Viimeksi muokattu: 07.10.2016
Tankkaushan noissa hoituu käsittääkseni nopeammin kuin bensa-autoissa. Nuo Ruotsissa myynnissä olevat legacy ja outback versiot ovat ihan tehdaskonversioita, eli kaasusäiliöt on piilotettu takakontissa verhoilujen alle. Aika vähän vievät lopulta kontista tilaa. Toki sillä ~3-5 k:n panostuksella saat käytännössä kaikista nelivetobensoista kaasukonversion, mutta sitten on pari pulloa takakonttia komistamassa. Sikäli olisi varaa valita vaikka vähän tehokkaampikin peli. 
Käyttövoimaveroa maksat 3,1snt/100kg per päivä vs nykyisessä dieselissä 5,5. Maakaasun verrokkihinta bensaan tällä hetkellä 0,667 €/L. Kannattaa tutustua tuohon muron kaasuautoketjuun ja gasumin sivuihin näin ensiksi. Tämän vuoden puolella kun maahantuot tai konvertoit kaasuauton saat gasumilla kolmeksi kuukaudeksi tankkauskortin ja ilmaiset kaasut.
Viimeksi muokattu: 25.09.2016
Ei saa omaan tietoon Volvoa tehdasasennettuna nelivetona ja vain sillä 2.4 litraisella 140hv koneella.
Tästäkin saisi "ekoauton" 12 tonnilla ja naapurit kateellisiksi. Omilla tuloilla, nää on on toki vielä vain pohdintoja. 
http://www.nettiauto.com/bmw/x5/8290551
Viimeksi muokattu: 03.10.2016