Nettiautosta bongattua

Viestiketju alueella 'Autot ja muut moottoriajoneuvot' , aloittaja S62B50, 12.08.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. JohnK

    Rekisteröitynyt:
    15.06.2016
    Viestejä:
    10
    Miten muuten, kuin taloudellisten resurssien puolesta nuo viripajojen tuotteet eroaa täkäläisistä tuning/amis/kebabointirävellyksistä..? Nyt siis tarkoitan näitä Hartge, Carlsson, Brabus yms tekeleitä. Poikkeuksetta noissa joku helvetin ruma korisarja+somalivanteet ja laatta hytissä, joka kertoo kuinka ultraharvinainen kampe on kyseessä. Harvinaisuuteen vedoten pyydetään ihan järkyttäviä summia. Toki tuossa Hartgessa on kohtuu erikoinen moottoriswappi, mutta mikäli autojen rakentelua ei Suomessa olisi niin kovin rajoitettu, niin oikeastaan kuka tahansa kyvykäs bensalenkkari voisi tuollaisen tallissaan rakentaa. Jotenkin ainakin itse luottaisin enemmän autonvalmistajien omien "motorsport" yksiköiden tuotteisiin, kuin noihin nyrkkipajavirityksiin. Olenko ihan yksin ajatusteni kanssa?
     
  2. Scarab

    Rekisteröitynyt:
    27.12.2015
    Viestejä:
    84
    320 ci ja aika vaisu putkenpää....tolla voi yllättää jonkun
     
  3. _TecH_

    Rekisteröitynyt:
    13.01.2009
    Viestejä:
    1 573
  4. olkikuukkeli

    Rekisteröitynyt:
    16.08.2009
    Viestejä:
    1 170
  5. Manne

    Rekisteröitynyt:
    10.09.2000
    Viestejä:
    1 636
    No ainakin Suomessa se menisi niin, että siihen perus 316i:n olisi vain pultattu se mörkömoottori kiinni jättäen kaikki muu entiselleen.
    Viripajan rakentamissa voisi ajatella että muutkin palikat laitettu samalle tasalle moottorin kanssa.
    Ja tietenkin se takuu mikä noissa oikeiden pajojen tekemissä on.
     
  6. tonskulus

    Rekisteröitynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    2 871
    BMW:stä tuli mieleen, testasin hiljattain 1M:ää (vm.2012 muistaakseni), mielenkiintoinen sporttisedani. En muista milloin olisin noin paljon bmw:n ajettavuudesta pitänyt ja kyllähän toi liikahtaakin 3L tuplaturbokoneella kivasti. Kone ei ole luonteeltaan kovin brutaali vaan pikemminkin sivistyneesti tehokas eli voima siirtyy tiehen nätisti ilman oikkuja.
    Topgearissakin Jeremy kehui aika vuolaasti ko. kioskia.

    Vaan jos miulla olis pätäkkiä joku bmw hankkia nii kyllähän se olisi klassikko 635csi.
     
    Viimeksi muokattu: 04.10.2016
  7. tonskulus

    Rekisteröitynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    2 871
  8. ---33---

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2012
    Viestejä:
    407

    Kyllähän viikossa kerkee vaikka mitä korjata... No, ehkä taitaa olla korjaamatta. Huvittaa kun "ei enää tarvetta dieselille", vissiin viikossa dieselin tarve täyttyi. :D

    Oisko ostanut ja pettynyt, tai sitten suurempaa vikaa ja eroon haluaa päästä. En nyt jaksa uskoa että joku muutaman satasen takia jaksaa jobbailla tuommoisia, nykyisestäkin pyynnistä satku pari varmana lähtee jos oikeesti myymässä, eikä vaan roikota esillä.
    Aikasemmassa ilmossa puoltoista pyynti, niin tuskin alle tonnilla sitä on saanut ostettua, ehkä 1200 voisi olla realistinen millä ostanu (suht uusi ID, eli vähä aikaa myynnissä, tuskin edellinen myyjä kolmasosaa antanu alennusta kun ois suoraan voinu laittaa sen tonnin lapun ikkunaan).
     
  9. ---33---

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2012
    Viestejä:
    407
    Aika monelta bensalenkkarilta jäisi S62:n swappaaminen e46:een tekemättä... Huvittaa kun aika-ajoin esim. btcf:llä mehustellaan V8:sta esim. e36:ssa, sitten hommataan moottori ja kamat, niin jonkun ajan kuluttua ne myydään seuraavalle ja sitten sekin ne myy aikanaan eteenpäin. :D
    Toki noita on tehty suomessakin, en sillä sano, mutta useimmalla jää vaan haaveksi.
    V8 e30 on jo peruskauraa, kun niitä useita, mutta e36:a vähemmän, puhumattakaan e46:sta.
     
  10. TeknoR

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Viestejä:
    16 470
    Kuinka tyhmä on että olettaa ettei ostaja tarkista auton omistajuushistoriaa... Ihmetys herää siinä vaiheessa kun selviää ettei tarina tosiaan ole yhtä sen kanssa, ja auto on ollut jonkun viikon myyjällä..
     
  11. bloody hell Banned

    Rekisteröitynyt:
    31.10.1999
    Viestejä:
    3 068
    Nelikkohan se tuokin.

    Edit: myöhässä
     
  12. Koden Faija

    Rekisteröitynyt:
    10.01.2015
    Viestejä:
    988
  13. TeknoR

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Viestejä:
    16 470
    Esiintyy välillä tehottomuutta, voi tarkottaa että lopettaa kiihtymisen välillä. Itellä oli tommonen vika HDI xsarassa, ja oli muuten rasittava kun motarilla ei päässyt rekoistakaan ohi...
     
  14. en oo ilmottamassa Banned

    Rekisteröitynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    3 385
    ...
     
    Viimeksi muokattu: 07.10.2016
  15. TeknoR

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Viestejä:
    16 470
    Eipä löytynyt vian aiheuttajaa. Täysi mysteeri. Ei mitään vikakoodejakaan tehnyt. Lopulta meni paaliin kun ei tahtonut vedet pysyä sisällä..
     
  16. kvatro Banned

    Rekisteröitynyt:
    04.10.2014
    Viestejä:
    477
    Ahtopaineen säädin, elektroninen? :O
     
  17. en oo ilmottamassa Banned

    Rekisteröitynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    3 385
    ...
     
    Viimeksi muokattu: 07.10.2016
  18. TeknoR

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Viestejä:
    16 470
    Eipä auttanut vaihtaminen. Ilman MAF:ia auto toimi normaalisti/paremmin -> Ostin uuden maffin - > taas sama vika...
     
  19. kvatro Banned

    Rekisteröitynyt:
    04.10.2014
    Viestejä:
    477
    Täl hetkel -10 mallin 2.4 140hp Transit saa uuden ahtimen, saapui postista. Garretissa 130tkm nyt, luultavasti kohta helpottaa tökkivä meno.

    Luultavasti tuo musta mötikkä, "electronic actuator" jumittelee ja sen "matoruuvi" tarkemmin sanottuna.

    Kuva spoilerissa.

    [​IMG]
     
  20. Teepee1

    Rekisteröitynyt:
    11.11.2014
    Viestejä:
    3 236
    Imuvuoto. Harrastevehkeessä oli samankaltaisia oireita vikaa etsittiin kissojen ja koirien kanssa korjaamoilla. Vika löytyi sitten viimeinkin jostain imulinjasta oli saumasta halki. Vikakoodeja ei näkynyt ainuttakaan missään vaiheessa. Ainoa oire oli nykiminen ja korjantui ilmamassamittari irti.
     
  21. turbo-palmu

    Rekisteröitynyt:
    21.03.2014
    Viestejä:
    400
  22. Temecool

    Rekisteröitynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    180
  23. psychofly

    Rekisteröitynyt:
    19.01.2016
    Viestejä:
    1
    Kun ei mennyt Avensis kaupaksi Forssassa kun huoltokirjan kuvista saattoi päätellä että Saksa uitto, niin kokeillaan sitten uudestaan Helsingissä ilman kuvia huoltokirjasta.
     
  24. sorsasd

    Rekisteröitynyt:
    27.10.2013
    Viestejä:
    456
  25. MadBaboo

    Rekisteröitynyt:
    08.12.2000
    Viestejä:
    1 306
    "Arttu on upottanut autonsa tuunaukseen useita kymmeniä tuhansia euroja. Pelkästään auton levikesarja ja näyttävä maalaus maksoivat yhteensä 21 000 euroa."
    Huh huh. Pistää vähän miettimään..
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti