OneCoin - Uusi pyramidihuijaus? KRP: Rikosta voidaan arvioida luotettavasti vasta myöhemmin

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja rutkis, 16.02.2015.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. zZzzz

Rekisteröitynyt:
    06.10.1999

:facepalm:

kuules nyt ernesti, tai mikä taneli oletkaan, täällä EI takuulla KUKAAN ole sulle kateellinen, OneCoin on 400% varmuudella PONZI ja kaltaisesi pikkukalat tulevat aikoinaan 800% varmuudella menettämään KAIKEN MAHDOLLISEN ULOSNOSTAMANSA MASSIN rikoshyötynä valtiolle.

kysynpähän vaan, että mistä vitusta kaltaisiasi idiomeja syntyy joiden tajunnan taso on kastemadon luokkaa... pakko olla niin että myös useimmiten lisäännytte matojen tavoin neitseellisesti, sillä vaikea kuvitella kenenkään lähellekään normaalin älykkyysosamäärän omaavan ihmisen kiinnostuvan moisista "huippuyksilöistä" ja "voittajista", semminkin kun ottaa huomioon kommunikaation keskuudessanne lienevän luolamiestason luokkaa - taitaa ollakin niin että ainoastaan OneCoinin ja muiden taukkikulttien porukoista kumpuaa ne ainoat tsäänssit löytää joku toinen retardi kutuhommiin..

ikävintä tietysti on se, että aivovammasi aiheuttaa ns sairaudentunnon puutetta, toisaalta, samanaikaisesti se myös helpottaa omaa oloasi kun elät "Kadehditun Voittajan" harhassa.. :smoke:

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305559157792

koska en ole lainkaan varma, suoriudutko tuon yllämainitun linkin avaamisesta, niin tavaan sulle sen otsikon tähän alle:

"Tyh-mä on lii-an tyh-mä ta-ju-tak-seen a-si-an it-se"
    (eli kyllä, olet niin vitun vajaa ettet voi itse tajuta sitä :D :D :D ja kateuden tunteen sijasta mölinäsi aiheuttaa täällä muissa vain joko röhönaurureaktion tai säälinsekaista myötätuntoa omaisiasi kohtaan)

nyt jos olet kyennyt lukemaan koko tämän viestin tähän kohtaan saakka, niin onneksi olkoon, oletkin jo imbesilliyttäsi unohtanut kaiken mitä olen oikeasti sanonut, ja synnynnäisen aivokuorirappeumasi ja hippokampuksen puuttumisen aiheuttama voimaannuttava ja psykologisten defenssien mukainen johtopäätös viestini sisällöstä on: kateellista paskaa!

sanomattakin lienee selvää, että tämä ensimmäinen postaukseni tähän thriidiin tulee olemaan samalla myös viimeiseni, koska

..joten jatkakaa, olkaa hyvä.. eiköhän tästä sivustaseuraamalla vielä muutamat ilmaiset naurulihasreenit saada onecoinistien kustannuksella.. :psmoke:

t. hirrrrrrmuisen kateellinen paha murosetä

2. masa8888

Rekisteröitynyt:
    26.11.2015
    hahaa tämä palstahan on täynnä säälittäviä mennessä eläviä luusereita, jotka ei tajua rahan päälle mitään. Itse olen harrastanut mm. suoraa osakekauppaa ja sitä edelleenkin ja tullut tehtyä jonkin verran rahaa (ei miljonääriksi asti) ja tähänkin onecoiniin tuli sijoitettua ja tämä voidaan myöntää ponziksi vasta sitten kun oikeasti tuomiot annetaan. Bitcoiniakin aikanaan 99% maailman ihmisistä haukkui, mutta miten kävikään.
    No itkekää te palstalaiset täällä vaan ja eläkää köyhyydessä, itse ainakin nautin rahoistani

3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. Radioloops

Rekisteröitynyt:
    23.12.2015
    Eikö sulle koskaan tullut mieleen että jotain on vialla kun oikeasti rikkaat ihmiset eivät sijoita tälläisiin? Ainoastaan haalitaan niitä jotka ovat joko perus duunareita tai saaneet perinnöksi jonkin isomman summan rahaa. Kukaan oikeasti sijoittamisella tai muulla tavalla rikastunut ihminen ei tälläisiin rahojansa tunge.

