Overwatch

Viestiketju alueella 'Pelit ja konsolit' , aloittaja nollapiste7, 07.11.2014.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    En ole tätä väittänytkään. Joo elikkäs ja triggered vaan sullekin. Ja kiitos onnitteluista. :D

2. Zimbapina

Rekisteröitynyt:
    26.08.2015
    Komppaan Viltzyä tässä. Niillä keskiarvostatseilla kaikista hahmoista ei tee mitään, koska vertaat muiden keskiarvoon ja useammat ihmiset pelaavat useilla hahmoilla eri luokista (yleisesti hyvä osata pelata kuin vain yhtä hahmoa).

Itse käytän myös tuota masteroverwatchia paljon tarkastellakseni omaa suorittamistani. Aika keskinkertaiset ovat tosiaan nuo sinun Reinhardtin statsit, mutta toisaalta on hyvä muistaa, sinulla on jo melkein 350 peliä tuolla samalla hahmolla. Joten keskiarvo on varmasti laskenut ainakin vähän kun on tullut enemmän noita pelejä alle.

Onneksi olkoon timantista! Se on omakin henkilökohtainen tavoite tälle kaudelle. Sitten kun sinne pääsee ja jättää kauden lopussa tuon sr tuonne 3000 pintaan, niin helpottaa kummasti taas kolmannen kauden placement- otteluissa. Ei tarvitse grindata niin hirveästi kunhan pelaa placementit suht hyvin. Pitää vaan toivoa, että blizzard julkaisee kohta jotain uusia rewardeja noille competitive pointeille.

3. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    Eipä nuo keskiarvot kerro pelaajan tämänhetkisestä tasosta yhtään mitään. Kauden alussa voit olla pelannut todella surkeasti, ja tällä hetkellä ihan eri tavalla. En kuitenkaan väittäisi noiden arvojen perusteella ketään pelaajaa keskivertopelaajaksi, jos ei ole ensin nähnyt pelaajan toimia pelissä. Eikös timantissa ole n. 10% pelaajista (?), joten kai se keskivertopelaajan voittaa. :)

4. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    Luciolla pelaamista tyylillä. :D

5. GdSpd

Rekisteröitynyt:
    06.11.2007
  6. Zimbapina

Rekisteröitynyt:
    26.08.2015
    Sitä meinasinkin tuolla kun sanoin, että on paljon pelejä. Noustessa rankissa pitäis statsien olla keskivertoa kovemmat, kun dominoit ja edesautat omaa nousuasi goldista/platinumista. Lähestyessäsi oman taidon ylärajaa, pitäisi statsien sitten laskea koska suhteessa muut pelaajat paranee(ampuvat paremmin->kuolet nopeammin tai väistelevät muuten vaan paremmin hyökkäyksiäsi).

Timanttitaso nyt ei sinänsä ole tällä hetkellä kovin hyvä mittari tasosta, monet jättivät season 1 jälkeen oman rankkinsa 60 tuntumaan ja ovat s2 placementtien jälkeen päässeet melkein suoraan timanttiin voitettuaan muutaman placementeistaan. Tänään pelattiin platinum porukalla premadea vastaan jossa oli 3 timanttia ja 3 platinumia ja pyyhittiin heillä lattiaa. Monet timantissa on kannettu sinne. Periaatteessa kaikkien pelaajien pitäisi pelata 100-200 ottelua solojonossa, jotta nuo tasot asettuisivat oikeisiin uomiinsa(tarpeeksi iso otanta).

En siis halua vähätellä sinun timanttiin pääsyä, itse olen vielä sinne matkalla.

7. Zimbapina

Rekisteröitynyt:
    26.08.2015
    Oli itsekin pakko käydä loggaamassa tuonne overbuffiin. Näköjään oma Reinhardt paras 3% ja lucio paras 4%. Hankala noita on ottaa tosissaan kun tietää, että suurin osa omistakin otteluista on vain platinatason pelaajia vastaan, jolloin statsit tulee olemaan hyvät.

8. kaiosun

Rekisteröitynyt:
    03.02.2010
    Noniin r vihdoin takaisin yli tuon 2k voitosta irtoaa jo 60 pistettä vaikka ei tuo putki nyt niin pitkä ole, mutta 14 vikasta pelistä taitaa olla 13 voittoa ja pääasiassa Mei:llä.

