Olen noin 90% varma, että tuo jelly-efekti liittyy jollain tapaa johonkin softakikkailuun jolla käyttöliittymän scrollausta ollaan sulavoitettu. Olen tarkkaillut tätä asiaa tässä pari päivää ja välillä tuntuu, että efekti poistuu hetkeksi ja scrollaus osoittaa pientä lagausta, mutta palaa sitten nopeasti takaisin. Tätä asiaa puoltaisi myös Oneplussan vastaus jonka mukaan efekti on normaali, eikä vaadi korjausta. (The Vergessä juttua tästä). Sitä tosin en osaa sanoa miksi sitä ei sitten esiinny kaikissa laitteissa vai eivätkö kaikki vain huomaa sitä... tässä vielä se linkki kumminkin: https://www.theverge.com/2017/6/29/15894850/oneplus-5-screen-jelly-scrolling-statement
Viimeksi muokattu: 30.06.2017
Jep, kyllä on näyttö väärinpäin. Katso ylempi linkki.
Toisilla esiintyy ja toisilla ei, ja OnePlus väittää että ei ole vika, eli kumpi tässä nyt on rikki OP5 jossa on jelly vai OP5 jossa ei ole tuota vikaa?
Viimeksi muokattu: 30.06.2017
AIDA64 -> näyttö ID "FA6" tai "FA5"
Nyt näkynyt pari viestiä eri paikoissa, että "FA5" paneeleissa kuulemma ei ole nykimistä, tai huomattavasti pienemmällä osalla käyttäjistä.
Tarkistakaa omanne ja ilmoittakaa!
Viimeksi muokattu: 02.07.2017
Mulla oli viikonlopun yli puhelin, muutaman tunnin oli käytössä. Tänään laitoin asiakaspalautuksena Elisalle.
Perjantaina asiasta jo asiakaspalveluun soitin niin sanoi että laita tulemaan takas, ei ollu mistään arvon alenemisista mitään puhetta.
Viimeksi muokattu: 03.07.2017
Tilasin itse juuri oneplussalta tuon karbon bumper casen, ebaysta pari Nillkinin edullisempaa casea ja suojalasin. Omassa elisa myymälässä ei ainakaan ollut noita bumpereita, ainoastaan noita kevyempiä kuoria jotka ei suojaa aivan yhtä paljoa.
Viimeksi muokattu: 04.07.2017