5. AntiTunkki

Rekisteröitynyt:
    01.01.2016
    Miten niin itketään jälkikäteen, kyllähän täällä ja muuallakin on "itketty" ihan koko karavaanin alusta asti. Aikaa on ollut yllin kyllin lähteä tuohon pelleilyyn mukaan ja on edelleen. Ei se ole mitään kateutta jos ei halua alkaa tietoisesti epämääräisiin puuhiin eikä sitä voi sanoa edes suoraan viisaaksi valinnaksi koska tuo ei älyä vaadi että ymmärtää pysyä erossa. Tunkeista suurin osa on ahneita ja vailla moraalia, en millään suostu uskomaan että olisi kovinkaan suurta joukkoa jotka ovat puhtaasti niin palikoita etteivät käsitä mikä kyseinen viritys on.

6. Methodoz

Rekisteröitynyt:
    08.03.2015
    Ihan näin pelkästään kirjoitusasuasi seuraamalla voi päätellä, että rahaa ei ole, eikä tule. Darwin hoitakoon loput.

7. Parencephalous

Rekisteröitynyt:
    15.02.2014
    Tähän voisi lisätä vielä tuoreemman uutisen: http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/154...00-eun-lasku-wincapitasta-ei-armoa-oikeudessa

"Sijoitushuijaus WinCapitaan sijoittanut ja yhtiöön liittyneiden rikosten avulla suuren taloudellisen hyödyn saaneella henkilöllä ei ollut oikeutta velkajärjestelyyn, katsoo oikeus. Hovioikeus piti voimassa käräjäoikeuden ratkaisun, kertoo lakiasiain uutispalvelu Edilex.

Velkajärjestelyn hakija ei ollut itse menetellyt moitittavasti eikä ollut osallisena hänelle taloudellista hyötyä tuottaneisiin rikoksiin, mutta hänen velkansa oli käräjäoikeuden mukaan kokonaisuudessaan rikosperusteista. Häntä vaadittiin menettämisseuraamuksen nojalla maksamaan 100 000 euron velka, joka oli peräisin ”harvinaisen laajamittaisesti toimeenpannuista tahallisista ja vakavista rikoksista, joista oli aiheutunut useille asianomistajille huomattavaa vahinkoa”.

Hovioikeus katsoi käräjäoikeuden tavoin, että velkajärjestelyn myöntämiselle oli yksityishenkilön velkajärjestelyä koskevan lain mukainen este. Lain mukaan velkajärjestelyä ei voida myöntää, jos velalliselle on määrätty rikoksen perusteella maksuvelvollisuus tai jos merkittävänä pidettävää velkaa on syntynyt elinkeinotoiminnassa, jossa on menetelty törkeän sopimattomasti velkojia kohtaan tai joka on esimerkiksi ollut pääasiallisesti keinotteluluonteista."

8. teppemies

Rekisteröitynyt:
    07.04.2005
    Jos nyt kuitenkin jätetään ne vankeustuomiot suuremmille koijareille. Tuskin Masalle pientä sakkoa kummempaa on tiedossa, jos sitäkään. Ja tietysti rikoshyötynä saadut massit valdelle. Jos tätä edes ruohonjuuritasolla lähdetään tutkimaan. Haluaako joku parin satasen vuoksi myöntää, että oli hölmö?

9. ?

Rekisteröitynyt:
    20.06.2007
    Juuri näin. "Suora osakekauppa" jo sellainen termi, että kukaan oikea sijoittaja ei sellaista tähän heittäisi. Essonbaarin bmw-Pena se siellä koittaa leikkiä viisaampaa kuin onkaan, mitään kokemusta oikeasta sijoittamisesta tai rahan teosta näillä sankareilla ei ole.

10. timov8

Rekisteröitynyt:
    09.01.2013
    Minä kysyn sinulta suoran kysymyksen: Luuletko saavasi pitää ne rahat jotka Onecoin on tilillesi maksanut?

11. masa8888

Rekisteröitynyt:
    26.11.2015
    Eikö timov8 (siis vissii 8-vuotias osaa lukea) siis olen jo kotiuttanut osan ja omani olen saanut pois, toki myynti on rajoituksista johtuen vaikeaa, ja sit/jos/kun saan loput joskus myytyä niin olen voitolla. Eli kannattais opetella lukemaan tosin jos ei ala-asteella ole opetettu että olen jo tienannut oikeaa rahaa ja jotkut väittää että puhun paskaa, no sehän on teidän köyhien/kateellisten mielipide. 99% aof people are fucking loser and most of them are in this forum

12. Vihuri

Rekisteröitynyt:
    06.07.2009
    Kyllä te Rujalaiset jaksatte jauhaa Bitcoinista. Et varmaan edes ymmärrä oikeasti mikä Bitcoin on. Mistä se tulee ja miten sen arvo määräytyy.
    Siinä ei kuules mitään vitun slippejä eikä -barometrejä ole ollut eikä tullut.

Bitcoinilla on yhtä vähän tekemistä ponzinne kanssa kuin hintillä on tekemistä naisen panokaverina.

"Suuri maajohtajanne" Tommi of Finland on kussut muroihinne ja sekoittanut Rujan ja maanpakolais-Parhialan ym. konnien kanssa päänne.

Otan osaa.
    Jos tosiaan "tämä voidaan myöntää ponziksi vasta sitten kun tuomiot annetaan", olet vieläkin vajaaälyisempi kuin alkuun kuvittelinkaan.

13. teppemies

Rekisteröitynyt:
    07.04.2005
    Hyvä kuittailla ihmisten lukutaidosta, kun ei itse ymmärrä yksinkertaista kirjoitettua kysymystä, eikä tuo ajatusten tekstiksi pukeminenkaan tunnu luonnistuvan :D

14. Vihuri

Rekisteröitynyt:
    06.07.2009
    e: tarkennettu mitä tarkoitin "slipeillä"

15. monni-

Rekisteröitynyt:
    29.12.2002
    Olet kusetannut kolme muuta mukaan ja saanut omasi melkein pois. Ei voi olla ponzi, koska olet saanut rahaa \o/

16. lkumpula

Rekisteröitynyt:
    09.01.2001
    no sehän kävi äkkiä :)
    Vähän aikaa sitten sinulla ei ollut edes kolikoita kun ne tokenit olivat "louhinnassa".
    Mitenkäs se KYC prosessi sujui?
    Aika monta sivua jaksoit myös jankata sijoittaneesi 100€ mutta sekin sitten muuttui hovissa..

Totuus taitaa olla se että on "sioitettu" paljon enemmän ja alkaa käydä luonnon päälle kun pikkuhiljaa selkenee ettei rahojaan enää koskaan tule näkemään.

17. timov8

Rekisteröitynyt:
    09.01.2013
    Sain huomiosi, hienoa!

Kysymys on nääs kaksiosainen: Wincapitan maksamat tuotot tuomittiin rikoshyötynä valtiolle. Miksi ihmeessä luulet että sinä saisit pitää omat tuottosi tästä huijausvyyhdestä?

18. masa8888

Rekisteröitynyt:
    26.11.2015
    alkup summa on 100, mutta ostettu lisää ja 500egeä on maksimi minkö sijoitan, mutta tuosta alkuperäisen louhinnan olen myynyt ja mitä nyt olen saanut provikkaa muista jäsenistä ja toiseksi kirjoitin kyllä vastaukset noihin 3 kysymykseen mitä kysyttiin, mut hei enhän mä voi mitään jos palstalaiset ei ole vielä oppineet lukemaan. Yritin pitää keskustelun asiallisena ja kertoa asit niin kuin ne itsellä on mennyt ottamatta kantaa siihen että onko moraalisesti oikein vai ei, mutta heti porukka alkaa suoraan vittuilemaan niin samaa tulee takas

19. MiikaH

Rekisteröitynyt:
    01.05.2004
    Vielä joulukuun puolessa välissä väitit että et ole louhinnasta nähnyt yhtäkään kolikkoa? Nyt olet jo ehtinyt kotiuttaa ne kolikot vaikka prosessi ilmeisesti kestää kuukausia ja koko pulju oli "joululomalla"? :confused:

20. teppemies

Rekisteröitynyt:
    07.04.2005
    Sinulta kysytään, luuletko saavasi pitää rahat, jotka olet jo saanut nostettua. Sinä vastaat tähän, että olet jo saanut nostettua. Ja muut ei osaa lukea? :confused:

21. Vihuri

Rekisteröitynyt:
    06.07.2009
    Vittuilen ja tulen vittuilemaan kaltaisillesi kusettaja-toisten hyväksikäyttäjä-ahneille ********** aina ja ikuisesti. Amen.

22. henkalino

Rekisteröitynyt:
    27.07.2011
    Mitä tekemistä Onecoinilla on louhinnan kanssa. Sehän voi olla missä tahansa, vaikka siellä kuuluisassa Excelissä pyörivä taulukko. Ainoa asia, mitä yhteistä Bitcoinilla ja Onecoinilla on se, että joku saa rahaa. Bitcoinissä kaikki niitä omistavat ja Onecoinissa se ponzin huippu (yleensä 1%).

Ponzihan kaatuisi nopeammin, jos sieltä ei saisi kukaan rahaa ulos. Jatkuvalla jäsenmäärällä tämä onnistuu tiettyyn pisteeseen asti. Ponzi voi toimia kauankin, kunhan raha tulee sisään enemmän kuin maksetaan ulos. Mikä vaikeus se on tajuta.

Jos kaikki haluaisivat rahansa ulos ja vielä tällä 'kurssilla', olisi homma siinä. Mutta nyt kun uusia tulee, niin homma pyörii vielä. Siis vielä, ensi viikolla, kesällä; itse ainakin odotan jännityksellä kuinka kauan tämä hullutus kestää.

En kyllä ihmettele, että jotkut lähtevät mukaan, ovathan nuo netissä pyörivät esittelytilaissuudet todella koomisia. Monikohan tilaisuuksien osanotaajista tietää yleensä mitään konkreettista kryptovaluutoista, niiden louhimisesta tai edes ponzeista. Ilmeisesti liian harva. Ainoa minkä ihmiset varmasti tajuavat on esittely arvonnoususta Bitcoinin avulla. Voisivat myös kertoa rehellisesti tästä koulutuksesta, eikä pelkästään Onecoinin arvonnoususta.

Eniten jurppivat tällaiset kusettajat, jotka käyttävät ihmisiä hyväkseen.

23. monni-

Rekisteröitynyt:
    29.12.2002
    Ei helvetti ja tuollaisia ihmisiä on pilvin pimein. Joku päivä kyllä perustan oman ponzin järjettömine tuottolupauksineen ja lähden brasiliaan viettelemään eläkepäiviä väärennetyllä passilla

24. masa8888

Rekisteröitynyt:
    26.11.2015
    ensinnäkään wincapitassa läheskään kaikki eivät menettäneet hyötyään ja oishan se aika homma etsiä ja kuulustella kaikkia onecoiniin sijoittaneita maailmalla. Ja mä tulen ikuisesti säälimään teitä köyhiä luusereita, jotka ette osaa muuttaa mieltänne mistään uudesta.

25. lkumpula

Rekisteröitynyt:
    09.01.2001
    Tottakai siinä joku raja pitää olla. Jos rahojen palautus maksaa valtiolle vaikkapa 2000€/osallistuja ei alle tuon summia kannata alkaa perimään. "Maailman" onecoinsijoittajilla ei toki ole mitään hätää koska kusetus on ensisijaisesti suomen tolloille rakennettu ja KRP tulee kyllä aikanaan soittelemaan kaikki tähän osallistuneet suomen kansalaisuuden omaavat läpi.

Mitään uutta tästä kyhäelmästä ei tikulla kaivamallakaan löydä, samaa uunojen kusetusta kuin kaikki muutkin pyramidiviritykset vuosikymmenten saatossa.
    Köyhistä luusereista en tiedä mutta taidat kuulua itse siihen porukkaan jos tällaisesta kusetusvirityksestä pitää yrittää muutaman satasen hyötyä tavoitella. Mene töihin niin elämä maistuu muutenkin paremmalta kun on sisältöä ja voi tehdä jotain hyödyllistä ja parin päivän työskentelyllä saat satasesi ihan rehellisesti omalle pankkitilillesi ilman pelkoa puhelinsoitosta KRP:n suunnalta.

Viimeksi muokattu: 06.01.2016
  26. Vihuri

Rekisteröitynyt:
    06.07.2009
    Eläpäs huoli, rikas menestyjä-poju, kurkkasin just kristallipallooni ja kyllä sinäkin lopulta sen verran kasvat että tajuat hyvän ja pahan eron. Tavalla tai toisella :think:

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen