1. Vain 14 vrk rekisteröityneenä olleet käyttäjät voivat lisätä ilmoituksia kauppa-alueelle.
    Poista ilmoitus

Lahjoitetaan Overwatch Battle.net peli

Viestiketju alueella 'Lahjoitetaan tavaraa' , aloittaja -Dist, 02.10.2018.

1. -Dist

Rekisteröitynyt:
    25.05.2009
    Tuote: 
    Overwatch
    Humblen monthlysta tämä. Tähän liittyy keissi jossa itse redeemasin tämän vahingossa omaan Humble accountiin joka vaatii nyt battle.net linkityksen. Otin supportiin yhteyttä joka ilmeisesti voi tämän lahjan nyt lähettää jollekin toiselle jos annan heille spostin ja liittää sen lahjan tähän spostiin. Koodia tai lahjalinkkiä eivät siis anna, joten älä pliis pyydä tätä peliä minulta dollarimerkit silmissä kun kuvittelet myyvän tämän eteenpäin. Ei onnistu. Olisin itse myynyt mutta kun kävi näin..

Toivon että sinulla ei peliä ole ja haluat sitä oikeasti pelata kun vastaat tähän ketjuun.. Humble account pitää olla olemassa ja siihen rekisteröidyn spostin tarvitsen jonka välitän sitten supportiin.

2. Datboi

Rekisteröitynyt:
    13.10.2016
    Mulle

3. pleezz

Rekisteröitynyt:
    07.06.2016
    Meikälle kelpais jos ei oo mennyt jo =)

Ja ei löydy kyseistä peliä, pitänyt 2v ostaa muttei ole raaskinut kokeilun vuoksi.

Viimeksi muokattu: 03.10.2018
  4. flooodi

Rekisteröitynyt:
    09.08.2011
    Onko menny? voisin ottaa!

5. Kaaliseppo

Rekisteröitynyt:
    31.05.2014
    Joko on männy?

6. izmo1967

Rekisteröitynyt:
    07.12.2016
    Ihan off topic kyssäri. Miten toi Humble monthly toimii tai lähinnä oletko ollu tyytyväinen siihen? Kuukauden pelit on pelattavissa vain sen kuukauden?

Kiitos jos viitsit vastata.

-ismo-

7. Jesg0un

Rekisteröitynyt:
    04.10.2011
    Aina kuun alussa paljastetaan 1-3 peliä ns porkkanana ja sitten kuun lopussa paljastetaan loput sen monthlyn pelit. Pelit saat pitää itselläsi ikuisesti, ei vain kuukauden.
    Hinta on sen 10€ per kuukausi paitsi jos subscribee kerralla pidemmäksi aikaa niin hinta vähän tippuu.
    Itse olen noin vuoden verran tilaillut ja on kyllä tullut ihan mukavasti rahoille vastinetta. Ei ole mikään kuukausi tarvinut pettyä että maksoi kympin
    Tuolta monthly sivulta näet mitä aikasempien kuukausien paketit on pitänyt sisällään.

Tästä vielä referral urli jos aiot liittyä niin saan pari pennosta HB storeen käytettäväksi :-)

Viimeksi muokattu: 07.11.2018
  8. izmo1967

Rekisteröitynyt:
    07.12.2016
    Kiitoksia vastauksesta. Osa peleistä Steamin kautta ja osa vissiin suoraan?

9. Jesg0un

Rekisteröitynyt:
    04.10.2011
    Lähestulkoon aina Steamiin mutta nyt lähiaikoina on Blizzardin pelejäkin muutama tullut (Destiny 2 & Overwatch).
    Subscribeen sisältyy myös nuita DRM Free tms pelejä

Viimeksi muokattu: 12.11.2018

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri