Nykypäivän asiat/elämä tulevaisuuden silmin

Viestiketju alueella 'Yleistä keskustelua' , aloittaja kaappimuro, 18.08.2011.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Guest Starr

Rekisteröitynyt:
    03.05.2010
    Offtopic-ininää: kyllä se internet on ollut olemassa jo reilut 40 vuotta. Itse pääsin käpistelemään vasta joskus -86 tai -87.

2. GirlT

Rekisteröitynyt:
    18.06.2008
    Tulevaisuuden (vihreät) nuoret varmaan kummastelevat paperille painettujen sanomalehtien ja varsinkin mainosten määrää. Noille nuorille näytetään varmaan tallenteita sanomalehtipainosta ja nuoret yökkäilee, että miten on "tuhlattu" noin paljon paperia/puuta yhden päivän lehteä varten tai jonkun kaupan mainoskampanjaa varten. Joku sitten tietysti valistaa heitä vielä puun tekemisestä paperiksi isoissa tehtaissa, jotka vei paljon esim. sähköä.

3. jak_pdgm

Rekisteröitynyt:
    25.11.2005
    Itse kummastelen sitä jo nyt, paperi on niin epäkäytännöllistä. Onneksi nuo tabletit yleistyy vihdoin.

4. Yanney

Rekisteröitynyt:
    08.01.2003
    Ei se loppukäyttäjän (=lukijan) näkökulmasta erityisen epäkäytännöllinen ole. Paperilla on vielä monia vahvuuksia verrattuna elektronisiin lukulaitteisiin, toki joitakin heikkouksiakin.

On kuitenkin selvää, että kehityksen kehittyessä paperi jäänee pikku hiljaa modernimpien medioiden jalkoihin, mutta tuskin se koskaan kokonaan poistuu käytöstä.

5. jak_pdgm

Rekisteröitynyt:
    25.11.2005
    No ei se itse lukuhetkellä ole, mutta jos tilaan vaikka lehden niin muutaman vuoden päästä niitä on helvetinmoinen pino. Sähköisessä muodossa niiden arkistoiminen olisi automaattista ja neljän vuoden takainen huhtikuun numero löytyisi sekunneissa.

Tietenkään ei olla vielä ihan siinä tilanteessa, että voisin ostaa korkeajännitys-kirjan tablettiin sen sijaan että haen sen kaupasta. Ja näyttöjen tarkkuus on vielä aika heikko.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen