Nyrkkeily-thread

Viestiketju alueella 'Urheilu' , aloittaja raksa, 18.12.2008.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Nopea silmäys CHB:lle ja Reddittiin niin puhuttiin ryöstöstä.
    Itse en matsia nähnyt joten en voi kommentoida.

2. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Ehdottomasti, siitä huippu-urheilussa on kyse.
    Tosin veikkaan että seuraava kova ukko jota vastaan Horn ottelee kyyti tulee olemaan todella kylmää mutta en ole myöskään pettynyt jos olen väärässä ja mies nostaa tasoaan entisestään.

3. Embankment

Rekisteröitynyt:
    02.12.2006
    Veikkaan että aika moni random nyrkkeilijä tuosta painoluokasta ja vähän alempaa ja ylempääkin olisi valmis hyppäämään kehään Pacmanin kanssa ihan koska vain. Kunnon palkkio + kunnon nousu jatkotienesteihin ei varmaan haittaa asiaa, siis tuli voitto tai tappio.

Viimeksi muokattu: 06.07.2017
  4. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Tuli katseltua Horn ja pacin matsi en mä ainakaan tuossa mitään ryöstöä nähnyt. Horn oli selvästi aktiivisempi koko matsin. Pacman löi ehkä enemmän mutta todella moni osuma oli erittäin kevyt hipaisu joista ei pitäisikään pisteitä antaa.

Viimeksi muokattu: 06.07.2017
  5. Embankment

Rekisteröitynyt:
    02.12.2006
    Olisiko Adonis Stevenson vs. Ward seuraava oikeasti iso matsi vai onko muita vastaavia kiikarissa? No, onhan se Golovkin vs. Alvarezkin syyskuussa jo sovittuna.

Viimeksi muokattu: 07.07.2017
  6. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    En usko että Stevenson suostuu kenenkään kanssa kehään kenellä on pulssi.

7. Embankment

Rekisteröitynyt:
    02.12.2006
    Ne Stevensonin matsit mitä olen itse nähnyt olivat kyllä aika vakuuttavia, tästä on kylläkin jo vähän aikaa. Onko jotain tapahtunut hänen osaltaan tms.?

8. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Ovat juuri sen takia vakuuttavia kun ei ottele ketään vastaan kenellä on pulssi.
    Stevenson on one trick pony mutta se yksi temppu on maailman luokan ase eli hänen vasen kätensä.
    Alkaa Stevensonillakin olemaan sen verran ikää jo että tuskin kauan kehissä pyörii.

9. pieniapina

Rekisteröitynyt:
    01.06.2003
    pacman tuplasti enenmpi osumia tilastojen mukaa ku horn ja mitä oli sit ne hornin lyönnit jos pacmanin lyönnit oli hipasuja..

10. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Katsoitko ottelun, Sunko mielestä pacman voitti? Jos mä en nyt väärin muista niin taisi pac vuotaa melkolailla reilusti matsin lopussa.

11. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Yksi vuotava haava voi tulla vahingossa kun päät törmää jne.
    En ole edelleenkään katsonut matsia, varmaan pitäisi ja arvostella erä kerrallaan.

12. pieniapina

Rekisteröitynyt:
    01.06.2003
    katoin koko matsi suorana.. kyllä pacman voitti.. eihä horni saanu oikee mitään aikaseks vaikka kovaa yrittikin(siitä toki "pisteet").. pacmanilla joo verta, mutta vekit oli kallon puolella(kuten tosta kuvasta näkee, ei naamassa vekkiä) ja tuli pää kolauksista..

13. Teepee1

Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Okei, mä katselin tuubista. Tiukempi toi mun mielestä oli mitä tulos osoitti mutta en kyllä saa ryöstöksi. Täytynee katsella vielä uudelleen. Horn näytti mun silmiin niin pirun paljon vahvemmalta koko ajan kuin pac. Odotan kyllä uusintaa suurella mielenkiinnolla joskin olen sitä mieltä että pacmanin olisi aika laittaa hanskat naulaan. Niin paljon huonommalta tuo suoritus näytti kuin hyvinä vuosina.

14. Endziel

Rekisteröitynyt:
    13.02.2013
    GGG - Canelo on vuoden isoin matsi nyrkkeilyfanille. Onhan siellä elokuussa sitten friikkisirkusta Mayweather vs McGregorin muodossa, rahallisesti tietenkin vuoden suurin ottelu. Ja sillä välillä on esim Abraham - Eubank Jr. , Garcia - Broner, Frampton - Gutierrez, Cottoa, Lomachenkoa ja Chocolatitoa.

Monta kovaa nimeä ottamassa matsia muutaman kk sisällä.

Viimeksi muokattu: 08.07.2017
  15. MaZo

Rekisteröitynyt:
    22.11.2002
    Mielenkiinnolla odottelen miten tuo cruiserin turnaus lähtee liikkeelle, mukana kuitenkin ihan kohtuu kova kattaus.

Oleksandr Usyk (12-0, 10 KOs), WBO World Champion
    Yunier Dorticos (21-0, 20 KOs), WBA World Champion
    Murat Gassiev (24-0, 17 KOs), IBF World Champion
    Mairis Briedis (22-0, 18 KOs), WBC World Champion
    Krzysztof Wlodarczyk (53-3-1, 37 KOs), former IBF / WBC World Champion & IBF top-ranked challenger
    Marco Huck (40-4-1, 27 KOs), former WBO World Champion
    Dmitry Kudryashov (21-1, 21 KOs)
    Mike Perez (22-2-1, 14 KOs)

Vähän kuin super six, tosin tässäkin turnausmuodossa on mukana SMW luokka mutta kattaus on Grovesia/Eubank Jr. lukuunottamatta ankea.

Lester vs Räsänen pitäs olla tulossa, eli hyvä mittaus missä on Lesterin taso.

16. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Dmitry Kudryashov on kyllä sen luokan one trick pony ettei mitään järkeä mutta se temppu mikä hänellä on hihassaan on sellainen että jokainen saa olla varuillaan.
    Miehen tyrmäys ja lyöntivoima on yleisesti aivan järkyttävä.

17. MaZo

Rekisteröitynyt:
    22.11.2002
    Itse melkein pitäisin Usykia parhaana(nyrkkeilijänä) tuosta poppoosta, toki Breidis, Gassiev ja Dorticos on kaikki melko kykeneviä ja kippaa kovaa. Toki Kudryashovia voi poiskaan jättää laskuista, eihän lopuksi tarttee osua kuin kerran kunnolla, vasen on vähän kuin David Tualla.

Viimeksi muokattu: 09.07.2017
  18. lomauttaja

Rekisteröitynyt:
    05.01.2013
    Tää on kyllä harvinaista herkkua mitä on tulossa. Jopa hämmästyttävän kova matsi jossa molemmilla on paljon menetettävää. Mut nyrkkeilyn ystävänä otan tän matsin kiitollisena vastaan.

Tatlikin lupailee kovaa matsia syksylle, ei ole ottamassa 'lämmittely' matsia tähän väliin.

Vieläkö Robbe ottelis muitakin kuin näitä g-luokan kavereita vastaan, niin saatais hyvä nyrkkeily syksy.

19. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Usykilla on yllättävän vähän voimaa lyönneissä. Ei ole yhden lyönnin tyrmäysvoimaa.

20. MaZo

Rekisteröitynyt:
    22.11.2002
    Se on vähän semmoinen murjoo vastustajat heikkoon happeen ottelun edetessä, sama tosin vähän Gassievin kanssa. Ei omaa varsinaista bazookaa kumpainenkaan.

Sitten se surku juttu, eli Lester - Räsänen oli vain ankka, joku halunnut herättää keskustelua tai hätäillyt vähän. Lesterillä ottelu jo sovittu.

21. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Omar Figueroa, Jr vs. Robert Guerrero

Ottelu jossa lähtee terveitä vuosia elämästä.

22. MaZo

Rekisteröitynyt:
    22.11.2002
    Imi ghost noita uppareita melko paljon, ottaen huomioon että sillä on ennenkin ollu kovia otteluita.
    Tosin en tajua miksi pitä mennä lähelle nyhjäämään, ois koittany pitää edes välietäisyydellä niin ois voinu toimia paremmin.

Laskusuunnassa on Guerreron ura.

23. MaZo

Rekisteröitynyt:
    22.11.2002
    Mikey Garcia vei sitten voiton, kaveri jonka ei pitänyt ruveta nyrkkeilijäksi mutta on ilmeisen hyvä siinä. Broner harvoin on kovin helppo oteltava, Garcia pelaa kulmat nätisti pysyen kokoajan valmiina lyömään mutta ei kuitenkaan imuroi kaikkea mitä tarjotaan.

24. Narf

Rekisteröitynyt:
    10.02.2005
    Mikey Garcia on huippuottelija, sai ottelun näyttämään helpolta.

25. MaZo

Rekisteröitynyt:
    22.11.2002
    Paljolti perusnyrkkeilyä mutta sijoittaa ja pitää itsensä juuri oikeassa paikassa kokoajan. Luo painetta samalla vastustajaan, ei turhaan mene sidottavaksi ja on valmis lyömään milloin paikka löytyy.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen