En nyt ihan ymmärrä, miten Japanin sateinen ilmasto olisi ruostumiselle vähemmän otollinen kuin vaikkapa Välimeren seutu, missä sateet keskittyvät lähinnä ajalle marraskuu-huhtikuu. Toki sijainti subtrooppisella vyöhykkeellä takaa, ettei suolaa kylvetä puolta puolta vuotta kalenterista.
Vai onko samanlaista subjektiivisuutta kun sillä postiauton myyjällä joka lässytti oikealta ohjattavuudesta että "itse asiassa helpompi peruuttaa"?
Viimeksi muokattu: 23.01.2018
Itselläni oli kerran STI briteistä tuotuna. Kiva se oli ajaa. En tosiaankaan niistä ymmärrä niin mikä niissä on ongelma?
Viimeksi muokattu: 27.01.2018
Joskus 90-luvun alussa katselin Saksan keltaista pörssiä vastaavaa lehteä ja sama asia pisti silmään jo silloin. Entisöidyt vanhat kadetit, golfit ja vastaavat olivat melkein uuden hinnoissa. Suomessa sen ikäisillä autoilla ei ollut tuolloin mitään arvoa.
Nykyiset viisikymppiset aloittelivat uraansa noilla taunuksilla ja corollilla ja nostalgiamielessä muutaman tonnin harrasteauto paluuna nuoruuteen ei ole ylivoimainen työssäkäyvälle.
Viimeksi muokattu: 04.02.2018
Viimeksi muokattu: 08.02.2018