Overwatch

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja nollapiste7, 07.11.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    Saisikohan tälle jätkälle jo jotakin jäähyä. Joka kerta vinkumassa siitä mitä minä sanon täällä? Mikä helvetti siinä on että jos minä jotain tänne sanon nii sinä olet heti aina aukomassa päätä? Älä pure pahaa oloasi muihin.

https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Psykiatria/Psykiatrin-vastaanotto/ Käy nyt jo tuolta varaamassa aika kun et muita viestejä saa tänne kuin minulle pään aukomista. Rajansa kaikella.

Ja ihan btw, sanoin vain miten itsellä on ollut, en minä ketään lyttää maahan. Se on hyvin jos oma tiimi on pelannut hyvin ja saat D.valla hopeeta. D.valla vähänkin kauemmas ampuu niin kudit hajaantuu aika hyvin.

2. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    Minulle on yksi ja sama mitä jossakin foorumilla minusta ajatellaan. SR60-raja ylittyi kolmesti, ja timantti jo kahdesti, joten tiedän olevan keskivertoa parempi. Kunhan tykkää siitä mitä tekee, ja jopa pystyy parantamaan suoritustaan; Siitähän comp-pelaamisessa on lähinnä kyse. :)

3. Kapteeni_Kuolio

Rekisteröitynyt:
    02.11.2002
    Hyvät lämmöt kyllä jo tässä triidissäkin :smoke:

PTR:llä tullu seuraava pätsi, noteseissa ei mitään mielenkiintoista. Scope-buffi widowille, analle heali-kranuun lisää AOE:ta jne. Bugikorjauksia. Lähiaikoina on varmaan tiedossa myös Sombrasta jotain lisäinffoa, eilen huomasin itse pelissä mielenkiintoisen uuden jutun. Puolustettiin Doradossa, ja jolkoteltiin siinä matsin alussa kohti pointtia. Vieressä reaperi tokaisi jotain "Wish Sombra was here" tjsp. Eli Sombra on pahis ja reaperin kaveri?

Ja kaippa se on sitten Halloween-seasonal shitit tulossa.

4. Zimbapina

Rekisteröitynyt:
    26.08.2015
    Okei? Sinusta en ole henkilökohtaisesti puhunut mitään, olen vaan kommentoinut statistiikkaa, kun sinä tuli tänne julistamaan että olet parhaimpia reinejä. Palaan siis aikaisempaan kommenttiini järkevistä perusteluista.

Mutta, jos noin defensiiiviseksi alat, niin turha kai sitten keskustella asiasta sen kummemmin. En kyllä oikein sitten ymmärrä alkuperäisien viestiesi pointtia, jos tosiaan sanomasi mukaan et välitä foorumien ihmisten mielipiteistä. :D

5. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Lävähtihän se timanttinen rankki tännekin viimein. Edelleen kyseenalaistan tuon koko rankki systeemin. Tänäänkin sain 37 pistettä rankkiin pelistä jossa vihutiimistä poistui kaikki. Yleensä noista on saanut sen yhden tai kaksi pojoa.

En edelleenkään löydä sitä logiikkaa millä se rankki minulle arpoi 2100 numeron placementtien jälkeen. Statsien valossakin tuntuu pärjäävän vähintään siedettävästi.
    http://masteroverwatch.com/profile/psn/global/KapitanHindsight/season/2

6. Kapteeni_Kuolio

Rekisteröitynyt:
    02.11.2002
    Tuntuu että välillä on jotain hämärää tossa kyllä. Oma korkein rankki nyt tässä seasonissa 2640 tjsp, tulee pelattua joku 6-10h viikossa kahtena tai kolmena iltana/aamuna. Dimangiinhan sitä koittais pyrkiä, mutta tokkopa näillä pelimäärillä tulee tapahtumaan. Aikalailla "omalle tasolle" tuntuu toi 2500-2700 hutikko.

Bugeista ja rankeista. Pari päivää sitten mulla tuli voitosta kolme pistettä. Kaksi kultaa ja yksi hopea, vastapuolella joku tippui pelistä kesken tokan erän mutta tuli takaisin. Joten... en tiedä, ehkä noi "miinuskertoimet" jää välillä päälle vaikka niiden pitäis nollautua kun joku re-joinaa peliin mistä on disconnectannu?
    Sitten itsellä on tullu serveri-disconnecti (peli vaan ilmottaa että baibai), ja logannu heti takasin niin että on lähteny ~120pts rankkia eikä tosiaankaan mee enää taksin matsiin :D

Molemmista tapauksista kyllä laitoin bugirapsat, mutta tokkopa noita kukaan kattelee näillä pelaajamäärillä.

*edit*

Pistetääs videota, widowi mahdollisesti tulossa mukaan peliin. Scope-viivettä nopeutettu, youtubemestarit hehkuttaa.

Viimeksi muokattu: 23.09.2016
  7. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Jouduin tänään avautumaan, vaikka olen puhunut sitä vastaan.. onkos se nyt moskova, niin ilmoitin heti alussa että flankaan, kuten tein... tappelin 1vs5 varmaan 2min ja mun tiimi ei päässyt siitä vitun choke pointista läpi... mä en voinut vastustaa, oli pakko kysyä missä ootte ja mitä vittua te teette... ihan sama oliko siellä junkrat, pharao vai bastion, olisi 5vs1 tilanteessa niitten pitänyt tulla siitä läpi -.-

Muuten junkrat oli päivän sana... noita oli about jokaisessa pelissä, jopa hyökkäyksessä...

Edit:
    Voihan vihannes... qp, tiimissä oli 2 winstonia, kolmas vaihtoi winstoniks, minä vaihdoin jne.. kaikki oli winstoneja... ehdin sanoa että tarvitaan varmaaan 1 healeri ja mun peli kaatu -.-

Tuo olis ollut jotain mahtavaa... voitto tai häviö... mut mun peli kaatu -.- *cry*

Viimeksi muokattu: 24.09.2016
  8. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    Vihdoinkin Widowille jotain edes, Ehkä sitä voi vihdoinkin pikata ilman että tiimi rupee välittömästi itkemään. Widow on kuitenkin Suht Tehokas Hyökätessä Kings row/R66/Gibraltar. Dorado/hollywood Välivaiheessa ihan OK, mutta mcreellä yleensä saa enemmän aikaan.

Viimeksi muokattu: 24.09.2016
  9. Kapteeni_Kuolio

Rekisteröitynyt:
    02.11.2002
    Hehehe, OW:ssä voi saada itelleen grand-master rankin (korkein mahdollinen) vain sillä että ei voita yhtään peliä ja häviää sen about 140 putkeen.

Homma toimii niin että toi rankki-calculaattori ei hyväksy negatiivisia arvoja, joten kun paukuttaa ittensä tarpeeksi lähelle nollaa niin laskuri pyörähtää ympäri, yrittäessään antaa pelaajalle negatiivisen rankin (mikä ei ole mahdollista), niin se pyöräyttää sitten "alaspäin" skaalassa seuraavan joka onkin (mitta-asteikon mentyä ympäri) grandmaster rank-mitälietuhatta.

Joku Korealainen testannu. 0 voittoa ja 145 tappiota = grand master ja season voitettu :D

Toimii myös "normaalisti pelanneelle", pitää vaan hävitä aika paljon enemmän pelejä kuin 140 jos rankkitilanne on rajusti plussalla.

*edit*

Onkin jo korjattu! Ei siinä mitään, hauska detaili silti, ei ollu sattunu omalle OW-uutistutkalle ollenkaan.

10. Tarnado

Rekisteröitynyt:
    16.04.2003
    Näihin kyllä hajoaa pää välillä. :) Eichenwaldessa sama, D'valla lentää plantille, 3 vastustajaa tulee paikalle niin lentää karkuun, kiusaa siellä kymmeniä sekuntteja ennen kuin vastustaja trade killaa itsensä. Kamera omiin "Ai... Te ootte 5v3 tilanteessa viel siel sillan omalla puolella sniputtelemassa Reiniksen kilven takana... Ok"

11. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Vähän turhankin tuttua touhua joka mapin ekalla choke pointilla. :D Arvostan suuresti niitä reiskoja jotka murtavat sen puolustuksen pinnaamalla vihu reiskan juuri oikealla hetkellä.

12. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Hieman offtopic, mutta...

Netissä on pariin otteeseen tullut vastaan peli nimeltä "Paladins", ja sitä on haukuttu Overwatch kopioksi.. noh tänään sattui silmiin video jossa muselk pelasi tuota... ajattelin kokeilla kun peli on ilmainenkin (steamissa)

En ole pettynyt.. siis onhan se samankaltainen kuin OW, mutta erojakin on... tuo on jotenkin rennompi, ainakin itselle.. siis OW:a kun pelaa niin on perse piukalla, hiki karpalo otsalla ja on pakko onnistua.. tuo paladins on taas "kuhan pelailen" tyyppinen ratkaisu ainakin itselle :)

Suosittelen kokeilemaan, overwatchin rinnalla, joskaan ei tuosta korvaajaksi ole.

13. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Mitähän ihmettä tässä on käynyt? Miten voi olla rankki vain 8 pelillä?

14. Leranch

Rekisteröitynyt:
    17.04.2015
    Eikai placement matcheja lasketa?

15. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Lasketaan.

16. Leranch

Rekisteröitynyt:
    17.04.2015
    No sit en keksi.

17. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Peli kaatunu? En tiedä lisääkö tuo laskuria, mutta itellä kaatu peli ja se merkittiin compissa häviöksi.. samoin kun itellä oli 44 tappoa, mutta noi ei päivittynyt statseihin

18. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Tuo on PS4 konsolilla, jossa ei ainakaan oma peli ole kaatunut vielä kertaakaan useamman sadan tunnin aikana.

19. kaiosun

Rekisteröitynyt:
    03.02.2010
    Tasuri ei ole tappio, mutta "ajantuhlausta" ja nää statsisaitit laskee sen tappioksi vaikka todellisuudessa sen voisi jättää vain merkkaamatta jos w-l on se jonka ympärille se systeemi on rakennettu.

20. shepherde

Rekisteröitynyt:
    13.01.2010
    Täydellinen kombo Zaryan ultin kanssa ja lopuksi vielä McCreen shutdown :)

21. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Siellä on oma lokeronsa tasureille, "games tied". Siinä on myös erittäin selvästi eritelty pelattujen pelien määrä, joka tällä tapauksella oli 8.

edit. Vissiin et ottanut kantaa tuohon kuvaan. :)

Viimeksi muokattu: 25.09.2016
  22. Zimbapina

Rekisteröitynyt:
    26.08.2015
    Oho, aika makea. Voi kun itse osaisi pelata tracerilla noin hyvin... :P

23. mikrobitch

Rekisteröitynyt:
    17.01.2010
    Pelailin alkumatsit ja innostuinkin compista, nousin 2300 ---> 2490, tasaista vääntöä ja hauskaa. Sen jälkeen alkoi tulemaan näitä 24/7 genji/hanzo kavereita, ja tipuin muutamassa matsissa takaisin 2300.

Miten vitussa tämä edelleen rankaisee näin pahasti? Tuohon 200pts kiipeämiseen meni vähintään 10 matsia ja vain muutamalla putoaa takaisin. Oikeasti? Tekis mieli taas todeta että vittu mitä paskaa, mutta en tee sitä koska peli on välillä kuitenkin täyttä timanttiakin (silloin kun matsit on tasaisia).

24. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    Ite pudonnut 300 pojoo sen jälkeen kun pääsin platinumiin.

25. S13M

Rekisteröitynyt:
    09.02.2015
    Itse olen nyt viimeiset sata matsia kirjannut Exceliin ja yleensä rankki liikkuu +/- 20-25 pistettä per peli. Voitto tai tappio-putkella on pieni vaikutus pisteiden kertymiseen, suurin lisäys 87 pistettä tuli 12 voittoputken jälkeen, pienin menetys -53 taas 8 ottelun häviöputken jälkeen. SR, kun aloitin kirjaamaan oli 2072 ja korkeimmillaan kävin 2930, jonka jälkeen se onkin tasoittunut 2.5k paikkeille.

Nämä siis omia huomiota siitä kuinka rankki käyttäytyy. Sitä en ole merkannut kuinka paljon altavastaajana voittaminen vaikuttaa, mutta se on varmaan vain muutaman pisteen lisäys.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen