Nettiautosta bongattua

Viestiketju alueella 'Autot ja muut moottoriajoneuvot' , aloittaja S62B50, 12.08.2010.

NOSTOJA MUROPAKETIN SISÄLLÖSTÄ
  1. Tina Silta

    Rekisteröitynyt:
    18.03.2003
    Viestejä:
    3 735
    Enpä sanoisi tuota Crown Vicciä mitenkään hitaaksi, jos kiihtyy 8 ja risat. Kyllähän siinä murolaisten 518 penarit jää.
     
  2. TeknoR

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Viestejä:
    16 466
    Mutta ei se mutkiin taivu.
     
  3. Tina Silta

    Rekisteröitynyt:
    18.03.2003
    Viestejä:
    3 735
    On tuossa mallissa muistaakseni vakiona kääntyvät etupyörät.

    Harvoin tuolla tieliikenteessä tulee pujottelurata yllättäen eteen.
     
  4. TeknoR

    Rekisteröitynyt:
    10.08.2002
    Viestejä:
    16 466
  5. Tina Silta

    Rekisteröitynyt:
    18.03.2003
    Viestejä:
    3 735
    Oisko aika kovalla vauhdilla ollut osuutta asiaan?
     
  6. MayDay84

    Rekisteröitynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    6 819
    No ei yli 8s autoa voi mitenkään nopeaksi sanoa, ellei puhuta varttimailista..
    Almera GTi menee vakiona 8.2s 0-100. Aika perusvehkeeltä sellainenkin tuntuu..
     
  7. MayDay84

    Rekisteröitynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    6 819
    Nojoo. Tuossa ei ole kyllä konstaapeli sisäistänyt koulutustaan ajo-opetuksen osalta. Ainakaan sen perusteella, mitä video antaa ilmi jarrunkäytöstä ja ajolinjasta..
     
  8. Ezzy

    Rekisteröitynyt:
    20.03.2001
    Viestejä:
    3 928
    Villi veikkaus, että crown vic painaa hilppasen enemmän...
     
  9. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
    Oma kulkine painaa saman verran kuin poliisien ylpeys, mutta 0-100 taittuu 2,5 sekuntia nopeammin. Eli hidas millä tahansa mittarilla.
     
  10. zapper

    Rekisteröitynyt:
    28.10.2001
    Viestejä:
    1 294
    On se 8,2 sekuntia selvästi keskivertoa nopeampi.
     
  11. Tina Silta

    Rekisteröitynyt:
    18.03.2003
    Viestejä:
    3 735
    Taitaa olla taas kyseessä se psykologinen ero, kun vingutatte punarajalla sitä omaa kippoanne lippis innosta väpättäen niin tuntuu että se jättää kaiken tiellä liikkuvan.

    Kun taas joku iso jenkki kulkeekin kovempaa, mutta tekee sen eleettömästi ja vaivattomasti, niin vaikuttaapa lussulta.
     
  12. Spede

    Rekisteröitynyt:
    25.01.2000
    Viestejä:
    2 726
  13. Spede

    Rekisteröitynyt:
    25.01.2000
    Viestejä:
    2 726
  14. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
  15. MayDay84

    Rekisteröitynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    6 819
    Tälläkö on jotain merkitystä? Sama aika 0-100 on sama aika 0-100.
    Painaa enemmän juu, ja omaa speksin mukaan 106hp enemmän tehoa.
    Ei se yli 8s ole siltikään mitään räväkkää menoa.
    BMW 528i e39 on aivan tavallinen perusmallin perheauto malliston keskikastista. 0-100 7.5s.
     
  16. Spede

    Rekisteröitynyt:
    25.01.2000
    Viestejä:
    2 726
    Toi vääntö on 315Nm muutettuna.
     
  17. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
    Hyvä korjaus. Ei silti vakuuta noin suuressa myllyssä.
     
  18. MayDay84

    Rekisteröitynyt:
    16.11.2006
    Viestejä:
    6 819
    Jep. Nykyaikaisen nelisylinterisen 2.2td:n lukemat, kapeammalla vetoalueella vain :P
     
  19. hezaurus

    Rekisteröitynyt:
    25.12.2002
    Viestejä:
    8 520
    Joojoo, mutta tuossa ei tarvita webastoa, eikä talvilaatua :D
     
  20. jiiseppi

    Rekisteröitynyt:
    07.02.2010
    Viestejä:
    949
    300c sieltä pitäis alle saada.
     
  21. Solttu

    Rekisteröitynyt:
    04.02.2013
    Viestejä:
    253
    Onko kellään tietoo kummalla moottorilla tuo galant kannattaisi ottaa?
    GDI vai v6?
     
  22. ezio

    Rekisteröitynyt:
    31.05.2010
    Viestejä:
    738
    poistoksi
     
    Viimeksi muokattu: 08.12.2016
  23. Schyss_Dr

    Rekisteröitynyt:
    16.12.2008
    Viestejä:
    55
    Ihan omat kokemukset CV P71:stä:
    - nopea: nopeusmittari ainakin loppuu kesken :)
    - "ei ihan rihveli" heavy duty loota: vaihtaa kaasupohjassa vaihdetta niin nopeasti ettei laturin hihna pysy pyörintänopeuden muutoksen perässä
    - karu ja simppeli: kestää NYC/DC taksikäytössä helposti 500-800 tml
    - fleet tason varusteet: saa jopa AM/FM stereoradiolla, voi tilata ilman lattiamattoja, käytetyissä löytää jänniä lisävarusteita kuten kojelaudan haulikkotelineitä tai oksennuksen kestäviä takapenkkejä
     
  24. Manne

    Rekisteröitynyt:
    10.09.2000
    Viestejä:
    1 636
    GDi on hieno moottori toimiessaan, mutta se vaatii sitä huoltoakin toisella malliin, kuin joku peruskorolla, johon vaihdetaan vaan öljyt ja suodattimet kympin välein.
    Kantsii lukea mitsubishi clubin sivuilta, siellä hyvin juttua kyseisestä konetyypistä.
     
  25. Jorie

    Rekisteröitynyt:
    15.06.2012
    Viestejä:
    77

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi
Parnasso
Seura
Suomen Kuvalehti
TM Rakennusmaailma
Tekniikan Maailma
Vauhdin Maailma
Golfpiste
Vene
Nettiauto
Ampparit
Plaza
Muropaketti