9. smaster

Rekisteröitynyt:
    05.10.2002
    Vähän turhan paljon painottaa tuota "games played", itselläkin tuo score on aina korkein heroilla, joita on eniten pelannut vaikka omasta mielestä eivät välttämättä silti ole vahvimmat omat herot. Score on tosi alhainen vähän pelatuilla heroilla, vaikka statsit ois loistavat muualla.

10. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
  11. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Siis voi PYHÄ perse.. mä tärisen....

Pelasin quickia humalassa ja sain 3-4 kultaa about koko ajan joten ajattelin sitten vetää sen rankingin loppuun... olin 8/10, ekan voitin ihan iisisti, sit netti pätkäs ja jouduin odottamaan että pääsin taas pelaamaan..

Tuo viimeinen matsi rankissa.. voi herranjumala... mä olin niin "out of my league" kuin vain voi ikinä olla... humala hävis samantien, mä tein temppuja joita en edes uskonut osaavani, vedin hopeeta tapoissa DIVALLA jossain vitun pro matsissa... siis mä sain sydärin tai kaks siinä ekalla puolikkaalla, toinen oli niin nopee etten ehtinyt kuolla...

Sain rankiks vissiiin 2145? ei mitään hajua mitä tuo edes tarkoittaa, mut toi viimeinen peli oli v.... niin kova etten ole IKINÄ kokenut vastaavaa...

Aikaisemmat pelit oli vissiin häviö-voitto-tasuri-häviö-häviö ja enempää en muista :)

Mut jos jatkossa pelit on tollasia niin mä kuolen... joo ja kaikilla oli mikki paitsi mulla :/

12. BFWaldo

Rekisteröitynyt:
    27.03.2012
    Aika perussettiä vetää D.valla hopeaa tapois, itsellä usein jopa kultaa. Ennätys tainnut olla neljä kultaa D.valla, Tapoissa, damagessa, objective tapoissa sekä objective ajassa.

EDIT: On nämä compissa ~2200 rankilla olevat pelaajat kyllä välillä semmosta sakkia että voi pojat..:D Pelasin tuossa kothia ja kaks viimestä matsia oli setillä 3dps, 2 tankkia (minä d.valla) ja sit yks healeri. Sanoin tiimille että olis hyvä jos joku dps vaihtais supportiin niin sais sen hyvän yleisen 2-2-2 balanssin. Noh jonkun aikaa meni niin tää jätkä joka pelas dps soltulla alkoi mulle kitisemään siitä että miksi minä en vaihda...? Sitten perustelin että ei tarvita 3 dps että 2 on tarpeeksi. Noh tää jätkä hiljeni, matsin lopussa sano että kiitos valituksesta... Missään vaiheessa en valittanut, sanoin että jos joku viitsisi vaihtaa.. Noh siitä nyt tuli eka voitto sitten tälle "torstaille". Pelasinkohan 9 matsia ja yksi voitto. Hyvin menee.:facepalm:

Viimeksi muokattu: 23.09.2016
  13. riksaa

Rekisteröitynyt:
    11.11.2011
    On tää foorumi kyllä myrkkyä, huh huh.
    Sen kerran kun joku kehtaa hehkuttaa, miten nauttii pelistä täysin rinnoin, niin eikös ensimmäinen replyyjä palauta heti maan pinnalle, että et ole muuten kummoinen pelaaja ja minäpä olen parempi :mad::confused::mad:

14. Rane^

Rekisteröitynyt:
    17.08.2009
    No äläpä muuta. Ei pelkästään tämä ketju vaan koko OW-community on melko syöpäistä. Triggered ja sillee. :kahvi:

15. Mauska

Rekisteröitynyt:
    01.08.2012
    En tiedä tuntuuko vaan itsestä vai onko muilla samaa, että kasvavassa määrin myös peleissä porukka alkaa itkemään ja haukkumaan muita. Aluksi ei ollut tuollaista kun oikeasti todella harvoin, mutta nykyään lähes joka pelissä joku alkaa huutelemaan ja provoamaan. Vähän syö jo omaa peli-intoa, kun melkein jokaisessa matsissa jotain huutelua. Tuskin omat taidotkaan niin paljoa on huonontunut, että sen takia porukka itkisi chatissa :D Ja nämä huomiot suurimmaksi osaksi QP:n puolelta.

16. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Tämä palauttajahan nyt oli ainakin viime seasonilla, jos en väärin muista, ehkä pahin vinkuja täällä, aina kitisemässä siitä miten rankki tippuu kun tiimikaverit on paskoja jne. ja vika oli totta kai kaikessa muussa paitsi omassa pelissä. En nyt hirveästi ylläty jos mollaa myös muiden saavutuksia. :think:

P.S oli muuten hyvä pätkä:

17. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    QP:ssa en ole koskaan huomannu tuota ongelmaa, tosin aika vähän sitä on tullut pelattuakaan. Koko pelimoodi on täysin älyvapaata sähellystä enivei koska harvoin siellä voitosta edes pelataan, kunhan treenataan heroja yms.

Competitivessa sama ongelma on ollut kyllä mun mielestä aina. En nyt tiedä onko se nykyään yhtään sen pahempi kun edelliselläkään seasonilla, todella usein tiimistä löytyy joku idiootti joka alkaa vinkumaan useimmiten jo hahmonvalinnassa jostain. Se on ihan sama vaikka se tiimin Junkrat pickaaja olisi pelannu kys. hahmolla 90 tuntia, silti tämän vinkujan mielestä pitäisi pickata McCree vaikkei sillä osuisi edes ladon seinään, kärjistettynä esimerkkinä.

18. Ogram

Rekisteröitynyt:
    11.11.2000
    Toi 2-2-2 on niin täyttä paskaa kuin voi olla ja silti joka helvetin matsin alussa joku tuon perään aina huutelee. Pari supporttia tarvitaan joo poikkeuksetta, mutta tankki/dps-määrä on aina tilannekohtainen. Suomen World Cup-joukkua veti Hollywoodissa Beneluxin pakettiin neljällä tankilla ja siellä paskatierillä missä itsekkin pyörin (eli <3k) on tärkeintä että pelaa tuttua ja turvallista heroa.

19. Jusbaum

Rekisteröitynyt:
    26.09.2012
    Unohtamatta sitä jos joku tykkää pelata väärillä heroilla, esimerkiksi Genjillä. Silloinhan on kamala wannabe ninja jonne.

20. Janzor

Rekisteröitynyt:
    25.07.2011
    Onhan toi nimenomaan paskatierillä ihan hyvä että yritetään nyt edes jotain järkevää pakettia saada kasaan, 2-2-2 nyt on parempi lähtökohta sentään kuin 4DPS mitä joskus näkee sitäkin. Itse sanoisin ton paketin osalta että pääasia että on 2 supporttia ja edes 1 tankki, niin voi olla jotain järkeä touhussa. Eli.... 2-(1-3)-(1-3)? :)

Nykymetassa tuo 3-4 tankilla pelaaminen on aika yleistä, etenkin NiP on kunnostautunut sen kanssa aivan loistavasti. Juurikin eilen katselin streamia kun NiP pisti Reunitedia naamaan niin hemmetisti, ja joka rundilla mukana oli väh. 3 tankkia. Zappis pelaili aika usein siihen lisäksi ainakin Hanzoa.

21. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Pätkän jalkapallo vertausta on hyvä lainata. Jos kentälle ei laiteta puolustajia(tankit) ja hiilereitä(maalivahti), niin miten luulet pelissä käyvän, kun joka tontille laitetaan hyökkääjä? Se on tismalleen sama asia lähes joka peli Overwatchissa, kun kaikki haluaa pelata niitä hyökkääviä "maalin tekeviä" rooleja. Se on tismalleen sama pelata randomeiden kanssa fifaa tai änäriä 6vs6 tai 11vs11. Se on aivan yhtä harvinaista siellä ihmisten valita niitä rooleja, mitkä ei näy tulostaululla. Ja jos pakon edessä joutuukin valitsemaan semmoisen, niin sillä pelataan kuten sillä hyökkääjällä olisi pelattu.

Vaikka videossa pointtia onkin, niin ei se muuta sitä asiaa miksikään, että tietämättömät ja itsekeskeiset hölmöt pilaavat pelin erittäin usein.

22. Dwarf

Rekisteröitynyt:
    18.02.2004
    Tjuu ei tuo kulta mikään ihmeellisyys ole quickplayssä, mutta yllätti että sain edes hopeata kun oma tiimi veti niin hiton hyvin.. diva on tankki ja osa sen ajasta kuluu maalitauluna olemiseen, joten hyvässä tiimissä sillä ei pitäisi olla kultaa tapoista. (imho)

Piti oikein vilkaista miten noita mitalleja on tullut.. 113 pelissä 121 kultaa, 80 hopeeta ja 78 pronssia... tietysti suurin osa qp koska vasta eilen vedin ranking matsit.. eli pienen suolan kanssa :)

Joitakin on tullut vastaan.. Yks sankari jopa "puoliajalla" haukku mut maailman paskimmaks soltuks, sitten se haukku genjin, jonka olis kuulemma pitänyt vaihtaa mercyyn ja pysytellä takana koska Q-painaminen on ainut mihin se pystyy, ja lopuks se haukku koko tiimin yleisesti...

Eli tää sankari oli ostanut mikin, ihan vain siihen tarkoitukseen että suolaa omaa tiimiä... Pelin aikana se ei sanonut mikkiin mitään :/

Eilinen peli oikeastaan herätti miten tärkeä toi hyvä mikin käyttö on.. nää pulpatti koko ajan mitä näki.. "road hog flanks left", satuin olemaan lähellä niin kiersin possun selkään ja nappasin helpon tapon itelleni ^^

Tuo useampi tankki tiimissä strat vaatii tiimiltä vähän enemmän työskentelyä yhteen hiileen, eli 90% ajasta tuo homma kusee QP:ssa...

Ps.
    Viimeaikoina on tullut hitosti vastaan reinoja, jotka kuvittelee olevansa attack classi.. syöksyy yksinään pisteelle jättäen koko tiiminsä taakse... Helppo tappo reinosta ja sit niiden lopputiimi on ilman suojaa... onkohan ne kattonut liikaa noita Nib pelejä vai mikähän niitä vaivaa..

23. -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 24.05.2017
  24. Zimbapina

Rekisteröitynyt:
    26.08.2015
    OW community on tosiaan aika ehkä vähän myrkkyä, mutta monesti ihmiset vetää vähän liian tunteella(ihmiset myös jostain syystä todella herkkiä). Monet dps pelaajat kuvittelevat, että ovat hyviä kun he mcreellä/soldierilla paukuttavat reinin shieldia kun pharah paukuttaa ylhäältä raketteja niskaan. Jee, damagestatsit nousee ja näyttää hyvältä, vaikka periaatteessa pelaat luokkaasi väärin. Eilen oli juuri tällainen ottelu, ja surkeat hitscan pelaajat melkein hävisivät meille pelin. Itse tykkään siitä, että joku huomauttaa minulle mahdollisesta virheestä.Usein pyydän ihan automaattisesti chatissa anteeksi, jos overextendaan kun yritän esim. tappaa healeria linjojen takana.

Vaikka saattaakin vaikuttaa, että murjoin Ranea suotta, se ei täysin ollut tarkoitus :). Koitin vain osoittaa, että noihin sivustoihin ja statseihin kannattaa suhtautua tietyllä varauksella. Esim. minun luciolla pelaaminen on mielestäni aika surkeaa välillä(keskivertoa), ja silti tuo sivusto näyttää, että top 4%. Tottakai, tuo toimii kumpaankin suuntaan.

Hienoa, että on timanttiin päässyt. En henkilökohtaisesti ymmärrä mitä tuo triggerointi edes tarkoittaa, tuntuu että se on vain provoamista. Itse perustelen oman kantani, ja odotan kanssakeskustelijalta perusteltuja argumentteja. Minun mielestä se on rakentava tapa keskustella asioista, ja avaa myös itselle näkökulmia joita en ehkä ennen ole harkinnut.

25. Expertti.

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    Tuosta myrkyllisyydestä puheenollen.. Ihan hauska sattuma että OW:n julkaisun aikaan League of legendsin Ranked pelimuodolle tehtiin jotain mikä suututti pelaajat ja sai monet lopettamaan sen Pelaamisen. (LOL community on tunnetusti yksiä maailman syöpäisimpiä peliyhteisöjä) Tietysti kaikissa todella suosituissa peleissä on sama ongelma, eikä lol yhteisöä voi tuosta yksin syyttää. Mutta tuo ajoitus on vaan liian täydellinen olla huomioimatta asiaa

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi