Nettiautosta bongattua

Viestiketju alueella 'Autot ja muut moottoriajoneuvot' , aloittaja S62B50, 12.08.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. hdj_morpheus

    Rekisteröitynyt:
    21.06.2004
    Viestejä:
    614
  2. Ihan hieno puskuri ainakin tuossa oikeassa autossa. Ritilän vaan pitäisi maalata mustaksi. Etupuskuri näyttää vähän isolta takapuskuriin verrattuna. Ja perä pitäisi olla paljon alempana että auto olisi suorassa. Tai keulaa ylemmäksi myös. En ole ymmärtänyt että miksi keulaa pitää laskea mutta perä lähes normaali korkeudessa, näyttää aika hassulta. Tuo oikea CSL näyttää tuossa kuvassa olevan melko suorassa. Ehkä siinäkin perä on vähän ylempänä, mutta ei mitenkään silmiinpistävästi. Ei tuo etupuskuri oikein sovi vakio autoon kun ei helmatkaan täsmää, helmat on liian pyöreät.
     
  3. MUROPAKETIN HINTAVERTAILU

    Päivän tarjoukset
    Yhteistyössä
  4. TeknoR

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Viestejä:
    16 462
    Tollaset etulipat puskurissa on perseestä. Joutuu parkkeeratessa olemaan tarkkana. Ihan kuin olisi tehty sitä varten että ne voi tökätä kivetystä vasten rikki.
     
  5. Karban

    Rekisteröitynyt:
    27.05.2001
    Viestejä:
    498
    Samanlainen mulla on -05 w203:ssa. Tosin sen saa napista pois alle 40km/h nopeuksissa. Ja kikkailemalla piilovalikosta kokonaan pois, samalla muuten lähtee ABS:tkin pois päältä.. Dyno-test mode.
     
  6. Ultra tavallinen

    Rekisteröitynyt:
    22.11.2014
    Viestejä:
    137
    Kyllähän auton tuunaajat tuntevat autonsa joten ei ne törmäile mihinkään kivireunuksiin .

    Toiseksi jos tuntee itsensä niin surkeaksi kuskiksi ettei hahmota autonsa mittoja niin kamerat autoon eteen , taakse sivuille . On ihan tätäpäivää ja selviö uusissa autoissa .
     
  7. Spede

    Rekisteröitynyt:
    25.01.2000
    Viestejä:
    2 726
    Kyllä, kaikki uudet autot rullaavat nykyisin tehtaalta kahdeksan kameran kanssa eri puolilla autoa.
     
  8. Chimera

    Rekisteröitynyt:
    20.05.2003
    Viestejä:
    433
    Tähän sanoisin melko paljon ESP:llä varustetulla (joskin etuvetoisella) autolla ajaneena, että senkin käyttäytymistä pitää oppia itse ennakoimaan. Tarkoitan sitä tapaa, millä järjestelmä yrittää korjata mahdollisia ajovirheitä tai ihan keliolosuhteista johtuvaa yli- tai aliohjautumista. Pienehköissä nopeuksissa jos alkaa "leikkiä", tuon takaisinliimautumisen huomaa, mutta suuremmissa nopeuksissa se paljon puhuttu ennakoiva ajotapa on kovaa valttia.
     
  9. Manakuski

    Rekisteröitynyt:
    22.05.2004
    Viestejä:
    2 345
    Pakko sanoa, että tätä ei tapahdu Bemarissa... Täytyy olla kyseessä vähän vanhempi Audi? XDrive ainakin antaa auton kääntyä ja sitten kun lähtee yliohjaamaan, eikä kuski halua, niin vasta sitten DSC oikaisee yliohjautumisen. Jos kuski edelleen kääntää rattia, antaa DSC auton yliohjata tiettyyn pisteeseen asti ja kaasukin kyllä toimii.
     
  10. luukkonen Banned

    Rekisteröitynyt:
    29.01.2005
    Viestejä:
    5 506
    No sai tuossa w210 kokonaan pois ja pysyi myös poissa vaikka vauhtia kuinka paljon, mutta sitten auto oli pelkkä luisupulkka ja meni koko ajan poikittain...
     
  11. S62B50

    Rekisteröitynyt:
    16.06.2009
    Viestejä:
    7 270
    Miksi se auto pitää ajaa kiinni seinään?
     
  12. MayDay84

    Rekisteröitynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    6 819
    Tuo PSA-diesel 2-litraisena on viimeaikojen parhaita ja luotettavimpia dieselkoneita, että se ei kyllä ole tuon auton akilleen kantapää. Enempi olisin huolissani, jos ajelisin VAGgilaisella dieselillä..
    Moottorin luonnekin on paljon mukavampi kuin vaikka saman ikäisessä BMW 320Dssä..
     
  13. DocWeird

    Rekisteröitynyt:
    02.02.2010
    Viestejä:
    5 702
    Edellisen korimallin (4F) A6. Tippi quattro.

    Verrokki Lolvo oli vm. 2003.
     
  14. Diaz\

    Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Viestejä:
    17 972
    Niin joo, tietysti. Meinasin noita bensmoottoreita.
     
  15. Ei ollut volvoa ostaessa tietoa että siinä onkin psa:n tekemä kone. 2-litraiset taitaa ainakin kestää mutta 1.6 ei niinkään. Volvossa jakohihnan vaihtokilometrit on 240 tkm että ihmeen paljon saa ajaa. Volvon korikin tuntuu olevan kestävää laatua. Samaa mieltä että mukavan tuntuinen kone. Aivan vakio 100kW koneella en ole ajanut, kun tuohon on tehty kai jotain virityksiä. Saattaa olla lastutetu ja turbollekin on kai tehty jotain säätöä. Parempi olisi että kone olisi aivan vakiona niin säilyisi se alkuperäinen kestävyys.

    Aika useassa automallissa tuo sama moottori.
    2005 TDCi (PSA DW:n pohjautuva)
    http://www.autowiki.fi/index.php/Ford_Duratorq_-moottori
     
  16. S62B50

    Rekisteröitynyt:
    16.06.2009
    Viestejä:
    7 270
    Miksi se auto pitää sinne kivetyksiin saakka painaa? Normaali auto mahtuu vallan hyvin ruutuun vaikka jättää keulan uloimmasta kohdasta kymmeniä senttejä ulos kivetyksestä. No toki te amatöörikuskit käytte kolaamassa kivet ja lumikinokset, mutta.....

    Ja miksi muutenkaan ihmisten pitää tunkea vanteita katukivetyksiä vasten? Se nyt on yks paska hailee jos auto jää 30cm irti kivetyksistä. Ketään kiinnosta.
     
    Viimeksi muokattu: 21.12.2014
  17. TeknoR

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Viestejä:
    16 462
    Kadunreunassa haluan että auto ei jää peräpäästä lähellekään ajorataa (jotta muiden on mahd. helppo ajella) Jollain tuuninkihirviöllä se etupuskurin reunan arviointi on vähän hankalempaa. Pitäs saada auto mahdollisimman pitkälle, mutta kuitenkin rikkomatta mitään. Riskillä sit "viel muutama sentti", oho ei mahtunukkaa. Normikulkineilla vaan ajaa eturenkaan siihen kivenreunaan ja thäts it. Helppoa ja vaivatonta. Mukavuustekijä tuokin.
     
  18. Diaz\

    Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Viestejä:
    17 972
    Ei kai tuo ole tuninkipuskurilla ongelma parkkeerata, saa vaan jokaiseen väliin vetää taskuun että saa auton tien reunaan. Normaalilla autolla ei tarvitse kauhean usein taskutella ja siten häiritä muuta liikennettä.
     
  19. B12

    Rekisteröitynyt:
    05.04.2002
    Viestejä:
    2 918
    Siis tämä jätkä on ihan ykkönen :)
     
  20. Diaz\

    Rekisteröitynyt:
    14.03.2008
    Viestejä:
    17 972
  21. Sadness

    Rekisteröitynyt:
    31.10.2013
    Viestejä:
    9 707
  22. Ultra tavallinen

    Rekisteröitynyt:
    22.11.2014
    Viestejä:
    137
    Kyllä kelpaisi ! Magee kaikin puolin .
     
  23. zet

    Rekisteröitynyt:
    26.03.2002
    Viestejä:
    3 964
  24. Edgar Stiles

    Rekisteröitynyt:
    29.03.2005
    Viestejä:
    737
    Luulisi löytyvän, tuohan on täysi urheiluauto ja vielä melko suorituskykyinen sellainen.
     
  25. tuoppi`

    Rekisteröitynyt:
    29.03.2002
    Viestejä:
    5 298
    Tuo F1 vaihteisto on kuulemma ihan perseestä noissa. Ja vaikka moottori on samaa sukua kuin F430:n moottori, niin ei se silti ole sama moottori.
    Eikä muutenkaan ole kovin arvostettu tuo auto.

    Siinä oikeastaan syy miksi tuon hinta on "vain" 50k€ ja esim. F430 on 150k€. Itse veikkaisin että tuollaista on aika vaikea myydä. 50k€ on kuitenkin aika paljon rahaa ja toisaalta kunnon massipäällikölle se vielä liian vähän. Tämä yhdistettynä siihen että auto ei ole kuitenkaan millään tavalla huipputasoa ja ikääkin on se 10 vuotta vaikeuttaa myyntiä.
     
  26. S62B50

    Rekisteröitynyt:
    16.06.2009
    Viestejä:
    7 270
    Jostain käsittämättömästä syystä Hiacet on yliarvostettu suomessa. Toki myynti loppui eu:ssa, koska ei täyttänyt päästödirektiivejä, mutta aivan käsittämätöntä miten tuollainen laiska, huono ajettava, ahdas matkustamo jonne ei 3 ihmistä mahdu, pieni tavaratilaltaan, kaikki karvalakkeja jne. on noin kallis käytettynä. Käsittämätöntä kun kyseessä on oikeasti paska auto.
     

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti