin kyllä se pitää olla myös omalla tiimillä nimenomaan sitä varten että saadaan se boostattu jantteri nukutettua. Vielä kun oma tiimi käsittäis että sitä ei pidä silloin mennä ampumaan :comp:
    Muutama peli on tullu kyllä pelastettua sillä, muistuupa mieleen eräskin kerta Gibraltarilla kun vastapuolen McCree on viritellyt high noonia ja joutunutkin nokosille :smoke:

10. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Parhaiten Anamercyä vastaan toimii McCree joka ei vilkasekaan taivaalle. :think: Tai näin aika usein joukkuetoverit on tuntunu ajattelevan.

11. srsbsns

Rekisteröitynyt:
    01.02.2011
    En vieläkään löytänyt niitä kysymyksiä. :kahvi:

12. shepherde

Rekisteröitynyt:
    13.01.2010
    Kaks Nepalia putkeen Reaperilla, Sanctumissa ei vihut juuri cäpille päässy:

Jaa se pätkäs lopusta, mutta kuolihan se Pharahki.

13. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012

Luetko kaikki viestit sanasta sanaan? Edelleen, olen puoliksi todennut/kysynyt että onko asia x näin jne.? Mikä on ongelma?

Hitto tuli pää kipeäksi, pitäisiköhän ottaa buranaa.

14. kaiosun

Rekisteröitynyt:
    03.02.2010
    Viikon tauon jälkeen illalla yksi peli Meillä ja voitto tuli, mutta nihkeästi. Koth ja kusipäänä instalockasin Mein ja sitten porukka valitsi mitä valitsi ja heti alkoi "2-2-2" itku chatissa. Totesin vaan valituksiin, että olen jo hyväksynyt tappion ja lopulta joku vaihtoi vasta, kun huomasi että mun mei josta valitettiin kantoi matsia siihenkin saakka ja vietiin matsi 3-1. Kultaa "tapoista" ja objective killseistä.

Tuollainen on vaan ihan peruspäivä ow:ssa ja siihen ei voi yhdellä hahmon vaihdolla vaikuttaa, kun premade pelaa jääräpäisesti mitä haluaa ja turhia hahmoja suhteessa jengiin. Itse vaihdan siinä vaiheessa jos oma jengi edes yrittää pickata järkevästi, mutta muuten Meillä. Tuuria kyllä ollut nämä ~8-9 matsia (parissakin leaveri, kun eivät ole capanneet esim A:ta) jotka tällä hitaalla pelityylillä voittanut putkeen. Ehkä se 2500 voi rikkoutua joskus.

Vaikuttaakohan tietyn ajan matsimäärä ja aktiivisuus siihen, että miten pisteet tulevat? Tuossa viikko sitten pelasin vielä aktiivisesti ja voitosta tuli jo 60 pistettä. Nyt viikon tauon jälkeen voittoputki jatkui ja vain reilut 50 pistettä lisää? Ennen ainakin putken pidentyessä pisteet kasvoi matsi matsilta.

Viimeksi muokattu: 28.09.2016
  15. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    En tiedä ajasta, mutta ilmeisesti tiimien erot vaikuttaa... siis tarkoitan keskiarvoa... jos sun tiimin keskiarvo rank on 2500, ja häviät 2599 tiimille, menetät tyyliin yhden pisteen, mutta jos häviät 2000 tiimille niin menetät 150 pointsia..

Näin minä olen järkeillyt tämän omien häviöiden perusteella, mitään faktaa ei ole esittää :/

Niin ja tietysti sama voitoissa.

16. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    Suosittelen lämpimästi jokaiselle. Toimii hyvänä warmuppina & accuracy paranee pikkuhiljaa, sellanen 5-10min päivässä riittää.

17. mikrobitch

Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Onneksi olkoon. Pelin helpoimmalla dpsherolla perinteinen "reaper presses Q" tilanne jonka jonnet vetää lähes joka quick playssa. Uskomatonta skilliä.

18. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Mene purkamaan sitä pahaa oloasi jonnekin muualle.

19. shepherde

Rekisteröitynyt:
    13.01.2010
    Noh, mikäs se noin hiertää? :(

20. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    Nyt kyllä oli taas riman alittava postaus. Shepherdellä tuskin oli tuossa pääpointtina tuo ulti, vaan veikkaan sitä että pysty tiiminsä kanssa pitämään ne pois pointilta. Meinaan kun tuossa vaiheessa mennään niin paha lähteä pointille enää kun vihut on hyvin vastassa.

21. mikrobitch

Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Ullatuus täällä heti hhudellaan internetin muotilausahduksia, tyyliin onko paha olla. :D

Ihan on hyvä olla ja rankkikin nousussa atm, vaikka ei ole paljoa kerinnyt pelaamaan.

Kommentoin lähinnä koska noita noskill-reaper ulti-giffejä on joka foorumi täynnä kun jonnet postaa suu vaahdossa kuinka kovat skillit niillä on. Todellisuudessa reaper vaatii public peleissä... öö ei mitään?

Viimeksi muokattu: 28.09.2016
  22. Jakarizz

Rekisteröitynyt:
    15.10.2010
    Herra on hyvä ja listaa tähän ne "skilliä" vaativat herot kun kerta näköjään joka foorumilla pelataan niillä väärillä heroilla.

23. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    "noskill-reaper" Mitä vittua? Vaikka koko hero olisi koko pelin helpoin, niin kyllä siihen silti taitoa vaaditaan. Monta kertaa nähnyt reapereita jotka eivät saa mitään aikaan. Monta kertaa hogillakin napattu hookilla ja oneshot-kill.

Mutta eipä siinä, jatka sinä omassa kuplassa niin minä omassa.

24. mikrobitch

Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Helpoin depsi vetää publalla.

Mouse 1 = Jäätävän kokoinen crosshair jolla riittää kun vähän ampuu "sinnepäin".
    Shift = Pelastaa paskan pelaajan kuolemalta kun meinaa tulla pataan.
    Q = Kaikki ympärillä kuolee.

Toki tätäkin voi pelata hyvin ja huonosti, mutta QP ja alle 2500 peleissä tällä riittää että teleporttaa ittensä johkin, flankkaa muutaman ja joskus hyppäää kaiken keskelle ja painaa Q. Skill.

Vähemmän yllättäen yksi pelin suosituimpia heroja.

25. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    Joo ok. Luulin sua fiksuksi tyypiksi mutta enpä sano enää mitään. Hyviä iltoja vaan.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen