OnePlus 3

Viestiketju alueella 'Älypuhelimet ja taulutietokoneet' , aloittaja ddude, 03.05.2016.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. KUK

Rekisteröitynyt:
    02.02.2001
    Asetukset - Sovellukset - "3pisteen valikko" - Nollaa sovellusasetukset

Joko tämä tai tuo MySportin muutokset sai ainakin omalla kohdalla ongelman kaikkomaan.

2. miller

Rekisteröitynyt:
    04.07.2001
    Mulla o ylimääräsenä oneplussan alkuperäset kuoret sandstone ja läppäkuori(ruskea nahka).
    sandstone on avaamattomana paketissa ja läppäkuorta käytetty viikko.
    pistäkää yv jos kiinnostaa, löytyy Lahdesta.

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
    Doro 7070

Doro 7070

79 €
    -47 %
    Katso
    tuotetiedot
    Oukitel WP7

Oukitel WP7

409 €
    -23 %
    Katso
    tuotetiedot
  4. Vault

Rekisteröitynyt:
    05.05.2010
    Kuoret ainakin tulivat postiin.

5. hezzu100

Rekisteröitynyt:
    18.01.2011
    Tuli avattua bootloader ja flashattyä TWRP recovery sekä rootattua op3 heti uutena. Kaikki toimii muutoin hyvin, mutta pivo ei. Saako pivoa muutoin toimimaan kuin palauttamalla luuri lähtötilanteeseen tällä ohjeella?

6. larppa9

Rekisteröitynyt:
    01.07.2009
    Käsittääkseni ei toimi rootatussa luurissa. Kehittäjäasetusbugikin on, mutta se ainakin itselläni loppui, kun laitoin kehittäjätilan päälle ja takaisin pois.

7. hezzu100

Rekisteröitynyt:
    18.01.2011
    Kehittäjäasetusten ja SuperSU:n päälle/poisottamisella tai RootCloakin käytöllä ei ole näköjään vaikutusta. Pitänee lukita bootloaderi ja palauttaa stock recovery eli palata lähtöruutuun.

8. jarca

Rekisteröitynyt:
    02.02.2012
    29.8 waiting for spare part
    9.9 repair according to WS
    Ehkä se puhelin sieltä vielä tulee. Lieneekö vaikutusta kun tänään chatissa lupasivat Arvatolle laittaa tiedustelua.
    Samalla chatinavauksella haukuin jälkimarkkinointia ja sanoin ettei huono korjauspalvelu ole hyvää mainosta niin totesi vaan, että markkinointi on kunnossa kun varaosien puutekin johtuu yllättävän kovasta myynnistä. Moraalitonta firmalta jättää korjauspalvelu ilman osia. Toki bisnestä tekevät ja uusia myymällä parempi kate.

9. Mirrerre

Rekisteröitynyt:
    05.09.2016
    Mun on pakko kommentoida, että mulla menee kanssa akkua tosi paljon yön aikana, enkä tiiä miks.
    Viikon puhelin nyt ollut käytössä ja ainoa iso miinus oli toi Näytön peitekuva, joka ei ole mulla nyt onneksi moniin päiviin herjannut ollenkaan. Miinus on myös toi että edes Ebaysta ei kovin kivoja suojakuoria löydy ja too Type-c:n usb johto, joka maksoi mm. Clas Ohlsonilla vallan 18e, 14cm pituisella johdolla, muuten en oo muuten erityisesti niitä kattellu. Ebaysta tilasinlin viikko sitten pari Type-C:n adapteria ja pari johtoa ja olen tietoinen ettei nopea lataus onnistu näillä, pääasia mulle onkin ettei aina tarttis muistaa vaan tota yhtä ja samaa johtoa ottaa mukaan.
    Voi kyllä olla että jää ensimmäiseks ja viimeiseksi OnePlussaksi omalla kohdalla, näitten miinusten takia, jotka valitettavasti mulle on aika tärkeitä juttuja, en oo oikein ikinä tykännyt että puhelimessa on uniikki johtonsa, tiedän että muutamassa muussakin puhelinmallissa on, mutta silti.
    Muuten siis kyllä olen ollut erittäin tyytyväinen! Samsungin kännyköihin verrattuna kamera on todella hyvä ja pelit pyörii mainiosti ja kivan jouheasti, mikä onkin kiva PoGoa pelatessa.

10. Silverspeed

Rekisteröitynyt:
    05.12.2004
    Eiköhän tuo type-c liitin yleisty muutenkin. Itse käyttänyt jo vuoden verran op2 ja oon ollu tosi tyytyväinen, kun ei tarvi erityisesti kattella kumminpäin sen johdon tunkee puhelimeen.

11. harjakainen

Rekisteröitynyt:
    17.11.2011
    Onko jonkunnäköistä kalvoa käytössä kyseisen kuoren kanssa? Kuinka hyvin se kalvo istuu näytölle vai onko kyseinen kuori vielä niitä jolloin menee siihen kalvon tielle ja reunat jää ilmaan?

Ajatettelin jos etukäteen vähän tilailisi näitä kuoria / kalvoja niin saa suoraan puhelimeen sitten kiinni. Pitää varmaan huomenna käydä Elisalla hiplailemassa puhelinta ja sit ratkasu tehdä tämän suhteen.

Viimeksi muokattu: 10.09.2016
  12. Anjofish

Rekisteröitynyt:
    08.01.2013
    Kannattaako tuota akun kayton optimointia kayttaa?

13. Samppa221

Rekisteröitynyt:
    18.02.2014
    Ite laitoin puhelimeen Cyanogenmodin ja Pivo ei toiminut.
    Piti ladata vanhempi versio täältä: https://pivolompakko.fi/legacy/

Ja muistaa aina päivittää sovellukset manuaaalisesti, koska muuten Play kauppa päivittää sen uusimpaan jossa ei toimi.

14. S62B50

Rekisteröitynyt:
    16.06.2009
    Mitenniin uniikki? Type-c on standardi ja jatkossa kaikki tehdään vain sillä.

15. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Orzlyn tempered glass on käytössä ja se istuu erittäin hyvin noitten kanssa. Itse suojalasiin olen todella pettynyt sen ruudukko näkymän vuoksi. Nyt on Nillkinin 2.5D lasi tulossa ja toiveet erittäin korkealla.

16. harjakainen

Rekisteröitynyt:
    17.11.2011
    Joo. Kerrankin jos etukäteen tilaisi kaikki tilpehöörit valmiiksi ja sit vasta puhelimen käyttöön ottaisi.

Hyvä kuunella nyt kokemuksien perusteella näistä, koska vissiin paljon on niitä jotka ei kumminkaan hirveen näpäkästi sovi yhteen (suojakalvo ja kuori/flip case).

17. megaesa

Rekisteröitynyt:
    08.12.2007
    Itsellä tuo nillkin jäi ilmaan molemmilta reunoilta.

18. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Juu näin mäkin luin jostain ja kattelin jonkin videoarvostelunkin. Hinta ei ollut kallis, ja ilmoituksessa oli jotain mainintaa uudesta mallista jne, niin kelasin kokeilla. Ihan sama mitä sieltä tulee, ei se ainakaan huonompi voi olla kuin tuo orzly. :)

19. T3eMu

Rekisteröitynyt:
    31.05.2012
    Onkos näitä kukaan saanu Elisalta suoraan hyllystä vai joutuuko aina odottelemaan?

20. harjakainen

Rekisteröitynyt:
    17.11.2011
    Nii mitä ylempänä joku laittanutkin niin One Plussan oma kalvo on täydellinen, yllättäen vaan on loppu heiltä toistaiseksi :)

21. Silverspeed

Rekisteröitynyt:
    05.12.2004
    Onko sulla sitä orzlyn ensimmäinen versio vai toinen versio ollut lasisuojasta?

22. turhimus

Rekisteröitynyt:
    27.08.2007
    Varmaankin ensimmäinen. Ensimmäinen ja viimeinen tuolta merkiltä. :D Terävät reunat ja ruudukkokuvio näytöllä on todella ala-arvoinen suoritus.

Ei myöskään tuon kestävyys ja suojaus vakuuta edes vähää alusta. Frendillä suojalasiin tuli halkeama, kun laittoi luuria duunihousujen taskuun ja reuna osui nappiin. Siis aivan minimaalinen kolaus. Samalla voimalla naputtelet näyttöä sormellakin.

23. Vault

Rekisteröitynyt:
    05.05.2010
    Ei taida olla liikkeissä yhtään testikappaletta.
    Aamulla tilasin ja päivällä kävin hakemassa liikkeestä, joten ei mikään kovin pitkä odotusaika. Tosin tällä hetkellä harmaa vaihtoehto näyttäs olevan loppu.

24. harjakainen

Rekisteröitynyt:
    17.11.2011
    No just kävi mielessä kun joku ylempänä kyselikin onko näitä hyllytavarana, että onko näillä edes niitä testikäytössä liikkeessä. Pitää käydä kumminkin paikan päällä ja tilaamassa sitten. Kyselee samalla vähän jos tulee takuuseen liittyvää asiaa, että miten toimia.

Lueskellaan siis sitten tämä päivä vielä arvosteluja ja kasvatetaan intoa ostaa tämä luuri.

25. ravene

Rekisteröitynyt:
    30.01.2004
    Toi Orzlyn 2.5D suojalasi on todellakin melko huono (ainakin ensimmäinen versio). Itsellä se lähti irti reunasta, vaikka oli suojakuorikin puhelimessa. Meni tietysti roskaa suojalasin alle ja lensi sen jälkeen roskiin. Nyt mennään ilman suojalasia.

26. jarca

Rekisteröitynyt:
    02.02.2012
    Ite kyselin elisalta, oisko missään liikkeessä. Ei pitänyt olla, mutta ohimennen kun poikkesin kysymässä niin olihan siellä ja suoraan sain mukaan.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen