Mulla on suurin ärsyke nyt nougatissa että Whatsappissa kun ottaa kuvan, ja yrittää kirjottaa jonku kuvauksen sille kuvalle, niin näppis on sen tekstipalkin päällä niin ettei näe mitä kirjottaa. Kahdella eri näppiksellä kokeillu mutta ei vaikutusta. Mitään ideoita?
Ainiin toinen mitä olen huomannu on että kun kesken puhelun haluiaisi säätää puhelun volumea jos toinen kuuluu vaikka hiljasesti, niin volume nappi ei tee mitään ennen kun luurin ottaa pois korvalta niin että näyttö menee päälle, sitten voi säätää äänenvoimakkuutta.
Viimeksi muokattu: 13.01.2017
Keksin viimein syyn oman OP3:sen taskunlämmittämiseen ja akun kuluttamiseen. Nillkinin läppäkuori on käytössä löystynyt senverran että läppä siirtyy taskussa hieman sivuttain ja magneettitunnistin tulkitsee että näyttö avataan. Kun koneen ottaa taskusta ehtii läppä takaisin paikalleen ja näyttö pimenee... otin toisen kuoren käyttöön jossa ei ole tuota magneettia ja kas, akku kestää komeasti koko päivän.
Tuli tänään tilattua uusi suojalasi ja läpätön kuori tuon Nillkinin tilalle. Orzlyt tällä kertaa.
Viimeksi muokattu: 17.01.2017
Tarkoittanet T versiota ? Ei ainakaan vielä näy vanhemmalle mallille mitään jakelussa
edit. Nyt alkoi löytymään Kanadan kautta 3:llekin
Viimeksi muokattu: 17.01.2017
Ei mene rikki mutta Dash Chargen ansiosta ei mene kauan ladata akkua. Itse teen nyt niin että jos illalla on vaikka 30% akkua jäljellä, niin heti kun herään laitan lataukseen ja ennen töihin lähtöä pitäisi olla hyvin akkua työpäivän ajaksi.
Jos jättää yön ajaksi lataukseen niin eikö pidä virtaa siinä laturissa ja ottaako akku jotain minimaalista damagea?
Viimeksi muokattu: 18.01.2017