Onko kukaan ostanut puhelinta tms Gigantin Outletista?

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja blondiviive, 02.08.2017.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. blondiviive

Rekisteröitynyt:
    31.08.2016
    Oliko mitään ongelmia tai naarmuja tms? Kokemuksia?

2. sidrend

Rekisteröitynyt:
    08.03.2011
    Ei ole tainnut tulla koskaan ostettua mutta eikös niissä siellä ole hyvät kuvaukset miksi ovat outletissa. Esittelytuotteita välttäisin itse ellei sitten oikein halvalla saa, niissä hyvin todennäköisesti jotain jälkeä. Avatut pakkaukset, palautukset ja kaiken maailman tarjouserät mitä siellä näkyy paljon ovat useimmiten varmaan kuin uusia ja takuukin taitaa yleensä olla uuden takuu.

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. blondiviive

Rekisteröitynyt:
    31.08.2016
    Joo ei tietenkään esittelytuotteita, vaan niitä uudenveroisia:)

5. celeron

Rekisteröitynyt:
    12.06.2001
    Itse ostin Motorolan Moto z:n. Näytti käyttämättömältä. "Mainosmuovikin" oli vielä näytön päällä ja kaikki kilkkeet niinkuin tehtaalta lähtiessä. Sinetti vain oli rikottu.

6. khaimera

Rekisteröitynyt:
    06.11.2005
    voithan aina kysyä että onko mitään jälkiä luurissa... esittelyluuria välttäisin itse sen takia et ne on koko ajan laturissa niin akut ei varmaan enää ole mitään parhaita mahdollisia (tämä siis jos luuri on ollu kauemmin näytillä)

7. taku

Rekisteröitynyt:
    13.07.2001
    Ei ollut puh elin vaan kahvinkeitin minkä ostin outletistä, hinta puolet alkuperäisestä, paketti avattu jossain vaiheessa mutta kaikki tavarat alkuperäispaketoituna.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen