Ongelma asennuksen/kasauksen jälkeen

Viestiketju alueella 'Ongelmat' , aloittaja MutteriPetteri, 29.10.2008.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. MutteriPetteri

Rekisteröitynyt:
    29.10.2008
    Elikkäs ongelma olis seuraava:

Kasasin koneen uudelleen ja asensin windowsin (xp), mutta tämän jälkeen windows ei asenna mitään ohjelmia ja kaatuu kokoajan. Ja kun yritän laittaa usb-tikun koneeseen kiinni niin koko kone käynnistyy uudestaan. Ja kun yritän laittaa sivulevyn kiinni niin näytöstä sammuu virta ja kone jää "päälle", mutta mitään ei tapahdu. Olen yrittänyt asentaa windowsin uudestaan, mutta tämäkään ei auttanut. Kaikki toimi ennen hyvin, mutta sain kaverilta tuon näyttiksen ja nyt ei toimi mikään. Mikä voisi olla vialla?

Koneessa on
    Emo: Asrock 939Dual-SATA2
    Prossu: AMD 64 x2 4200+
    Näyttis: Club3d 3650 agp
    Muisti: 4 x 1gb Kingston DDR400
    Virta: 350 W Macron

2. virtuaali

Rekisteröitynyt:
    14.03.2004
    oletko koittanut kokoonpanoa sillä vanhalla toimivalla näytönohaimella?
    Olisiko jotain maadoitus ongelmia jos tuommosia sähköongelmia tuntuu olevan liikkeellä,tähän auttaa esim että emolevy on kaikilla ruuveilla kiinni siellä kotelossa
    Voisitko määritellä paremmin kaatuu koko ajan? tuleeko bluescreeni vai katkaisee virrat pois keskenkaiken.
    Toisen powerin testaaminen kokoonpanossa voisi myös auttaa ongelmaan.
    [signature]virtuaali

minulla on varmasti kirjoitus virhe yritä etsiä se ![/signature]

3. MutteriPetteri

Rekisteröitynyt:
    29.10.2008
    En ole kokeillut koska entinen näytönohjain meni rikki. Eli kone katkaisee virrat aina kun yrittää littää jonkin laitteen usb:n kautta. Kuinka tarkkaa se on, että monellako ruuvilla se on kiinni esim. jos 1-2 ei ole kiinni niin vaikuttaako se. Ja kone ei anna asentaa mitään ohjelmia windowsiin vaan valittaa kokoajan että esim. x:\setup.exe ei ole kelvollinen win32. ohjelma tjsp. Eli en saa asennettua piirisarjan tai mitää muutakaan ajureita. Windows ei toisinsanoen tunnista mitää laitteita koneessa.

4. virtuaali

Rekisteröitynyt:
    14.03.2004
    jos saat koneelle jotenkin service pakit kaksi ja kolme ne voisivat auttaa siihen win32 ongelmaan.
    Yritätkö asentaa niitä ajureita cdltä,pikaiseltaan kun googletin niin tuli tälläinen vastaan:
    http://support.microsoft.com/kb/321641/fi
    http://www.peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=6&tid=73130
    Laita vaan kaikilla ruuveilla se kiinni mitäpä niitä ruuveja säästelemään...
    Tuohon usb ongelmaan ei ole kyllä tietoa minulla.
    [signature]virtuaali

minulla on varmasti kirjoitus virhe yritä etsiä se ![/signature]

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri